رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

7 نقطه ضعف اساسی در iOS7!

پست های پیشنهاد شده

نسخه ه??تم از سیستم عامل iOS روانه بازار شد. این سیستم عامل شامل ویژگی‌های جدید و البته کاربردی بسياری می باشد، اما اينها دليلی بر بی نقص بودن iOS7 نیستند.

 

ه??ت مورد از ويژگی های iOS7 توسط وب‌سایت Cnet، در گروه بدترين ويژگی های آن شناخته شده معر??ی شده اند.

 

1 - Game Center

 

مرکز بازی iOS7 همچنان از نبود قابلیت‌هایی همچون مشاهده اینکه دوستان شما در حال حاضر مشغول انجام چه بازی‌هایی هستند رنج می‌برد. همچنین امکان برقراری ارتباط و ایجاد شبکه برای انجام بازی‌های گروهی وجود ندارد.

 

پیش از عرضه iOS7 تصور می‌شد که امکان انجام بازی‌ها به صورت گروهی به آن اضا??ه خواهد شد، اما این ات??اق رخ نداد. به هر حال به نظر می‌رسد که تنها ویژگی جدید مرکز بازی iOS، تغییر لوگو باشد.

 

درست است که بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در کل تاریخ است، اما این موضوع اصلا دلیل قانع کننده‌ای برای اقتباس لوگوی مرکز بازی iOS7 از این بازی نیست. بهتر بود اپل برای مرکز بازی خود یک لوگوی جامع طراحی می‌کرد تا کل ژانرهای بازی را پوشش دهد و نه یک بازی و یک ژانر خاص.

 

2- عملکرد کند بر روی دستگاه‌های قدیمی

 

این موضوع مهمترین ایرادی است که به iOS7 وارد است. نکته بسیار مهم دیگر این است که دستگاه‌های قدیمی، تمام ویژگی‌های جدید را دریا??ت نمی‌کنند. برای مثال قابلیت AirDrop برای آی??ون 4S عرضه نشده است. به نظر می‌رسد که iOS7 اصلا برای این دستگاه‌های قدیمی بهینه نشده است.

 

 

3 - ??قدان قابلیت تغییر طراحی کلی

 

اکثر کاربران اصلا علاقه ندارند هنگامی که وارد ص??حه‌ خانه می‌شوند با ان??جاری از رنگ‌های گوناگون مواجه شوند. ای کاش اپل از دو یا سه سری از آیکون‌های گوناگون به جای آیکون‌های رنگارنگ است??اده می‌کرد تا کاربران می‌توانستند آن‌ چیزی را که مد نظرشان است را انتخاب کنند. مشکل دیگر این است که در حال حاضر کاربران نمی‌توانند شدت رنگ آیکون‌ها را کم یا زیاد کنند. به نظرم تعبیه کردن این قابلیت کار پیچیده‌ای نیست و اپل می‌تواند در کمترین زمان، این کار را انجام دهد.

 

4- انیمیشن‌های کند

 

حتی اگر از جدیدترین گجت‌های هوشمند اپل است??اده کنید، انیمیشن‌هایی که هنگام باز و بسته کردن اپلیکیشن‌ها نمایش داده ‌می‌شوند، عملکرد کندتری نسبت به iOS6 دارند. متاس??انه، کار به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا هر چه بیشتر با iOS7 کار کنید، متوجه خواهید شد که این موضوع درمورد تمامی انیمیشن‌ها صادق است.

 

5- است??اده بیش از حد از رنگ س??ید

 

یکی از ویژگی‌های طراحی جدید iOS است??اده از رنگ س??ید در اکثر قسمت‌های آن است.

 

این موضوع زمانی که قصد کار کردن با اپلیکیشن‌های Notes، Reminders و Calendar در ??ضای کم نور را داريد، آزار دهنده است. اگرچه که می‌توان شدت نور را با مراجعه به Control Center کاهش داد، اما به نظر می‌رسد که بهتر بود این عمل به صورت خودکار صورت می‌گر??ت.

 

 

6- عدم اعمال زبان طراحی جدید برای اپلیکیشن‌های دیگر اپل

 

iOS7 می‌بایست به طور کامل بازطراحی می‌شد. درست است که اپلیکیشن‌های اصلی اپل دستخوش این تغییرات شده‌اند، اما بسیاری از اپلیکیشن‌های قدیمی از نظر ظاهری هیچ تغییری نکرده‌اند. برای مثال اپلیکیشن‌های Podcasts، iBook یا Find My Friends هنوز شبیه به آن‌چیزی هستند که در iOS 6 بودند.

 

7 - نبود حالت Landscape برای آی??ون‌ها

 

اگر یک آی‌پد داشته باشید، می‌دانید که هنگامی که تبلت خود را به طر??ین می‌چرخانید، کل ص??حه نمایش و عناصر موجود در آن از قبیل آیکون‌ها نیز به طر??ین می‌چرخند. بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها نیز از این قابلیت که Landscape نام دارد، پشتیبانی می‌کنند. اما نکته شگ??ت‌انگیز درمورد iOS7 این است که این قابلیت در حال حاضر برای گوشی‌های آی??ون ??عال نیست و کار نمی‌کند. اما جای نگرانی نیست، زیرا این مشکل در آینده‌ای نزدیک حل خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

??قط رو آی??ون 4 برادرم کنده! من رو 4اس خودم هیچ مشکلی ندارم!رو 5 مادرم هم که دیگه عالیه!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون جالب بود:1975:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
??قط رو آی??ون 4 برادرم کنده! من رو 4اس خودم هیچ مشکلی ندارم!رو 5 مادرم هم که دیگه عالیه!!

خوانواده ای??ونی:=D:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خوانواده ای??ونی:=D:

 

بعله ! مک و آیپد رو نگ??تم!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...