رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hamed127

سونی امیدوار است ضرر در فروش PS4 را بتواند بواسطه PlayStation Plus و Launch Title ها جبران کند

پست های پیشنهاد شده

سونی تایید کرده که ??روش کلی PlayStation 4 بر طبق منابعی از سایت یوروگیمر ، با ضرر مواجه خواهد شد و این ضرر برای هر کنسول ??روخته شده به مقدار ۶۰ دلار خواهد بود. همان طور هم که در جریان هستید ، قیمت این کنسول در خرده ??روشی ها ۳۹۹ دلار خواهد بود. با این حال ، مدیر اجرایی کشور ژاپن سونی یعنی آقای Masayasu Ito ، بیان کرده که این شرکت در جست و جوی راهی برای جبران این ضرر ها به واسطه حق اشتراک پرداخت شده برای PlayStation Plus که هم اکنون برای آنلاین بازی کرده نیاز است ، همچنین Launch Title ها که همان بازیهایی می باشند که هنگام عرضه کنسول به همراهش منتشر می شوند ، می باشد.

آقای Ito ، صحت داشتن دقیقا ۶۰ دلار ضرر را انکار کرد. وی همچنین جزئیاتی در مورد اینکه دقیقا کدام یک از Launch Title ها جبران این ضرر را بر عهده دارند ، عنوان نکرد. اما بیان کرد که سود دهی کنسول PS4 سریع تر از PS3 خواهد بود. همان طور که می دانید PS3 چندین سال طول کشید تا سونی شاهد سود دهی آن باشد.

به هر حال ، اگر این رقم ، درست باشد (۶۰ دلار) ، آیا سود دهی حاصل از حق اشتراک PlayStation Plus به قدری خواهد بود که بتواند این ضرر را جبران کند؟ و این مسئله بستگی به این دارد که چه تعداد از ا??راد بخواهند به روش آنلاین بازی کنند. اما با توجه به شرایطی که Xbox Live دارد ، به نظر خوب می رسد. PS4 در تاریخ ۱۵ نوامبر در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۹ نوامبر در اروپا عرضه خواهد شد.

منبع:گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...