رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

تابیک دانلود نرم افزار اندروید + بازی + تم + اموزش

پست های پیشنهاد شده

دانلود نرم ا??زار دراپ باکس برای مدیریت حساب های کاربری

Dropbox1.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار کاربردی و بسیار م??ید حساب های کاربری خود را در سیستم عامل اندروید با برنامه دراپ باکس مدیریت کنید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dropbox نام سرویس قدرتمندی است که به کمک آن شما می توانید عکس ها ، اسناد ، ویدیوها و به طور کلی هرگونه ??ایلی را در آن قرار دهید تا در هر نقطه ای به آنان دسترسی داشته باشید. زمانی که شما دراپ باکس را بر روی کامپیوتر نصب می کنید و ??ایل های خود را درون آن آپلود می کنید ، ??ایل های آپلود شده در تمامی کامپیوترها ، دستگاه های آندروید و iOS در دسترس خواهند بود. حتی در صورتی که در یک دستگاه جدید ، نرم ا??زار دراپ باکس نصب نباشد ، شما با ورود به حساب کاربردی خود میتوانید باز هم به طور کامل بر روی ??ایل های خود دسترسی پیدا کنید.

زمانی که در س??ر هستید می توانید به سرعت به تمامی اسنادهای دلخواه خود دسترسی داشته باشید ، می توانید تصاویر و آلبوم های عکس را تماشا کنید ، تصاویر و ??یلم های خود را در دراپ باکس ذخیره کنید و آنان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ، حتی اگر دستگاه آندرویدی خود را در تاکسی جا بگذارید ، خیالتان از امنیت بالای حساب کاربردی راحت باشد. تمامی ??ایل های شما در امنیتی بالا هستند. از دیگر امکانات نرم ا??زار دراپ باکس می توانیم به امکان ویرایش اسناد درون نرم ا??زار و ذخیره سازی ??ایل های ضمیمه ی ایمیل ها در حساب کاربری اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

Dropbox2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Jelly Bean Extreme یکی از زیباترین و جذاب ترین تم های شبیه سازی شده از روی اندروید 4 می باشد که با دارا بودن بیش از 250 والپیپر و آیکون های ??وق العاده زیبا به یکی از جذاب ترین تم های اندروید تبدیل شده است.

Jelly.jpg

دانلود از لينک اصلي با حجم 15.2مگابايت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1212.jpg

 

 

مسیر یابی :

 

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های مشهور GPS، امکان مسیریابی خودکار با توجه به نیاز کاربر است. NDrive با توجه به هماهنگی با کلیه مسیرها و مکان‌های موجود در شهر و در بر داشتن پایگاه داده‌ای کامل از آدرس‌ها، می‌تواند امکان مسیریابی را به‌راحتی در اختیار شما قرار داده و شما را در یا??تن آدرس‌ها کمک نماید.

این قابلیت باعث می‌شود تا نگران عدم اطلاع خود نسبت به مسیر مقصدتان نباشید. مسیرها به‌طور کامل و با لایه‌های مختل?? در NDrive ذخیره شده‌اند تا شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کنند. بزرگ‌راه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مسیرهای مختل?? که اطلاعات آن‌ها طی بازه‌های زمانی مختل?? به‌روز می‌شوند، جزئیاتی را که از شهر و محل مورد نظر خود انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهند.

??قط نقطه مقصد را روی نقشه مشخص کنید؛ بقیه را به NDrive بسپارید!

 

رانندگی ایمن

 

اصولا ممکن است این مورد برای همه رانندگان ات??اق بی‌ا??تد که در هنگام رانندگی، نسبت به انتخاب مسیر مناسب و صحیح دچار سردرگمی شوند. این‌که از چه خیابانی عبور کنید، کدام کوچه میان‌بر بهتری برای شما است و چه مسیری شما را سریع‌تر به مقصدتان می‌رساند، سوالی است که همه رانندگان با آن مواجه هستند. نگران هیچ‌چیز نباشید! اپلیکیشن NDrive این قابلیت را دارد تا شما را در حین رانندگی به‌طور کامل راهنمایی کند. پیدا کردن مسیرهای نزدیک‌تر به مقصد، کنترل سرعت رانندگی و اعلام پیام‌های مرتبط در آن زمان، از جمله ویژگی‌های بارز این برنامه است. قابلیت راهنمای صوتی NDrive باعث می‌شود تا شما بدون آن‌که نیازی به مشاهده ص??حه تل??ن همراه خود داشته باشید، رانندگی ایمنی را در طول مسیر تجربه نمایید. در واقع با نصب NDrive روی گوشی خود، یک راهنمای صوتی و با زبان ??ارسی خواهید داشت که در مواقع ضروری شما را در یا??تن مکان‌های مورد نظر راهنمایی خواهد کرد. این ویژگی برای شهرهای د اخلی ایران کاملا بهینه‌سازی شده است تا بر اساس شرایط بومی جاده‌ها و مسیرهای کلی، راهنمای مناسبی در اختیارتان قرار دهد؛ پس با خیالی آسوده به مسیرتان ادامه دهید.

 

مسریابی در کوه و صحرا :

 

تابه‌حال شده به مکانی کوهستانی بروید و اطلاعات زیادی درباره مسیر پیش رو نداشته باشید؟ مکان‌هایی مانند کوه‌ها و صحراها از نظر جغرا??یایی ت??اوت زیادی با مسیرهای ساخته شده به دست انسان دارند و به همین دلیل هم گاهی، یا??تن مسیر مناسب در چنین نقاطی سخت و طاقت‌??رسا است.

داشتن یک راهنمای انسانی در این مواقع، موضوعی نیست که همیشه در اختیار قرار بگیرد و اگر مجبور باشید خودتان در شرایطی مسیرتان را بیابید، باید از تکنولوژی کمک بگیرید!

با کمک NDrive و نقشه کامل آن می‌توانید در کوه و صحرا، با توجه به اطلاعاتی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد مسیر مناسبی را برای خود انتخاب نمایید. نقشه‌های NDrive با جمع‌آوری اطلاعات مناسب درباره این مسیرها و مشخص کردن راه‌های عبوری در آن باعث می‌شود تا یک راهنمای دقیق دیجیتالی را همراه خود داشته باشید.

مسیرهای مشخص شده در برنامه به راحتی قابل تشخیص هستند و برای یا??تن راه خود تنها کا??ی است که NDrive را اجرا کنید و به GPS متصل شوید؛ برنامه راه را به شما نشان خواهد داد.

 

پیاده‌روی با سامسونگ :

 

روزانه چقدر پیاده‌روی می‌کنید؟ کم‌تر از ۱ کیلومتر یا بیشتر از ۱ کیلومتر؟ آیا می‌دانید که تا کنون از چه مسیرهایی پیاده راه ر??ته‌اید؟ دوست دارید دقیقا بدانید که طی یک ماه گذشته به ت??کیک چقدر و از چه مکان‌هایی پیاده عبور کرده‌اید؟

بسیاری از ما ممکن است در طی روز، مسیرهای مختل??ی را به شکل پیاده بپیماییم؛ مسیر خانه تا شرکت، خانه تا دانشگاه و یا برعکس! خیلی‌های دیگر نیز ممکن است برای ح??ظ سلامتی، روزانه مسیر خاصی را پیاده‌روی کنند. اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد که برای این موضوع اطلاعات و آمار م??یدی را در اختیار شما قرار دهد، ??کر می‌کنید چقد می‌تواند روی ادامه این کار به شما کمک کند؟NDriveبه کمک سیستم داخلی خود می‌تواند مسیرهای شما را همراه با اطلاعاتی نظیر سرعت و موقعیت‌تان را ذخیره و در ??واصل زمانی مد نظر به شما نمایش دهد. حالا دیگر از هر کجا که عبور کنید می‌توانید به برنامه دستور دهید تا اطلاعاتی را درباره پیاده‌روی‌های شما در اختیارتان قرار دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا نسبت به کاری که انجام می‌دهید، اطلاعات دقیقی را به‌دست آورید.

 

یا??تن مکان‌های عمومی :

 

??رض کنید به شهر دیگری س??ر کرده‌اید یا در قسمتی از شهر قرار دارید که به منطقه اطرا??‌تان آشنا نیستید. آن‌زمان برای یا??تن مکان‌هایی نظیر رستوران، مرکز خرید، هتل، بیمارستان و غیره چه‌کار می‌کنید؟ اگر در جایی گم شدید چطور؟ از عابرانی که در حال گذر هستند می‌پرسید؟ نه! NDrive با داشتن پایگاه داده‌ای کامل از اطلاعات مکان‌های مختل?? عمومی شهرهای بزرگ و کوچک، به شما این امکان را می‌دهد تا اماکن مختل?? شهر را به راحتی روی نقشه مشاهده کنید و به آن‌جا بروید.

رستوران‌ها، مراکز خرید، اماکن عمومی، پارک‌ها و مکان‌های ت??ریحی، داروخانه‌ها و بسیاری مکان‌های دیگر که در شهر شما وجود دارد را می‌توانید به ت??کیک و با اطلاعات کاملی در NDrive مشاهده کنید. این اطلاعات طی دوره‌های مختل??ی به‌روز رسانی می‌شوند تا موقعیت‌های جدید نیز به نقشه ا??زوده شوند.

 

بدون نباز به اینترنت :

 

ااین روزها با است??اده از اینترنت موبایل، اکثر گوشی‌های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را در مکان‌های مختل??ی دارا هستند. بر همین اساس نیز برنامه‌های زیادی با است??اده از این ویژگی تولید و عرضه شده‌اند تا با اتصال مداوم به اینترنت، خدمات مختل??ی را به شما ارائه نمایند. اما اگر در جایی قرار داشتید که امکان اتصال‌تان به اینترنت ??راهم نبود چطور؟ آیا باز می‌توانید از امکانات آن برنامه است??اده کنید؟ آیا ویژگی‌های اصلی آن برنامه در چنین شرایطی کار می‌کند؟ بله! با NDrive می‌توانید حتی بدون نیاز به اتصال به اینترنت از قابلیت‌های مختل?? آن است??اده نمایید. اگر نقشه شهر مورد نظرتان را روی گوشی نصب کرده باشید، تنها از طریق اتصال به GPS می‌توانید امکاناتی نظیر مسیریابی و بسیاری ویژگی‌های دیگر NDrive را تجربه کنید.

تنها کا??ی است تا پس از اولین باری که برنامه را نصب می‌کنید، نقشه مورد نظر را نیز دریا??ت کنید. از آن‌پس هر کجا که باشید خواهید توانست تا Ndrive را ??عال کرده و از آن بهره ببرید. پس هیچ موقع نگران نبود اینترنت نباشید؛ NDrive با شماست!

دانلود ??ایل نصب نرم ا??زار با لینک مستقیم و با حجم 3.5 مگابایت - دانلود از لینک كمكي

دانلود ??ایل دیتا نقشه با لینک مستقیم و با حجم 58 مگابایت - دانلود از لینک كمكي

قابل اجرا در :گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 1.5 و بالاتر

توضیحات نصب : راهنمای است??اده از ??ایل نقشه : پس از نصب ??ایل apk نرم ا??زار ??ایل نقشه های آن را هم دانلود و از حالت ??شرده خارج کرده و پوشه NDrive را در مسیر اصلی و روت مموری کارت گوشی آندرویدی خود کپی کنید . نرم ا??زار را باز کنید و از منوی برنامه گزینه ??ارسی را انتخاب کنید . اگر از شما پرسیده شد آیا می خواهید خیرد شما منتقل شود می بایست گزینه خیر را انتخاب نمایید .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان این هم اموزش های اندروید

 

در بعضی موارد ممکن است شما قصد دانلود بازی را داشته باشید که از گرا??یک بالایی برخوردار باشد.اما زمانی که قصد دانلود بازی را دارید با دو لینک برای دانلود رو به رو می شوید.که برروی یک نوشته شده است دانلود بازی و لینک دیگر نوشته شده است دانلود گیم دیتا بازی که ممکن است برخی از دوستان ندانند چگونه باید ابن نوع بازی ها را نصب کنند پس اگر شما جزو آن دسته از ا??راد هستید ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

android-mobile-platform-logo.jpg

برای نصب بازی های دارای دیتا باید مراحل زیر را انجام داد.

??ایل apk و Data مخصوص گوشی و یا تبلت خود را دانلود کنید.

...

1 - ابتدا ??ایل apk را به گوشی خود منتقل کنید.

2 - گوشی خود را از رایانه جدا کرده و به محلی که ??ایل apk را قرار دادید مراجعه کنید و آن را نصب کنید.

3 - بعد از نصب بازی تمام اتصالات خود را به اینترنت قطع کنید. Wifi باید روشن باشد ولی گوشی نباید بتواند به شبکه ای متصل شود.

روش :

- حالت Airplane Mode را ??عال کنید. ( برای غیر ??عال کردن GPRS و EDGE )

- اگر مودم wifi در محل شما هست آن را خاموش کنید.

- اتصال به شبکه GPRS و EDGE را قطع کنید.( و یا سیم کارت را برای مدتی غیر ??عال کنید )

به طور کلی گوشی شما نباید حتی با روشن بودن wifi ، به اینترنت متصل شود.

4 - (wifi باید روشن باشد ) وارد بازی شوید. بازی درخواست میکند تا بتواند برای دانلود ??ایل دیتا با اینترنت متصل شود. YES را انتخاب کرده و سپس از شما درخواست میشود که نوع شبکه را انتخاب کنید که شما wifi را انتخاب میکنید. بعد از اینکه بازی نتوانست به شبکه متصل شود و پیغام خطا داده شد، از بازی خارج می شویم و گوشی خود را به رایانه متصل می کنیم.

5 - اگر بازی متعلق به شرکت GAMELOFT بود یک ??ولد با همین نام در SD Card ایجاد میشود و اگر وارد آن شوید ، میبینید که ??ولدری ( درون ??ولد Gameloft ) با نام بازی که شما نصب کردید ایجاد شده است. اگر بازی متعلق به دیگر شرکت ها بود ، ??ولدر بازی در SD Card و ??ولدر Android و ??ولدر Data ایجاد می شود.

توجه : در اصل ما با نصب اولیه بازی ، آن را مجبور به ساخت ??ولدر خود در SD Card کرده ایم. که آن ??ولدر ، برای بازی های شرکت گیم لا??ت در ??ولدر Gameloft و برای دیگر شرکت ها ، در ??ولدر Android ساخته می شود.

6 - اکنون ??ایل دیتای بازی که با ??رمت zip یا rar می باشد را باز کرده و در رایانه خود Extract می کنیم.

7 - پس از Extract ، وارد ??ولدر ??ایل های دیتا می شویم تا تعداد زیادی ??ایل را مشاهده کنیم که همان ??ایل های دیتا هستند. ( در بعضی موارد بعد از اکسترکت کردن ??ایل rar یا zip دیتا ممکن است یک ??ولدر به صورت تو در تو باشد که ما تا جایی پیش میرویم که ??ایل های زیادی را مشاهده کنیم.)

8 - سپس ??ایل های دیتا را در ??ولدر ساخته شده توسط خود بازی در SD Card کپی می کنیم.

پایان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام این هم کدهای مخ??ی اندروید

 

در صورت تمایل و اگرخوشتان امد لط??ان دکمه ی تشکر را بزنید ممنون :1975:

مجموعه ای کامل از کدهای مخ??ی و کاربردی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید که بد نیست اطلاعاتی در مورد عملکرد و تست برخی قسمت های گوشی خود را بدست آورید.البته در است??اده از این کدها دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.

android.jpg

توجه : این کدها ممکن است برروی برخی از ورژن های اندروید عمل نکند.همچنین برخی گوشی ها

توجه: لط??ا از این کدها با دقت ??راوان و با مسئولیت خودتان است??اده کنید. سایت یک موبایل مسئول آسیب های احتمالی نیست.

 

*#*#4636#*#*

 

با تایپ این کد در گوشی اندرویدی خود، می توانید اطلاعات تل??ن، اطلاعات باطری، تاریخچه کارکرد باطری و وضعیت کاربری آن را ببینید.

 

 

 

 

 

*#*#7780#*#*

 

با این کد گوشی شما factory data reset می شود، یعنی اینکه موبایل به تنظیمات پیش ??رض کارخانه برمی گردد و این اطلاعات از درون آن حذ?? می شوند: اکانت های گوگل که روی موبایل تعری?? شده یا با آن در ارتباط باشند تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن ها و سیستم اپلیکیشن های دانلود شده اما این دستور کاری به برنامه های سیستمی، اپلیکیشن ها و همچنین اطلاعات کارت حا??ظه ندارد.

 

 

 

 

 

*2767*3855#

 

این دستور یک خرابکار تمام عیار است. گوشی شما را به تنظیمات کارخانه ای بر می گرداند، اما سر راه همه چیز را از ??ایل و ??ولدر گر??ته تا اطلاعات و تنظیمات حا??ظه داخلی تل??ن، پاک می کند و سپس ??ریم ویر (firmware) گوشی را از دوباره نصب می کند. پس در است??اده از این کد نهایت دقت را به کار ببرید و مراقب باشید.

 

 

 

 

 

 

*#*#34971539#*#*

 

این کد اطلاعاتی درباره دوربین گوشی را به شما نشان داده و گزینه های زیر را هم در اختیارتان می گذارد: آپدیت ??ریم ویر دوربین در ایمیج (هیچ گاه این گزینه را امتحان نکنید) آپدیت ??ریم ویر دوربین روی کارت حا??ظه SD نمایش ورژن ??ریم ور دوربین شمارش تعداد آپدیت ??ریم ور

 

 

 

 

 

*#*#7594#*#*

 

این دستور، عملکرد دکمه قطع مکالمه/پاور (End Call/Power) را تغییر می دهد. شما می توانید شیوه عملکرد این کلید به خصوص را خودتان تنظیم کنید.

 

 

 

 

 

*#*#273283*255*663282*#*#*

 

این کد به شما امکان پشتیبان گیری از ??ایل های چند رسانه ای همچون عکسها، ??یلم ها، آهنگ ها و یادداشت های صوتی را می دهد.

 

 

 

 

 

*#*#197328640#*#*

 

با تایپ این عبارت به مود سرویس گوشی وارد می شوید. در آنجا می توانید تست های مختل??ی را انجام داده و یا تنظیمات گوشی را تغییر دهید.

 

 

 

 

 

کدهای تست سخت ا??زاری (وای ??ای، بلوتوپ، جی پی اس)

 

تست کارت شبکه بیسیم موبایل

 

*#*#232339#*#*

*#*#526#*#*

*#*#528#*#*

 

 

 

 

 

تست GPS

 

*#*#1472365#*#*

*#*#1575#*#*

 

 

 

 

 

تست بلوتوث

 

*#*#232331#*#*

 

 

 

 

 

این کد آدرس دستگاه بلوتوث را نمایش می دهد

 

*#*#232337#*#

 

 

 

 

 

برای ورود به بخش سرویس کنترل و تظارت Gtalk از این کد است??اده کنید

 

 

 

 

 

*#*#8255#*#*

 

 

 

 

 

کدهای مخ??ی برای دستیابی به اطلاعات ??ریم ور (میان ا??زار)

 

*#*#4986*2650468#*#*

PDA, Phone, H/W, RFCallDate

 

*#*#1234#*#* - PDA and Phone

 

*#*#1111#*#* - FTA SW Version

 

*#*#2222#*#* - FTA HW Version

 

*#*#44336#*#*

PDA, Phone, CSC, Build Time, Changelist number

 

 

 

 

 

 

 

کدهای مخ??ی برای تست های مختل?? کارخانه ای

 

تست سیگنال

 

*#*#0283#*#*

 

تست ال سی دی

 

*#*#0*#*#*

 

ورژن ص??حه لمسی

 

*#*#2663#*#*

 

تست ویبره و نور ص??حه کلید

 

*#*#0842#*#*

 

تست ص??حه لمسی

 

*#*#2664#*#*

 

تست سنسور مجاورت

 

*#*#0588#*#*

 

نمایش ورژن رم

 

*#*#3264#*#*

 

تست صدای زنگ

 

*#*#0673#*#* *#*#0289#*#*

 

ورود به مودهای (Mode) مخ??ی بوت گوشی های اندروید سیستم عامل اندروید سه مود یا حالت بوت مخ??ی دارد که کارایی های مختل??ی دارند. برای ورود به هر یک ، راهنمای زیرا را دنبال کنید.

 

1- مود بوت سریع یا Fast Boot Mode از این مود برای ??لش کردن ??ریم ور موبایل با است??اده از دستورات خط ??رمان است??اده می شود. برای ورود به این مود ابتدا گوشی تان را خاموش کرده و آنگاه به طور همزمان کلید تماس (Call) و قطع تماس/پاور (End Call/Power) را ??شرده و آنها را تا روشن شدن گوشی نگه دارید.

 

2- مود دانلود یا Download Mode این مود هم برای ??لش کردن ??ریم ور گوشی به کار می رود. با این ت??اوت که برای انجام سریعتر کار، از این مود همراه با ابزارهای GUI است??اده می شود. برای دستیابی به این قسمت تل??ن را خاموش کرده و برای روشن کردن آن به صورت همزمان کلید های کم کردن صدا، OK و قطع تماس/پاور را نگه دارید.

 

3- مود بازیابی یا از این مود برای اهدا?? بازیابی مانند ریست کردن ??ریم ور گوشی است??اده می شود. برای دستیابی به آن، گوشی را خاموش کرده و برای روشن کردن آن به صورت همزمان کلید های کم کردن صدا، تماس و قطع تماس/پاور را ??شرده و نگه دارید. وقتی مثلث اخطار را روی ص??حه نمایش دیدید، برای ریست کردن ??ریم ور دکمه menu را بزنید و برای ورود به منوی بازیابی کلید های Home و قطع تماس/پاور را ب??شرید. است??اده از نقشه گوگل بدون نیاز به اینترنت احتمالا از GoogleMaps زیاد است??اده کرده اید و همیشه بابت سرعت پایین اینترنت GPRS و کندی کار نقشه به تنگ آمده اید. اما GoogleMaps به تازگی امکان جدیدی را ??راهم آورده که با انتخاب هر نقطه ای در نقشه، تا شعاع ۱۶ کیلومتری آن درون گوشی دانلود شده و بدون اینترنت هم کار می کند. برای است??اده از این قابلیت، ابتدا آپدیت جدید Google Maps را دانلود کنید. سپس به بخش Labs برنامه ر??ته و این قابلیت را ??عال کنید. حالا هر نقطه از نقشه را که می خواهد، لمس کنید (البته طولانی تر از مدت زمان لمس معمولی ص??حه) تا دانلود نقشه آن منطقه آغاز گردد. با گوگل مپز س??ر تابستانی خوبی داشته باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر قصد دارید روی گوشی

آندروید خود برنامه ای نصب کنید و روی حا??ظه گوشی برنامه نصب می شود و باعث میشود که گوشی شما دیگر جایی برای نصب برنامه ها و بازی ها نداشته باشد امروز راه حل این کا رو برا شما در سایت یک موبایل قرار میدهیم.برای است??اده از آموزش نصب نرم ا??زار و بازی روی مموری کارت آندروید به ادامه مطلب همراه شوید.

android-install-apps-to-sd-card%5BYekMobile.Com%5D.jpg

اول : برای اینکار اول باید گوشیتون رو روت کرده باشید.

دوم : از رامی است??اده کنید که قابلیت a2sd یا app2sd داشته باشد.

 

با این عملیت مموری شما ??رمت میشود ، پس قبل از انجام پروسه زیر از مموری خود بکاپ بگیرید.

 

1.??ایل ضمیمه (rom manager) رو دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

2.در این مرحله باید به اینترنت وصل باشید. اجرای برنامه rom manager و دکمه install rom from sd card

برنامه از شما می خواهد که آخرین ورژن clockworkmod recovery را نصب کند. با تایید شما و بسته به نوع گوشی حدود 1 دقیقه طول میکشد که دانلود انجام شود و سپس پیغام نصب مو??ق ریکاوری جدید را به شما میدهد.

3. از داخل گوشی به قسمت rebot into recovery بروید.

4.از قسمت ریکاوری rebot now را انتخاب کنید و صبر کنید تا گوشی بالا بیاید.

5.دوباره برنامه رام منیجر را اجرا کنید.این بار قسمت partition sd card را تیک بزنید.

6.به ترتیب انتخاب کنید: Ext size=512mb Swap size=0

7.تمام شد.

 

??قط مرحله آخر یعنی ریبوت شدن زمان میبرد. با اینکار شما مموری خودتان را پارتیشن بندی کردید. از این به بعد هر نرم ا??زاری را در گوشی خود نصب کنید بصورت خودکار بر روی مموری کارت نصب میشود.

 

توضیحات:

وقتی شما اینکار را میکنید و برنامه هایی که نصب میکنید روی مموری کارت نصب میشود.

حتی اگر گوشی خود را هارد-ریست کنید و رام عوض کنید برنامه ها پاک نمیشوند.

اگر میخواهید برنامه های شما کامل پاک بشوند باید وارد برنامه بشوید و مموری را پارتیشن بندی کنید و گوشیتان را ریست کنید... در اینصورت تمام برنامهایی که (بر روی مموری نصب کردید) پاک میشوند.

 

size.gif حجم : 1.3 مگابایت

size.gif حجم : 1.3 مگابایت نسخه های برنامه با هم ??رقی ندارند

:=D:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار رایگان اپلیکیشن ها

Link2SD1.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار کاربردی و بسیار م??ید ??ایل های خود را به اسانی در اندروید مدیریت کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

Link2SD به کاربران دستگاه های روت شده این اجازه را می دهد که بتوانند اپلیکیشن های نصب شده در آندروید ۱٫۶ را به مموری کارت منتقل کنند. همانطور که می دانید ، در آندروید ۱٫۶ و آندروید ۲٫۱ ، اپلیکیشن ها پس از نصب به صورت خودکار در حا??ظه داخلی قرار می گیرند. در این ??رآیند شما باید بخشی از مموری کارت خود را به Link2SD اختصاص دهید. به این صورت که با یک نرم ا??زار مدیریت پارتیشن ، مموری کارت خود را به ۲ بخش کلی تقسیم کنید. یکی از بخش ها را به Link2SD اختصاص داده تا اپلیکیشن بتواند برنامه ها و بازی های نصب شده را به صورت خودکار به مموری کارت شما منتقل کند. Link2SD به شما این امکان را می دهد که بتوانید علاوه بر انتقال اپلیکیشن ها ، دیتاهای آنان را نیز به مموری کارت خود منتقل کنید. علاوه بر این ، از Link2SD در آندروید ۲٫۲ و بالاتر می توانید به عنوان یکی از نرم ا??زارهای مدیریت اپلیکیشن های خود است??اده کنید.

Link2SD2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار اندروید انجمن ها

Tapatalk1.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار کاربردی و بسیار م??ید انجمن های اینترنتی خودتون را به خوبی با اندروید مدیریت کنید؟

امروزه تعداد کاربران انجمن های گ??ت وگو و یا همان ??روم ها روز به روز در حال ا??زایش است. جای خالی اپلیکیشنی که بتواند به طور کامل امکاناتی مدیریتی را در اختیار کاربران ??روم ها قرار دهد ، به خوبی حس شده است ، این موضوعی بوده است که سازندگان Tapatalk را بر آن داشته است تا چنین اپلیکیشن ??وق العاده ای را توسعه داده و در اختیار کاربران قرار دهند.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

مرور تالارهای گ??توگو در هر زبانی ، آسان تر از Tapatalk امکان ندارد ! به کمک نرم ا??زار Tapatalk شما می توانید به دنیایی از ??روم های اینترنتی وارد شوید و در صورت در نظر داشتن انجمنی دلخواه ، نام آن را در بخش جستوجوی نرم ا??زار وارد کنید ، می توانید پس از یا??تن انجمن های مورد علاقه خود ، به حساب کاربری خود در هر یک از آنان وارد شده و به مدیریت کامل آنان بپردازید. از جمله امکانات مدیریتی این نرم ا??زار میت وان به امکان ایجاد تایپیک ، ارسال پست ، ارسال عکس ، بررسی و ارسال پیغام های شخصی ، امکانات به اشتراک گذاری و… اشاره کرد. Tapatalk تنها نرم ا??زاری است که بیش از ۶۰ هزار تالار گ??تمان اینترنتی از آن است??اده می کنند تا کاربران بتوانند در نمای اسمارت ??ون و یا تبلت ، از کامل ترین امکانات وب سایت بهرمند گردند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

Tapatalk2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار مرورگر دل??ین

Dolphin-Browser1.jpg

در این مطلب نسخه ای جدید از نرم ا??زار مرورگر معرو?? دل??ین را به شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید معر??ی کنیم. نهایت سرعت و امنیت را با دل??ین تجربه کنید !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Dolphin Browser نام یکی از معرو?? ترین مرورگرهای دستگاه ها آندرویدی است که وبگردی را تا حد بسیاری برایتان آسان می کند. این مرورگر حر??ه ای به شما امکان س??ارشی سازی ، حرکات و است??اده از دستور صوتی را می دهد ، علاوه بر این امکانات تنظیمات حر??ه ای و همچنین ویژگی های گسترده به اشتراک گذرای نیز در آن تعبیه شده است. مرورگر دل??ین با سرعت بسیار بالای خود در باز کردن انواع ص??حات وب ، تجربه ای جدید در میان مرورگرهای دستگاه های قابل حمل به حساب می آید. هم اکنون تعداد ۸۰ میلیون از کاربران ، از مرورگر دل??ین است??اده می کنند ، پیشنهاد می کنیم شما نیز به جمع آنان بپیوندید ! مرورگر دل??ین به نرم ا??زار مرورگر وب شماره یک در آندروید مارکت تبدیل گشته است ! Dolphin Browser با پوسته های زیبا و قابلیت تغییر رنگ پس زمینه ، در خود مجموعه ای از اپلیکیشن ها را جای داده است که برای است??اده از آنان نیازی به خروج از مرورگر نیست ! برای مثال برای است??اده از سرویس های ??یسبوک یا توییتر ، نیازی به خروج از دل??ین نیست ، می توانید از اپلیکیشن تعبیه شده در این مرورگر است??اده کنید ! از دیگر ویژگی های این نرم ا??زار می توان به ویژگی قدرتمند به اشتراک گذاری و همچنین باز کردن ص??حات در تب های جدید اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

Dolphin-Browser2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار هواشناسی یاهو

Yahoo-Weather1.jpg

در این مطلب از سایت نیو ??ور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت ??ون ها و تبلت های آندروید را با یک نرم ا??زار جدید و تحسین انگیز هواشناسی از سوی شرکت یاهو آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

اپلیکیشن رسمی هواشناسی از سوی شرکت یاهو برای سیستم عامل آندروید عرضه شد ! با تصاویری خیره کننده و ??وق العاده زیبا مطابق با وضعیت آب و هوای ??علی در پیش روی شما ! اطلاع از وضعیت آب و هوای منطقه ??علی و سایر مناطق جهان در ظاهر و استایلی جدید و بسیار تحسین بر انگیز. شما می توانید برای مطلع شدن از وضعیت آب و هوا ، ویدجت مخصوص این اپلیکیشن را نیز بر روی هوم اسکرین خود قرار دهید تا به شکلی سریع تر از وضعیت آب و هوا با خبر شوید.

از مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن هواشناسی یاهو می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

طراحی جدید و تحسین برانگیز با تصاویری که با وضعیت آب و هوا مطابقت کامل دارند ، جزئیات دقیق از وضعیت آب و هوا با قابلیت پیش بینی وضعیت آب و هوا در طول ۱۰ روز و یا ۲۴ ساعت ، نقشه های ماهواره ای – گرما و باد ، هشدارهای وضعیت آب و هوا ، وضعیت طلوع و غروب آ??تاب به شکل انیمیشن ، سنسور رطوبت – شاخص اشعه ماوراء بن??ش و احتمال بارش ، ویدجت هوم اسکرین

Yahoo-Weather2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود لانچر اندروید ( تم موبایل)

GO-Launcher-EX1.jpg

در این مطلب از سایت نیو ??ور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با یکی از محبوب ترین نرم ا??زارهای مدیریت پوسته های آندروید و لانچر آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا از ظاهر اصلی هوم اسکرین و لانچر دستگاه خود خسته شده اید؟ آیا دوست دارید در کمترین زمان ، تغییراتی اساسی را به سادگی بر روی دستگاه های خود اعمال کنید؟ پیشنهاد ما است??اده از نرم ا??زار گو لانچر است. گو لانچر ، یکی از معرو?? ترین ابزارهای تغییر ظاهر دستگاه های آندرویدی بوده و در نظرسنچی بهترین لانچرهای آندروید در وب سایت Lifehacker ، مقدار ۳۷% از کل آراء را به خود اختصاص داده است. اگر شما از Go Launcher به عنوان لانچر اصلی دستگاه خود است??اده کنید ، امکانات مهم و ساده ای در اختیار شما قرار می گیرد ، برای مثال دیگر لازم نیست برای دسترسی به اپلیکیشن ها ، مسیرهای طولانی را طی کنید ، اپلیکیشن ها به صورت شرتکات به سرعت قابل دسترسی هستند. نرم ا??زار گو لانچر با بیش از ۱۰ هزار پوسته اختصاصی و بسیار زیبا که تعداد آنان همینطور در حال ا??زایش هستند ، برای هر سلیقه ای یک یا چند پوسته بسیار مناسب را پیشنهاد می دهد. بیش از ۲۵ اثر گذاری ??انتزی ، پوسته های سه بعدی ، بیش از ۱۵ ویدجت مختل?? برای بخش هایی نظیر تقویم ، ساعت و در نهایت اجرای اپلیکیشن ها تنها با حرکات ساده از مهم ترین قابلیت های Go Launcher محسوب می گردد.

GO-Launcher-EX2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار بک اپ گیری کامل

Ease-Backup1.jpg

در این مطلب از سایت نیو ??ور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم ا??زاری جدید در زمینه بک آپ گیری از اطلاعات دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Ease Backup یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم ا??زارها در زمینه بک آپ گیری و سینک اطلاعات دستگاه های آندرویدی است. این نرم ا??زار با ابزارهایی قدرتمند و ساده ، به شما این امکان را می دهد که از انواع اطلاعات موجود در دستگاه هایتان نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده و در زمان های آنیده از آنان بهرمند شوید. این نرم ا??زار با امنیت بسیار بالای خود ، به شما این امکان را می دهد که اطلاعات پشتیبان گر??ته شده را با سایر دستگاه ها به سادگی سینک کنید. این نرم ا??زار قادر است بک آپ های شما را در مموری کارت و یا ??ضای ابری ذخیره سازی کند ، این نرم ا??زار با ظاهر کابر پسند و ساده ای که دارد ?? تنها با انتخاب چندین گزینه ساده امکان پشتیبان گیری از انواع داده ها را برایتان ??راهم می کند.

از مهم ترین قابلیت های این نرم ا??زار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

پشتیبان گیری از اپلیکیشن ها در قالب ??ایل های APK ، پشتیبان گیری از د??ترچه تل??ت به همراه تصاویر آنان ، پشتیبان گیری از پیامک ها ، پشتیبانی گیری از MMS ها ، پشتیبان گیری از گزارشات تماس و بوک مارک ها ، پشتیبان گیری از تنظیمات ??علی دستگاه و حتی رینگتون ها و والپیپرها ، پشتیبان گیری از پسورد WiFi و حتی ویدجت های شما !

نکته : کاربران دستگاه های روت شده ، اگر در بک آپ گیری با مشکل مواجه شدید ، نسخه SuperUser دستگاه را بروز رسانی کنید.

Ease-Backup2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار پیانو موبایل

Key2.jpg

آیا به نواختن موسیقی علاقمند هستید؟ آیا دوست دارید در دستگاه های اندروید خود با نرم ا??زار رایگان به نواختن ساز مشغول باشید؟ شاید در ابتدا اندکی برایتان عجیب باشد ، اما به لط?? نرم ا??زار Perfect Piano ، این موضوع نیز شدنی است !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پشتیبانی از کامل ترین کیبورد موجود به صورت حر??ه ای ، حالت تک سطر ، حالت ۲ سطر ، حالت دو نوازنده ، تنظیم عرض کلید ها ، امکان ضبط موزیک های نواخته شده ، آموزش کامل نواختن کیبورد (بیش از ۷۰ موزیک از پیش آماده شده) ، به اشتراک گذاری نواخت ها با دوستان ، ابزارهای هنری از قبیل Piano, Music Box, Organ, Rhodes, Synth.Drum

نکات مهم : تعدادی از کاربران با مشکل بارگذاری صداها مواجه بوده اند. لط??اً برای ر??ع این مشکل از آپشن Switch Instruments برای بارگذاری مجدد آن ها است??اده کنید. امیدواریم لذت ببرید.

Key2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار پیش بینی آب و هوا

WeatherPro2.jpg

آیا به دنبال یک نرم ا??زار حر??ه ای در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا و هواشناسی در اندروید هستید؟ آیا دوست دارید که در دستگاه آندرویدی خود ، به طور کامل از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر خود آگاه شوید؟ در این مطلب از سایت نیو ??ور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز اسمارت ??ون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از حر??ه ای ترین نرم ا??زارها در این زمینه آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

WeatherPro نرم ا??زاری است جهت پیش بینی وضعیت آب و هوا در ه??ت روز ه??ته ! این نرم ا??زار با پشتیبانی از ۲ میلیون منطقه مکانی مختل?? دنیا ، به شما این امکان را می دهد در سریع ترین زمان ممکن از وضعیت آب و هوای نقاط مختل?? دنیا با خبر شوید. این نرم ا??زار با ویژگی های کلیدی از قبیل نقشه های ماهواره ای و رادارهای پیشر??ته در کشورهای ایالت متحده و انگلستان و بسیاری از نقاط اروپا ، شما را در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختل?? جهان یاری می دهد. تصاویر موجود در این نرم ا??زار قدرتمند می تواند به صورت انیمیشن های متحرک در دستگاه آندرویدی شما به حرکت درآمده و هواشناسی را به بخشی مهم در دستگاه آندرویدی شما تبدیل کند. این نرم ا??زار با تصاویر زمینه بسیار زیبا و ویدجت های پیشر??ته ، شما را از تغییرات لحظه ای آب و هوای محل زندگیتان با خبر می کند. بنابراین دیگر حتی نیاز به اجرای نرم ا??زار ندارید ! زیرا وضعیت کنونی آب و هوا در هوم اسکرین دستگاه شما نمایش داده میشود.با این برنامه اب و هوای شهر های ایران را به آسانی پیش بینی کنید.

از مهم ترین اماکان این نرم ا??زار میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

به روز رسانی وضعیت آب و هوا هر ۳ ساعت یک بار ، پیش بینی کوتاه مدت آب و هوا برای مرور کلی و سریع ، پشتیبانی از استاندارد های سانتیگراد و ??ارنهایت ، هشدارهای آب و هوایی برای نقاط دلخواه شما ، جهت باد ، ??شار هوا و رطوبت نسبی و میزان بارش ، پیش بینی زمان طلوع و غروب آ??تاب در نقاط مختل?? دنیا

WeatherPro1.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود آنتی ویروس رایگان آویرا

Avira-Free-Android-Security.jpg

آ??یا می خواهید با دانلود آنتی ویروس قدرتمند و رایگان آیرا برای اندروید خود نهایت امنیت را ایجاد کنید و از شر ویروس ها در امان باشید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

امروز قصد معر??ی یکی از بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های موجود را به شما کاربران گرامی داریم. نرم ا??زاری کامل رایگان و در عین حال دشمن تمام ویروس ها و مخربین تل??ن همراه شما نرم ا??زاری جز Avira Avira Free Android Security نمیباشد . آنتی ویروس اویرا که در سیستم عامل های مختل?? از جمله ویندوز از طر??داران زیادی برخوردار میباشد میتواند به راحتی و بدون مزاحمت برای شما تمام ویروس های موجود در تل??ن همراه شما را نابود کند و نسخه ای که هم اکنون برای دانلود قرار داده ایم بروزترین این برنامه میباشد که قادر به نابودی جدید ترین ویروس های موجود است.

avira-android-security-main1.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار مدیریت ??ایل جدید

root1.jpg

اندروید,سیستم عامل محبوب گوشی خود را با ??ایل منیجر قدرتمند و رایگان Root Explorer مدیریت کنید و به دانلود های خود کی??یت ببخشید!

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

بسیاری از کاربران گوشی های آندروید که اسمارت ??ون ها و یا تبلت های خود را روت کرده اند ، با این نرم ا??زار آشنایی دارند. اما ممکن است بسیاری از شما بازدیدکنندگان گرامی از ویژگی های ??وق العاده این نرم ا??زار مدیریت ??ایل اطلاع نداشته باشید. بنابراین باهم به توضیح مختصری در مورد این اپلیکیشن می پردازیم.

اپلیکیشن روت اکسپلورر ، نرم ا??زار مدیریت ??ایلی برای دسترسی به تمامی ??ایل های موجود در کارت حا??ظه و حا??ظه داخلی دستگاه شماست. اگر در هنگام است??اده از این نرم ا??زار ، دستگاه شما روت شده باشد ، شما قادر به خواندن و نوشتن تک تک ??ایل های سیستمی هستید ! امکاناتی نظیر پشتیبانی از دراپ باکس ، گوگل درایو ، نمایش حالت دیتابیس SQLite ، نمایش و ویرایش ??ایل های متنی ، ساخت و Extract کردن انواع ??ایل های ??شرده از قبیل Zip و Rar ، جستوجو ، انتخاب چندگانه ، تغییر دسترسی ها ، بوک مارک ها ، ارسال ??ایل از طرق مختل?? ، حالت نمایش thumbnails برای تصاویر و MD5 از دیگر امکانات این ??ایل منیجر محبوب به شمار می آید. امیدواریم لذت ببرید.

root2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار کاربردی تانگو ورژن جدید

Tango1.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار بسیار جالب و کاربردی به راحتی در اندروید خود با دوستان ارتباط اینترنتی داشته باشید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Tango به شما این امکان را می دهد که با دوستان یا اعضای خانواده ی خود به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید و یا دوستان جدید پیدا کنید. ارسال متن ، برقراری تماس های صوتی و تصویری ، انجام بازی های جذاب ، تمامی این ها به صورت رایگان ! در حال حاضر ا??راد بسیار زیادی از سراسر دنیا از این اپلیکیشن است??اده می کنند. پیشنهاد می کنیم شما هم به جمع ۱۳۰ میلیونی کاربران تانگو بپیوندید. نیازی به لاگین و پسورد نیست ! اکانت خود را در ثانیه بسازید. به صورت خودکار دوستان خود را در تانگو بیابید. پشتیبانی کامل تمامی کامپیوترها ، تبلت ها و اسمارت ??ون ها ، به اشتراک گذرای و ارسال تصاویر بدون نیاز به قطع کردن تماس ها و… از مهم ترین امکانات تانگو محسوب می شود.

تانگو در شبکه های WiFi ، ۳G و ۴G در اختیار شماست. شما می توانید پرو??ایل خود را متناسب با سلایق خود با تصاویر و استاتوس های خود س??ارشی کنید. می توانید دوستان خود را از میان ا??راد نزدیک به محل زندگیتان انتخاب کنید ، از دیگر امکانات تانگو می توان به : قابلیت گ??توگوی گروهی تا ۵۰ ن??ر ، انجام بازی ها و رقابت ها و به اشتراک گذاری تصاویر در طول یک تماس و تماس های صوتی و تصویری به صورت ۱۰۰% رایگان اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

Tango2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار موزیک پلیر جدید

TTPOD1.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار م??ید و قدرتمند آهنگ ها و موزیک های خود را با بالاترین کی??یت ممکن در اندروید خود پخش کنید و لذت ببرید؟ در این مطلب از سایت نیو ??ور آندروید ، نسخه جدید موزیک پلیر محبوب و پرطر??دار TTPod را برای شما کاربران اسمارت ??ون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

TTPod نام یکی از قدرتمندترین و پرطر??دارترین موزیک پلیر های آندروید است. این نرم ا??زار با ۱۰ میلیون دانلود ، یکی از پر بازدیدترین اپلیکیشن های مارکت آندروید است. توانایی پخش ??رمت های صوتی معرو?? نظیر MP3,MP4/M4A,WMA,FLAC و APE – گرا??یک داخلی کاربر پسند ، پشتیبانی از Lyric ها ، حالت اشعار شناور و پوسته های ??راوان از مهم ترین امکانات این نرم ا??زار محبوب به شمار می آید.

سازندگان این نرم ا??زار ، قصد دارند محیطی کاربر پسند را در اختیار کاربران قرار دهند. ممکن است با است??اده از این نرم ا??زار ، برخی بخش ها را بخواهید تغییر دهید. پس بهتر است پیشنهادات خود را به برنامه نویسان ارائه کنید تا در نسخه های آینده از ایده های شما نیز بهرمند گردند.

TTPOD2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...