رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

۱۰ دلیل قانع کننده برای ترک آیفون و کوچ به سوی اندروید !

پست های پیشنهاد شده

امروز قصد دارم برای شما کاربران خوب گویا آی تی ؛ در این مقاله کمی پیرامون ویژگی های مثبت و خوب سیستم عامل محبوب اندروید بنویسم و همچنین دلایلی را برای ترک سیستم عامل iOS و ملحق شدن به سیستم عامل اندروید مطرح نمایم.همان طور که در جریانید ؛ مدت زمان طولانی ای بود که آی??ون را همگان به عنوان نماد و سمبل برتر اسمارت ??ون جهان می شناختند.اما روزگار به همین مموال سپری نشد و رقیبی جدی برای آی??ون به صحنه پیکار گام برداشت ! به یک باره سیستم عامل اندروید رشد چشم گیر و کم نظیری را در جهان شروع کرد و ما روز به روز شاهد طراحی و تولید اسمارت ??ون هایی مجهز به این نوع سیستم عامل بودیم.پس شاید اذعان این جمله ؛ که در حال حاضر جدی ترین رقیب سیستم عامل iOS برند اپل ؛ سیستم عامل اندروید است ؛ خلا?? واقع و به دور از واقعیت نباشد !

 

  • قیمت

در رابطه با قیمت ؛ اجازه دهید با آمار و ارقام پیش برویم چرا که آمار و ارقام خود گویای همه چیز هستند.بدون شک باید اذعان داشته باشیم که محصولات اپل قیمت بالایی دارند ؛ مثلا شما آی??ون ۵s را در نظر بگیرید.قیمت نسخه غیر قراردادی آن تنها با حا??ظه ۶۴ گیگابایتی چیزی در حدود ۸۵۰ دلار قیمت دارد ؛ اما پرچم داران یا اسمارت ??ون های به روز اندرویدی ( اسمارت ??ون های رده بالا ) بهایی به مراتب پایین تر از آی??ون ۵s دارند.اگر سری به سایت آمازون بزنید ؛ خواهید دید که اسمارت ??ون سامسونگ گلکسی اس ۴ را با قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار به ??روش می رساند.اگر هم نیاز شدید به داشتن حا??ظه ای ۶۴ گیگابایتی را حس می کنید ؛ می توانید تنها با صر?? هزینه ای در حدود ۵۰ دلار ؛ اقدام به خرید یک حا??ظه ۶۴ گیگابایتی کرده و زین پس اسمارت ??ون اندرویدی خود را مجهز به این حا??ظه نمایید.

  • تنظیمات شخصی یا شخصی سازی

 

همان طور که می دانید در سیستم عامل اندروید ؛ کاربر به راحتی قادر خواهد بود تا تنظیمات اسمارت ??ون خود را با توجه به علایق و نیاز های خود ادیت نماید.به عنوان مثال کاربر می تواند به راحتی اقدام به تعویض تصویر وال پیپر ( تصویر پس زمینه ) پیش ??رض به وال پیپر دل خواه کند ؛ آیکون های اپلیکیشن ها را تغییر دهد و یا ص??حه HOME اسمارت ??ون خود را دچار تغییراتی نماید و ویجت های گوناگونی را بر روی آن پین نماید.حتی در اندروید می توانید لاک اسکرین ( ص??حه ق??ل ) مورد علاقه خودتان را از میان ص??حه کلید‌های Swype‌ و TouchPal X انتخاب نمایید.کار س??ارشی سازی در اندروید به همین جا ختم نمی شود ! بلکه شما می توانید حتی از رام های س??ارشی شده ؛ لانچرهای گوناگون و یا با Root کردن اسمارت ??ون خود جلوه تازه ای به محیط اسمارت ??ون خود ببخشید.اما نهایت س??ارشی سازی ای که در آی??ون بخواهید انجام دهید ؛ تنظیمات کمی می باشد که از جمله آن ها تغییر تصویر وال پیپر است.اما اگر بخواهید س??ارشی سازی بیش تری در iOS داشته باشید باید به سراغ جیل بریک (jailbreak ) بروید.

  • گستردگی و تنوع محصولات

 

تنوع اپلیکیشن هایی که روزانه برای سیستم عامل اندروید تولید می شوند به مراتب متنوع تر است.علاقه مندان به محصولات اپل می دانند که برای انتخاب اپلیکیشن های مورد نیازشان تنوع و گوناگونی انتخاب کمی در نسبت به اپلیکیشن های اندرویدی دارند.تنوع اپلیکیشن های اندرویدی و نوع ساپورتشان هم مثال زدنی است ! چرا که از اسمارت ??ون های پرچم دار و رده بالا گر??ته تا اسمارت ??ون های میانه رده و حتی ارزان قیمت ؛ همگی می توانند اکثر اپلیکیشن های متنوع اندرویدی را ساپورت نمایند.در گذشته که آی??ون اپل ؛ حر?? اول را می زد ؛ محصولات اندرویدی قدرت و تنوع خاصی را نداشتند اما در این یکی دوسال اخیر می توان به جد اذعان داشت که محصولات اندرویدی پیشر??ت چشم گیری داشته اند.اگر بخواهیم رقبایی برای آی??ون در نظر بگیریم بد نیست اشاره ای داشته ابشیم به ؛ سامسونگ گلکسی اس ۴، HTC One، Sony Xperia Z1، LG G2 و هواووی Ascend P6 ! تمام این اسمارت ??ون های ذکر شده از دریچه نگاه به ؛ طراحی و قابلیت های سخت ا??زاری و نرم ا??زاری دارای جنبه های مثبتی هستند.مثلا همین اسمارت ??ون HTC One از لحاظ طراحی یکی از برترین اسمارت ??ون ها می باشد و طراحی ??وق العاده ای دارد.سامسونگ گلکسی اس ۴ نیز با عرضه امکانات ??راوانی که به کاربر ارائه می کند طر??داران خاص خود را دارد.اسمارت ??ون های دو کمپانی سونی و ال جی نیز در زمینه بازی های اندرویدی حر?? اول را می زنند.

  • نمایشگر بزرگ

 

اگر خود را به عنوان یک خریدار آی??ون ??رض کنیم ؛ خیلی صداقانه باید اعترا?? کنیم که آی??ون اصلا حق انتخاب سایز نمایشگر را به ما نمی دهد ! بنابراین تنها دو انتخب داریم ! یا نمایشگری ۳٫۵ اینچی و یا نمایشگری ۴ اینچی ! اما اگر قصد خرید یک اسمارت ??ون اندرویدی را داشته باشیم ؛ به راحتی سایز های مختل??ی از نمایشگر را می توانیم در زمره انتخاباتمان داشته باشیم.بد نیست به این نکته هم اشاره کنم که ؛ اگر شما مدت مدیدی به است??اده از اسمارت ??ونی با نمایشگر بزرگ تر از ۴٫۵ اینچ بپردازید ؛ برای شما بازگشت به کار با آی??ون با آن سایز نمایشگر بسیار کار دشواری خواهد بود.

  • تکنولوژی NFC

گرچه تا به حال تکنولوژی NFC در تمامی بازارهای جهانی مورد پذیرش واقع نشده است و برای اکثر ا??راد ناشناخته باقی مانده است اما طولی نخواهد کشید که این تکنولوژی هم ??راگیر شود.با توجه به نحوه عملکرد تکنولوژی NFC ؛ باید اذعان کنم که به طور حتم است??اده از آن میان کاربران گسترش خواهد یا??ت.با توجه به این که تقریبا در اکثر اسمارت ??ون های رده بالای اندرویدی تکنولوژی NFC به چشم می خورد ؛ برند اپل این تکنولوژی را اصلا در آی??ون ۵s به کار نبرده است !

  • سرویس های گوگل

 

حتما شما هم بیشتر اوقات زندگی خود را در دنیای مجازی اینترنت می گذرانید.بدون شک در این اوقاتی که در ??ضای مجازی سرگرم هستید ؛ بخش عمده ای از آن را مشغول سر و کله زدن با گوگل سرچر ؛ مرورگر کروم ؛ گوگل پلاس ؛ جی میل ؛ اسناد گوگل ؛ یوتیوپ و گوگل درایو هستید.تمامی این امکاناتی که تک تک برای شما نام بردم ؛ در اندروید گنجانده شده است ! با توجه به یکپارچه سازی این امکانات با هسته اندروید ؛ در هنگام است??اده از این امکانات با اسمارت ??ون اندرویدی ؛ راحتی بیش تری را حس خواهید کرد.

  • اپلیکشن ها

همان طور که گ??تم ؛ در این چند ساله اخیر ؛ اپلیکیشن های آی??ون حر?? اول را می زدند.اکثر عرضه کنندگان و توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل ؛ در مرحله نخست به سمت ??روشگاه اپل می ر??تند و به تعبیری باید گ??ت که این ??روشگاه به پناهگاهی امن برای توسعه دهنگان برنامه های موبایلی تبدیل شده بود ! طولی نکشید که ??روشگاه اپل پر از برنامه های قدرتمند و متنوع روز دنیا شد.اما در این یکی دو سال اخیر با رشد سیستم عامل اندروید تغییر و تحولی نیز در ??روشگاه محصولات اندرویدی ( که بیش تر با نام تجاری گوگل پلی شناخته شده است ) شکل گر??ت.قیمت خرید اپلیکیشن ها نیز در قیاس با اپلیکیشن های آی??ون ؛ ارزان تر بودند.حتی در گزارشات آماری منتظر شده اخیر ؛ گ??ته شده بود که در برخی زمینه ها ؛ ??روشگاه گوگل پلی در قیاس با ??روشگاه اندروید برتری یا??ته است !

  • آیتونز

 

خودم شخصا نظرم این بود که آیتونز ؛ سرویس نا کارآمدی می باشد و بعد ها متوجه شدم که کاربران دیگر هم با من ات??اق نظر دارند ؛ به نظر کمک گر??تن از این سرویس برای عمل هم گام سازی ابزار ها کاری دشوار و آزار دهنده است.انتقال ??ایل ها در سیستم عامل اندروید نیازی به نرم ا??زار واسطه ندارد چرا که شما به راحتی می توانید تنها با داشتن USB مورد نیاز اسمارت ??ون خود ؛ آن را به کامپیوتر خود متصل کرده و مثلا ??ایل صوتی مورد علاقه خود را به داخل اسمارت ??ونتان انتقال دهید.ضمنا ؛ “ Play Store??? این امکان را به شما می دهد که موسیقی های مورد پسند خود را از این پایگاه خریداری کنید یا حتی می توانید یک اپلیکیشن قدرتمند پخش موسیقی را از این پایگاه خریداری نمایید.

  • گوناگونی و تنوع رام

این چند وقته اخیر در خبرها پیرامون برند اپل خبرهایی داشتیم از پرده برداری از سیستم عامل iOS 7 با تغییرات گسترده در رابط کاربری ! اگر دقت کنید ؛ از زمان به وجود آمدن سیستم عامل iOS ؛ این ورژن جدید تنها ورژنی است که تحولات عظیم طراحی را در رابط کاربری خود نسبت به ورژن های قبلی ؛ داراست.اما تنوع و گستردگی رابط کاربری های گرا??یکی اندروید بر خلا?? اپل دیوانه کننده است ! برای تغییر در ظاهر گرا??یکی سیستم عامل اندرویدتان ??قط کا??یست تا اقدام به نصب لانچر دل خواه یا است??اده از رام های س??ارشی کنید.اگر نگاهی به سیستم عامل اسمارت ??ون های گلکسی S4 سامسونگ ؛ HTC One و سری های منتشر شده نکسوس گوگل داشته باشید خواهید دید که سیستم عامل اندروید نصب شده بر روی آن ها ؛ اندروید خام ( اندروید نسخه خالص ) است.در حال حاضر اکثر اسمارت ??ون های اندرویدی تولیدی به همراه نسخه تغییر یا??ته سیستم عامل ( س??ارشی سازی شده ) توسط سازنده اسمارت ??ون ارائه می گردند ؛ البته “Firmware??? نیز می تواند جایگزین مناسبی باشد.یکی از بهترین رام های پیشنهادی اندروید ؛ “CyanogenMod??? می باشد.شاید برای شما در ذهنتان این سوال شکل گر??ته شده باشد که ؛ نکته مثبت و مزیت رام های تولیدی و یا است??اده از نسخه خالص اندروید در نسبت با رام های س??ارشی شده توسط کمپانی سازنده اسمارت ??ون ها چیست ؟ باید اذعان کنم که وقتی نسخه جدید تری برای نسخه ??علی سیستم عامل اندروید اسمارت ??ون شما می آید ؛ شما این نسخه جدید را از طریق کمپانی سازنده اسمارت ??ونتان دانلود می کنید.حال ممکن است روند آماده سازی نسخه جدید سیستم عامل اندروید توسط کمپانی سازنده اسمارت ??ون شما به تعویق ا??تاده باشد و تاخیر در ارائه داشته باشد و یا اصلا کمپانی سازنده اسمارت ??ون شما عملا از بروز رسانی سیستم عامل اندرویدی اسمارت ??ون شما سر باز زند ! در این جاست که شما می توانید از اندروید خالص یا رام های متنوع س??ارشی است??اده نمایید.

  • روت (ROOT)

 

همان طور که در جریانید ؛ برای نصب و اجرای رام های س??ارشی اندروید نیاز به root کردن اسمارت ??ون است.چرا که با روت کردن ؛ عملا شما مجوز های مورد نیاز برای آپدیت ورژن سیستم عامل را در چنگتان خواهید داشت.با عمل روت سازی اسمارت ??ون ؛ در حقیقت شما توانایی دسترسی به ??ایل های سیستمی را دارا خواهید بود.با دسترسی به این ??ایل های سیستمی می توانید به تنظیمات پیشر??ته بپردازید و یا رام جدیدی را روی اسمارت ??ونتان نصب نمایید.البته اگر اطلاعات کا??ی ای در رابطه با روت سازی اسمارت ??ونتان ندارید از این کار امتناع ورزید چرا که ممکن است لطمات و صدمات جدی ای به ??ایل های سیستمی اسمارت ??ونتان وارد آورید.

 

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من بازم می گم آی??ون! اصلا خیلی لذت بخشه! (من الان تو خونه همه سیستم عامل ها رو چه برای pc - phone - tablet - c game دارم و همه رو هم تست کردم! ویندوز ??ون 8 آی او اس اندروید .....)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
من بازم می گم آی??ون! اصلا خیلی لذت بخشه! (من الان تو خونه همه سیستم عامل ها رو چه برای pc - phone - tablet - c game دارم و همه رو هم تست کردم! ویندوز ??ون 8 آی او اس اندروید .....)

 

تو بازم بگو ای??ون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اندروید امنیت نداره!وقتی گوگل میاد میگه ما برای حریم خصوصی کاربرا هیچ ارزشی قایل نیستیم بازم باید بیایم اندروید نصب کنیم؟تو استور گوگل خیلی برنامه مخرب هست و گوگل هم زحمت چک کردنش رو نمیکشه!استور ویندوز ??ون 8 که حر?? نداره ای??ون هم امنیتش خیلی خوبه.در کل من خیلی دلیل دارم که میتونم بگم اندروید اوریجینال اوریجینال (یعنی نسخه دستکاری شده مثل سامسونگ و سونی و ... نباشه) خیلی جاهاش کپی ای او اس هست!حتی همین مرورگرش!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
امروز قصد دارم برای شما کاربران خوب گویا آی تی ؛ در این مقاله کمی پیرامون ویژگی های مثبت و خوب سیستم عامل محبوب اندروید بنویسم و همچنین دلایلی را برای ترک سیستم عامل iOS و ملحق شدن به سیستم عامل اندروید مطرح نمایم.همان طور که در جریانید ؛ مدت زمان طولانی ای بود که آی??ون را همگان به عنوان نماد و سمبل برتر اسمارت ??ون جهان می شناختند.اما روزگار به همین مموال سپری نشد و رقیبی جدی برای آی??ون به صحنه پیکار گام برداشت ! به یک باره سیستم عامل اندروید رشد چشم گیر و کم نظیری را در جهان شروع کرد و ما روز به روز شاهد طراحی و تولید اسمارت ??ون هایی مجهز به این نوع سیستم عامل بودیم.پس شاید اذعان این جمله ؛ که در حال حاضر جدی ترین رقیب سیستم عامل iOS برند اپل ؛ سیستم عامل اندروید است ؛ خلا?? واقع و به دور از واقعیت نباشد !

 

  • قیمت

در رابطه با قیمت ؛ اجازه دهید با آمار و ارقام پیش برویم چرا که آمار و ارقام خود گویای همه چیز هستند.بدون شک باید اذعان داشته باشیم که محصولات اپل قیمت بالایی دارند ؛ مثلا شما آی??ون ۵s را در نظر بگیرید.قیمت نسخه غیر قراردادی آن تنها با حا??ظه ۶۴ گیگابایتی چیزی در حدود ۸۵۰ دلار قیمت دارد ؛ اما پرچم داران یا اسمارت ??ون های به روز اندرویدی ( اسمارت ??ون های رده بالا ) بهایی به مراتب پایین تر از آی??ون ۵s دارند.اگر سری به سایت آمازون بزنید ؛ خواهید دید که اسمارت ??ون سامسونگ گلکسی اس ۴ را با قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار به ??روش می رساند.اگر هم نیاز شدید به داشتن حا??ظه ای ۶۴ گیگابایتی را حس می کنید ؛ می توانید تنها با صر?? هزینه ای در حدود ۵۰ دلار ؛ اقدام به خرید یک حا??ظه ۶۴ گیگابایتی کرده و زین پس اسمارت ??ون اندرویدی خود را مجهز به این حا??ظه نمایید.

  • تنظیمات شخصی یا شخصی سازی

 

همان طور که می دانید در سیستم عامل اندروید ؛ کاربر به راحتی قادر خواهد بود تا تنظیمات اسمارت ??ون خود را با توجه به علایق و نیاز های خود ادیت نماید.به عنوان مثال کاربر می تواند به راحتی اقدام به تعویض تصویر وال پیپر ( تصویر پس زمینه ) پیش ??رض به وال پیپر دل خواه کند ؛ آیکون های اپلیکیشن ها را تغییر دهد و یا ص??حه HOME اسمارت ??ون خود را دچار تغییراتی نماید و ویجت های گوناگونی را بر روی آن پین نماید.حتی در اندروید می توانید لاک اسکرین ( ص??حه ق??ل ) مورد علاقه خودتان را از میان ص??حه کلید‌های Swype‌ و TouchPal X انتخاب نمایید.کار س??ارشی سازی در اندروید به همین جا ختم نمی شود ! بلکه شما می توانید حتی از رام های س??ارشی شده ؛ لانچرهای گوناگون و یا با Root کردن اسمارت ??ون خود جلوه تازه ای به محیط اسمارت ??ون خود ببخشید.اما نهایت س??ارشی سازی ای که در آی??ون بخواهید انجام دهید ؛ تنظیمات کمی می باشد که از جمله آن ها تغییر تصویر وال پیپر است.اما اگر بخواهید س??ارشی سازی بیش تری در iOS داشته باشید باید به سراغ جیل بریک (jailbreak ) بروید.

  • گستردگی و تنوع محصولات

 

تنوع اپلیکیشن هایی که روزانه برای سیستم عامل اندروید تولید می شوند به مراتب متنوع تر است.علاقه مندان به محصولات اپل می دانند که برای انتخاب اپلیکیشن های مورد نیازشان تنوع و گوناگونی انتخاب کمی در نسبت به اپلیکیشن های اندرویدی دارند.تنوع اپلیکیشن های اندرویدی و نوع ساپورتشان هم مثال زدنی است ! چرا که از اسمارت ??ون های پرچم دار و رده بالا گر??ته تا اسمارت ??ون های میانه رده و حتی ارزان قیمت ؛ همگی می توانند اکثر اپلیکیشن های متنوع اندرویدی را ساپورت نمایند.در گذشته که آی??ون اپل ؛ حر?? اول را می زد ؛ محصولات اندرویدی قدرت و تنوع خاصی را نداشتند اما در این یکی دوسال اخیر می توان به جد اذعان داشت که محصولات اندرویدی پیشر??ت چشم گیری داشته اند.اگر بخواهیم رقبایی برای آی??ون در نظر بگیریم بد نیست اشاره ای داشته ابشیم به ؛ سامسونگ گلکسی اس ۴، HTC One، Sony Xperia Z1، LG G2 و هواووی Ascend P6 ! تمام این اسمارت ??ون های ذکر شده از دریچه نگاه به ؛ طراحی و قابلیت های سخت ا??زاری و نرم ا??زاری دارای جنبه های مثبتی هستند.مثلا همین اسمارت ??ون HTC One از لحاظ طراحی یکی از برترین اسمارت ??ون ها می باشد و طراحی ??وق العاده ای دارد.سامسونگ گلکسی اس ۴ نیز با عرضه امکانات ??راوانی که به کاربر ارائه می کند طر??داران خاص خود را دارد.اسمارت ??ون های دو کمپانی سونی و ال جی نیز در زمینه بازی های اندرویدی حر?? اول را می زنند.

  • نمایشگر بزرگ

 

اگر خود را به عنوان یک خریدار آی??ون ??رض کنیم ؛ خیلی صداقانه باید اعترا?? کنیم که آی??ون اصلا حق انتخاب سایز نمایشگر را به ما نمی دهد ! بنابراین تنها دو انتخب داریم ! یا نمایشگری ۳٫۵ اینچی و یا نمایشگری ۴ اینچی ! اما اگر قصد خرید یک اسمارت ??ون اندرویدی را داشته باشیم ؛ به راحتی سایز های مختل??ی از نمایشگر را می توانیم در زمره انتخاباتمان داشته باشیم.بد نیست به این نکته هم اشاره کنم که ؛ اگر شما مدت مدیدی به است??اده از اسمارت ??ونی با نمایشگر بزرگ تر از ۴٫۵ اینچ بپردازید ؛ برای شما بازگشت به کار با آی??ون با آن سایز نمایشگر بسیار کار دشواری خواهد بود.

  • تکنولوژی NFC

گرچه تا به حال تکنولوژی NFC در تمامی بازارهای جهانی مورد پذیرش واقع نشده است و برای اکثر ا??راد ناشناخته باقی مانده است اما طولی نخواهد کشید که این تکنولوژی هم ??راگیر شود.با توجه به نحوه عملکرد تکنولوژی NFC ؛ باید اذعان کنم که به طور حتم است??اده از آن میان کاربران گسترش خواهد یا??ت.با توجه به این که تقریبا در اکثر اسمارت ??ون های رده بالای اندرویدی تکنولوژی NFC به چشم می خورد ؛ برند اپل این تکنولوژی را اصلا در آی??ون ۵s به کار نبرده است !

  • سرویس های گوگل

 

حتما شما هم بیشتر اوقات زندگی خود را در دنیای مجازی اینترنت می گذرانید.بدون شک در این اوقاتی که در ??ضای مجازی سرگرم هستید ؛ بخش عمده ای از آن را مشغول سر و کله زدن با گوگل سرچر ؛ مرورگر کروم ؛ گوگل پلاس ؛ جی میل ؛ اسناد گوگل ؛ یوتیوپ و گوگل درایو هستید.تمامی این امکاناتی که تک تک برای شما نام بردم ؛ در اندروید گنجانده شده است ! با توجه به یکپارچه سازی این امکانات با هسته اندروید ؛ در هنگام است??اده از این امکانات با اسمارت ??ون اندرویدی ؛ راحتی بیش تری را حس خواهید کرد.

  • اپلیکشن ها

همان طور که گ??تم ؛ در این چند ساله اخیر ؛ اپلیکیشن های آی??ون حر?? اول را می زدند.اکثر عرضه کنندگان و توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل ؛ در مرحله نخست به سمت ??روشگاه اپل می ر??تند و به تعبیری باید گ??ت که این ??روشگاه به پناهگاهی امن برای توسعه دهنگان برنامه های موبایلی تبدیل شده بود ! طولی نکشید که ??روشگاه اپل پر از برنامه های قدرتمند و متنوع روز دنیا شد.اما در این یکی دو سال اخیر با رشد سیستم عامل اندروید تغییر و تحولی نیز در ??روشگاه محصولات اندرویدی ( که بیش تر با نام تجاری گوگل پلی شناخته شده است ) شکل گر??ت.قیمت خرید اپلیکیشن ها نیز در قیاس با اپلیکیشن های آی??ون ؛ ارزان تر بودند.حتی در گزارشات آماری منتظر شده اخیر ؛ گ??ته شده بود که در برخی زمینه ها ؛ ??روشگاه گوگل پلی در قیاس با ??روشگاه اندروید برتری یا??ته است !

  • آیتونز

 

خودم شخصا نظرم این بود که آیتونز ؛ سرویس نا کارآمدی می باشد و بعد ها متوجه شدم که کاربران دیگر هم با من ات??اق نظر دارند ؛ به نظر کمک گر??تن از این سرویس برای عمل هم گام سازی ابزار ها کاری دشوار و آزار دهنده است.انتقال ??ایل ها در سیستم عامل اندروید نیازی به نرم ا??زار واسطه ندارد چرا که شما به راحتی می توانید تنها با داشتن USB مورد نیاز اسمارت ??ون خود ؛ آن را به کامپیوتر خود متصل کرده و مثلا ??ایل صوتی مورد علاقه خود را به داخل اسمارت ??ونتان انتقال دهید.ضمنا ؛ “ Play Store??? این امکان را به شما می دهد که موسیقی های مورد پسند خود را از این پایگاه خریداری کنید یا حتی می توانید یک اپلیکیشن قدرتمند پخش موسیقی را از این پایگاه خریداری نمایید.

  • گوناگونی و تنوع رام

این چند وقته اخیر در خبرها پیرامون برند اپل خبرهایی داشتیم از پرده برداری از سیستم عامل iOS 7 با تغییرات گسترده در رابط کاربری ! اگر دقت کنید ؛ از زمان به وجود آمدن سیستم عامل iOS ؛ این ورژن جدید تنها ورژنی است که تحولات عظیم طراحی را در رابط کاربری خود نسبت به ورژن های قبلی ؛ داراست.اما تنوع و گستردگی رابط کاربری های گرا??یکی اندروید بر خلا?? اپل دیوانه کننده است ! برای تغییر در ظاهر گرا??یکی سیستم عامل اندرویدتان ??قط کا??یست تا اقدام به نصب لانچر دل خواه یا است??اده از رام های س??ارشی کنید.اگر نگاهی به سیستم عامل اسمارت ??ون های گلکسی S4 سامسونگ ؛ HTC One و سری های منتشر شده نکسوس گوگل داشته باشید خواهید دید که سیستم عامل اندروید نصب شده بر روی آن ها ؛ اندروید خام ( اندروید نسخه خالص ) است.در حال حاضر اکثر اسمارت ??ون های اندرویدی تولیدی به همراه نسخه تغییر یا??ته سیستم عامل ( س??ارشی سازی شده ) توسط سازنده اسمارت ??ون ارائه می گردند ؛ البته “Firmware??? نیز می تواند جایگزین مناسبی باشد.یکی از بهترین رام های پیشنهادی اندروید ؛ “CyanogenMod??? می باشد.شاید برای شما در ذهنتان این سوال شکل گر??ته شده باشد که ؛ نکته مثبت و مزیت رام های تولیدی و یا است??اده از نسخه خالص اندروید در نسبت با رام های س??ارشی شده توسط کمپانی سازنده اسمارت ??ون ها چیست ؟ باید اذعان کنم که وقتی نسخه جدید تری برای نسخه ??علی سیستم عامل اندروید اسمارت ??ون شما می آید ؛ شما این نسخه جدید را از طریق کمپانی سازنده اسمارت ??ونتان دانلود می کنید.حال ممکن است روند آماده سازی نسخه جدید سیستم عامل اندروید توسط کمپانی سازنده اسمارت ??ون شما به تعویق ا??تاده باشد و تاخیر در ارائه داشته باشد و یا اصلا کمپانی سازنده اسمارت ??ون شما عملا از بروز رسانی سیستم عامل اندرویدی اسمارت ??ون شما سر باز زند ! در این جاست که شما می توانید از اندروید خالص یا رام های متنوع س??ارشی است??اده نمایید.

  • روت (ROOT)

 

همان طور که در جریانید ؛ برای نصب و اجرای رام های س??ارشی اندروید نیاز به root کردن اسمارت ??ون است.چرا که با روت کردن ؛ عملا شما مجوز های مورد نیاز برای آپدیت ورژن سیستم عامل را در چنگتان خواهید داشت.با عمل روت سازی اسمارت ??ون ؛ در حقیقت شما توانایی دسترسی به ??ایل های سیستمی را دارا خواهید بود.با دسترسی به این ??ایل های سیستمی می توانید به تنظیمات پیشر??ته بپردازید و یا رام جدیدی را روی اسمارت ??ونتان نصب نمایید.البته اگر اطلاعات کا??ی ای در رابطه با روت سازی اسمارت ??ونتان ندارید از این کار امتناع ورزید چرا که ممکن است لطمات و صدمات جدی ای به ??ایل های سیستمی اسمارت ??ونتان وارد آورید.

 

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

وقتی کپی کردن باشه همین میشه دیگه!تو نمیای دلیل بیاری میای کپی میکنی... همه چیزایی که تو این مطلب هستند براشون دلیل دارم تا بگم تمامی مورد هایی که تو این مطلب هست الکیه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
تو بازم بگو ای??ون

بازم می گم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدایی نص?? اش چرت و پرته!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خدایی نص?? اش چرت و پرته!

 

چیه کم اوردی این حر??ا رو میگی؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بازم می گم

بازم بگو!!!!!

بحث رو تموم کن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
وقتی کپی کردن باشه همین میشه دیگه!تو نمیای دلیل بیاری میای کپی میکنی... همه چیزایی که تو این مطلب هستند براشون دلیل دارم تا بگم تمامی مورد هایی که تو این مطلب هست الکیه

 

راستی تو مدرکتو از کجا اوردی؟

بحث رو تموم کن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اندروید امنیت نداره!وقتی گوگل میاد میگه ما برای حریم خصوصی کاربرا هیچ ارزشی قایل نیستیم بازم باید بیایم اندروید نصب کنیم؟تو استور گوگل خیلی برنامه مخرب هست و گوگل هم زحمت چک کردنش رو نمیکشه!استور ویندوز ??ون 8 که حر?? نداره ای??ون هم امنیتش خیلی خوبه.در کل من خیلی دلیل دارم که میتونم بگم اندروید اوریجینال اوریجینال (یعنی نسخه دستکاری شده مثل سامسونگ و سونی و ... نباشه) خیلی جاهاش کپی ای او اس هست!حتی همین مرورگرش!

 

تو ??کر کن ios بهتره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بی زحمت این بحث رو تموم کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بی زحمت این بحث رو تموم کنید
انجمن واسه بحثه تو اصلا اجازه این رو نداری که به من بگی چی کار کنم چی کار نکنم!در ضمن من خودم هم پد??ون 2 دارم و هم اچ تی سی .اچ تی سی و سامسونگ و سونی که اندرویدشون از سر تا ته مشکل داره چون دستکاری شدست.پد??ون 2 من اندرویدش دستکاری نشده و اوریجینال اوریجینال هست.پد??ون این??ینیتی که اندرویدش دستکاری شدست.خلاصه میخوای مثال بزنم؟مرورگر اندروید بر پایه مرورگر سا??اری ای او اس هست.دلیل میخوای عکس هم بزارم؟در ضمن گ??تی روت شدن جزو مزایا هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا گ??تی cfw خوبه؟من رو اچ تی سی رام نصب کردم.یکی از بهترین رام ها.و ??همیدم همشون یه باگی دارند.پس عیب هستند.اندروید امنیت نداره!وقتی گوگل میاد میگه ما برای حریم خصوصی کاربرا هیچ ارزشی قایل نیستیم بازم باید بیایم اندروید نصب کنیم؟تو استور گوگل خیلی برنامه مخرب هست و گوگل هم زحمت چک کردنش رو نمیکشه!استور ویندوز ??ون 8 که حر?? نداره ای??ون هم امنیتش خیلی خوبه... خلاصه تو ??کر کن اندروید خوبه.در ضمن این که این جا جای بحث بزرگانه و کسانی میان که دلیل داشته باشند نه همین طور بپرن وسط بگن اندروید اندروید...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
انجمن واسه بحثه تو اصلا اجازه این رو نداری که به من بگی چی کار کنم چی کار نکنم!در ضمن من خودم هم پد??ون 2 دارم و هم اچ تی سی .اچ تی سی و سامسونگ و سونی که اندرویدشون از سر تا ته مشکل داره چون دستکاری شدست.پد??ون 2 من اندرویدش دستکاری نشده و اوریجینال اوریجینال هست.پد??ون این??ینیتی که اندرویدش دستکاری شدست.خلاصه میخوای مثال بزنم؟مرورگر اندروید بر پایه مرورگر سا??اری ای او اس هست.دلیل میخوای عکس هم بزارم؟در ضمن گ??تی روت شدن جزو مزایا هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا گ??تی cfw خوبه؟من رو اچ تی سی رام نصب کردم.یکی از بهترین رام ها.و ??همیدم همشون یه باگی دارند.پس عیب هستند.اندروید امنیت نداره!وقتی گوگل میاد میگه ما برای حریم خصوصی کاربرا هیچ ارزشی قایل نیستیم بازم باید بیایم اندروید نصب کنیم؟تو استور گوگل خیلی برنامه مخرب هست و گوگل هم زحمت چک کردنش رو نمیکشه!استور ویندوز ??ون 8 که حر?? نداره ای??ون هم امنیتش خیلی خوبه... خلاصه تو ??کر کن اندروید خوبه.در ضمن این که این جا جای بحث بزرگانه و کسانی میان که دلیل داشته باشند نه همین طور بپرن وسط بگن اندروید اندروید...

 

نص?? حر??ات پز دادنه.جنابه مهندس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
انجمن واسه بحثه تو اصلا اجازه این رو نداری که به من بگی چی کار کنم چی کار نکنم!در ضمن من خودم هم پد??ون 2 دارم و هم اچ تی سی .اچ تی سی و سامسونگ و سونی که اندرویدشون از سر تا ته مشکل داره چون دستکاری شدست.پد??ون 2 من اندرویدش دستکاری نشده و اوریجینال اوریجینال هست.پد??ون این??ینیتی که اندرویدش دستکاری شدست.خلاصه میخوای مثال بزنم؟مرورگر اندروید بر پایه مرورگر سا??اری ای او اس هست.دلیل میخوای عکس هم بزارم؟در ضمن گ??تی روت شدن جزو مزایا هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا گ??تی cfw خوبه؟من رو اچ تی سی رام نصب کردم.یکی از بهترین رام ها.و ??همیدم همشون یه باگی دارند.پس عیب هستند.اندروید امنیت نداره!وقتی گوگل میاد میگه ما برای حریم خصوصی کاربرا هیچ ارزشی قایل نیستیم بازم باید بیایم اندروید نصب کنیم؟تو استور گوگل خیلی برنامه مخرب هست و گوگل هم زحمت چک کردنش رو نمیکشه!استور ویندوز ??ون 8 که حر?? نداره ای??ون هم امنیتش خیلی خوبه... خلاصه تو ??کر کن اندروید خوبه.در ضمن این که این جا جای بحث بزرگانه و کسانی میان که دلیل داشته باشند نه همین طور بپرن وسط بگن اندروید اندروید...

 

آ??رین بهت .

من الان دقت کردم تو همه ی حر??ات یه چیزه!؟!؟!؟!؟!:flapper:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چی شد بالاخره تمومش کردی مهندس؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
چی شد بالاخره تمومش کردی مهندس؟؟
اگه پز دادن باشه که خیلی ها هستند 50 تا موبایل دارند و این پز نیست.در ضمن من الان تویتر بودم جوابتو نتونستم بدم.در ضمن زبون درازی هم کار بچه هاست.من به هیچ وجه بحث سنو نمیارم وسط ولی اگه میخوای سن بیارم باید بگم 1 یا 2 سال کوچک تری.از نظر سن نه از نظر علم.بالاخره اینا هم خصوصیات سنت هست.در ضمن منظورم از بزرگان کسایی بود که با ??کر و دلیل حر?? میزنن.چون کم اوردی اینا رو میگی.حالا بیا مثل یه ادم با ??کر بیا بحث کنیم و دلیل بیاریم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اگه پز دادن باشه که خیلی ها هستند 50 تا موبایل دارند و این پز نیست.در ضمن من الان تویتر بودم جوابتو نتونستم بدم.در ضمن زبون درازی هم کار بچه هاست.من به هیچ وجه بحث سنو نمیارم وسط ولی اگه میخوای سن بیارم باید بگم 1 یا 2 سال کوچک تری.از نظر سن نه از نظر علم.بالاخره اینا هم خصوصیات سنت هست.در ضمن منظورم از بزرگان کسایی بود که با ??کر و دلیل حر?? میزنن.چون کم اوردی اینا رو میگی.حالا بیا مثل یه ادم با ??کر بیا بحث کنیم و دلیل بیاریم

 

باشه داداش.

 

ولی تا جایی که من شنیدم اندروید تو جهان و ios در امریکا یا بهتره بگم انگلیس ترکونده داداش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
باشه داداش.

 

ولی تا جایی که من شنیدم اندروید تو جهان و ios در امریکا یا بهتره بگم انگلیس ترکونده داداش

خوب بله از چه نظر ترکونده؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

والا من خودم نمی دونم ??قط شنیدم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
والا من خودم نمی دونم ??قط شنیدم
از نظر بازی و نرم ا??زار باشه که همه جا ترکونده ولی از نظر امنیت گوگل همه رو بدبخت کرده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
از نظر بازی و نرم ا??زار باشه که همه جا ترکونده ولی از نظر امنیت گوگل همه رو بدبخت کرده

 

آره خوب.

یه سوال منظورت از امنیت چیه؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

ببین اپل از لحاظ نرم ا??زار - سخت ا??زار - ظاهر - اندازه بدنه - اندازه ص??حه - امنیت های سیستم عامل (از لحاظ ویروس و...)....

ویرایش شده توسط pooya500

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
آره خوب.

یه سوال منظورت از امنیت چیه؟؟

واضح ترین نمونش جیمیل هست که هک شد بعد گوگولی مگولی (گوگل) گ??ت که ما هیچ ارزشی برای ح??ظ حریم خصوصی کاربرامون قایل نیستیم!!!یا از مارکت گوگل.همه چی توش پیدا میشه مخصوصا ??ایل های مخرب و ویروسی و برنامه هایی که توسط هکر ها ساخته شده!!!یا یکی میاد یه برنامه میذاره تو مارکت اندروید که تو توضیحاتش عکس ایپد هست!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب هرکی یه سلیقه ای داره و همتون از روی تعصب حر?? زدین.(شکی نیست)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...