رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

سن فرسودگی خودروها تعیین شد

پست های پیشنهاد شده

معاون رییس جمهور و رییس سازمان ح??اظت محیط زیست اعلام کرد: هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود ، سن ??رسودگی خودروها را 20 سال تعیین و مصوب کرد خودروهای ??رسوده که در آلودگی شهرها تاثیرگذار هستند از چرخه حمل و نقل کشور حذ?? شوند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ح??اظت محیط زیست (پام) ، دکتر معصومه ابتکار در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبه هیات دولت درباره اصلاح مقررات مربوطه به از رده خارج کردن خودروهای ??رسوده، گ??ت: موضوع از رده خارج کردن خودروهای ??رسوده از جهت اقتصادی، محیط زیست و امینی اهمیت زیادی دارد.

 

ابتکار ا??زود: براساس مصوبه دولت از رده خارج کردن خودرو ??رسوده ضابطه هایی دارد که این ضابطه ها را برای خرید یا واردات خودروهای جدید با شاخص های خاص از نظر میزان مصر?? بنزین اصلاح کردیم.

 

وی با اعلام این که سن ??رسودگی خودروها 20 سال تعیین شد، ا??زود: مصوبه دولت درباره از رده خارج کردن خودروهای ??رسوده مصوبه بسیار خوبی است و دستگاه های دولتی هم موظ?? هستند خودروهای ??رسوده خود را از رده خارج کنند و اجازه است??اده و یا ??روش خودروهای ??رسوده را ندارد.

 

معاون رییس جمهوری با اعلام اینکه مصوبه از رده خارج کردن خودروهای ??رسوده از ابتدای سال آینده اجرایی خواهد شد، گ??ت: این مصوبه به بحث تصاد??ات جاده ای و آلودگی شهرها کمک می کند و امیدوارم بخش های خصوصی و خودروسازان و تمام کسانی که به نوعی درگیر بحث خودرو هستند کمک کنند که این موضوع حل شود.

 

ابتکار خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز هیئت دولت مقرر شد با از رده خارج شدن خودرو های ??رسوده، خودروهای جدید وارد کشور شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

iranjib

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:;)): همون خودروهای ??رسوده امنیتش بیشتر از ماشین هائی هست که داخل ایران تولید میشه

یک ماشین کلاسیک امریکائی یا ژاپنی با عمر بالای 20 سال خیلی بهتر از پراید و سمند هست :thumbup:

حداقل اگه باهاشون تصاد?? کنی به دیار باقی نمیشتابی:5yt82hl_th:

خدا میدونه تا کی باید شاهد انحصار و تبانی و ??ساد در بازار خودرو کشور باشیم

??قط کشور های بی خاصیت و انگل از نظر اقتصادی 100 درصد گمرک میگیرن واسه خودروهای وارداتیشون و ایران هم جزء همون کشورهاست در حالی که کشوری مثل تاجیکستان تنها معادل 20 درصد از ??یمت خودرو واسه واردات خودرو مالیات میگیره !!!

بزرگترین قاتلین کشور ایران خودرو و سایپا:lol:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...