رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

5 قابيلت ناشناخته USB On The Go گوشی های هوشمند

پست های پیشنهاد شده

قابلیت USB On The Go یا به اختصار OTG، قابليتی‌ است كه تقريبا همه گوشی های هوشمند به آن مجهزند. این توانایی از طریق اتصال یک کابل بسیار ساده ??راهم می‌شود که یک سر آن به پورت میکروی گوشی شما و یک سوی دیگر آن از طریق درگاه استاندارد USB 2.0 به بسیاری از وسایل امروزی به صورت مستقیم و بدون نیاز به یک هاست کنترلر نظیر کامپیوتر، متصل می‌شود.

 

۵ قابلیت این اتصال كه احتمالا كمتر شناخته و مورد است??اده قرار می گيرد، معر??ی شده اند.

 

18.jpg

 

۱- بازی با دسته پلی استیشن ۳ در گوشی

 

اين قابليت اين امكان را ??راهم می كند كه با است??اده از دسته بازی کنسولی همچون پلی استیشن ۳، به بازی کردن با گوشی نیز بپردازيد. این روش برای کسانی ایده‌آل است که از کنترلرهای لمسی گریزان بوده و دوست دارند که از جوی استیک در بازی خود بهره بگیرند.

 

۲- اتصال ماوس و چند ??لش مموری

 

قرار نیست که از طریق این کابل تنها یک وسیله به گوشی متصل شود. شما قادر هستید از طریق یک هاب، چند وسیله مختل?? را به تل??ن همراه خودتان وصل کنید. به عنوان مثال به طور همزمان يك ماوس و دو ??لش مموری را می توان به گوشی متصل كرد.

 

۳- تایپ با ص??حه کلید

 

یکی از کارهای طاقت ??رسا با ص??حه نمایش های کوچک گوشی‌های امروزی، تایپ کردن یک متن بلند است. برای آنکه از دست این کار که سبب اشتباهات زیاد تایپی و از طر??ی گر??تن وقت زیاد از کاربر می‌شود، خلاصی یابید، ص??حه کلید کامپیوتر خود را به صورت مستقیم به گوشیتان متصل کرده و هر آنچه را که دوست دارید بنویسید و لذت ببرید!

 

۴- اتصال کارت‌های حا??ظه

 

به طور معمول گوشی‌های امروزی، کارت حا??ظه میکرو اس‌دی را به صورت مستقیم پشتیبانی می‌کنند. اما اگر بخواهید کارت حا??ظه دوربین عکاسی و یا حتی نمونه‌های پر سرعت دوربین‌های حر??ه‌ای را به آن‌ها متصل کنید، هیچ امکانی برایتان ??راهم نشده است، مگر آنکه از طریق قابلیت USB On The Go اقدام کرده و کارت ریدر خودتان را مستقیما به گوشی متصل نمایید.

 

۵- کنترل دوربین DSLR

 

این هم یکی از آن دست قابلیت‌هایی است که کمتر کسی تصور آن را می‌کند! شما از طریق برنامه بسیار کم حجم و در عین حال پیشر??ته DSLR Controller قادر هستید تا دوربین حر??ه‌ای خودتان را از طریق گوشی کنترل کرده و تمام تنظیمات آن را در دست بگیرید.

 

تقریبا اکثر مدل‌های پیشر??ته امروزی (همچون گلکسی S4 و S3، اکسپریا Z، اچ‌تی‌سی وان، اپتیموس G و…) از این توانایی‌ها به صورت پیش ??رض برخوردارند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

??کر کن چقدر آدم باید بیکار باشه کنترلر پلی استیشن رو وصل کنه به گوشی:=d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...