رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

هزینه لوازم یدکی خودروهای لوکس چه قدر آب می خورد؟

پست های پیشنهاد شده

1492.jpg

در شرایطی که برخی از مردم از قیمت گران خودروهای داخلی به سطوح آمده اند، هستند کسانی که با کیلومترشمار خودروهای میلیاردی و چندصد میلیون تومانی خیابان ها را متر می کنند. در ??کر این ثروتمندان حتی سوار شدن بر پراید و ۲۰۶ نمی گنجد و اصلا به آن ??کر نمی کنند. در مقابل سطح متوسط به پایین جامعه نیز دور خودروهای لوکس وارداتی را خط قرمز کشیده اند.

 

اما در عین حال دردسر داشتن چنین خودروهای پرزرق و برقی برای ثروتمندان کم نیست. هزینه های جانبی این لوکس ها کمتر از زرق و برق آنها پرطمطراق نیست. یک خش و خط بر روی بدنه ??لزی این خودروهای در برخی موارد به اندازه قیمت یک ۲۰۶ و چندین پراید ارزان قیمت آب می خورد.یکی از مشکلات برخی از لوکس ها نبود لوازم یدکی آنها در داخل کشور است. شاید تصوری باطل باشد که همراه هر خودروی وارداتی لوازم یدکی جداگانه با آن وارد می شود. بنابراین حتی چراغ های برخی از این خودروها را نمی توان در داخل تهیه کرد و باید آن را از کشورهای همسایه س??ارش داد. که البته این موضوع با وجود صاحبانی ثروتمند چندان سخت به نظر نمی رسد.

 

درخشش هزینه ستاره اس ۵۰۰

 

مرسدس بنز، آن هم از نوع S۵۰۰ آن از لوکس های گران قیمت محسوب می شود. سعی کنید در هنگام رانندگی به این خودرو نزدیک نشوید. نزدیک شدن به این خودرو ریسک بالایی دارد. اگر در جلوی این مدل بنز آسیب ببیند هزینه حداقل ۶میلیون تومانی خواهد داشت. اگر در جلو احتیاج به تعمیر داشته باشد، حداقل ۷میلیون تومان باید هزینه کرد. اما اگر در جلو نیازمند تعویض باشد داستان از زمین تا آسمان ??رق می کند؛ چرا که هزینه تعویض در جلوی این مدل بنز هزینه ای ۲۰ تا ۳۰میلیون تومانی دارد که اگر این تعویض شامل کیسه هوا و شیشه دودی باشد، هزینه تا ۵۰میلیون تومان ا??زایش می یابد.تعویض چراغ جلوی کامل این خودرو نیز در حدود ۱۰میلیون تومان آب می خورد. همچنین صاحب این خودرو برای تعویض گلگیر عقب خودرویش حداقل ۴۰میلیون تومان خرج کند. قیمت رینگ اسپرت اصلی این مدل خودرو نیز در حدود ۶میلیون تومان است.

 

X۶ شاسی بلند با قیمت های بلندپروازانه

 

ایکس ۶ یکی از آن خودروهایی است که هر کسی در ایران آن را سوار نمی شود. تمامی ا??راد صاحب این خودرو را گروه ثروتمندان تشکیل می دهند. دستمزد بازسازی گلگیر جلوی این مدل خودرو ۲میلیون تومان و این هزینه برای گلگیر عقب معادل ۷میلیون تومان است. حال اگر گلگیر احتیاج به تعویض پیدا کند هزینه ها بالاتر می رود. تعویض گلگیر جلوی این مدل بی ام و ۷میلیون تومان و گلگیر عقب آن نیز بیش از ۱۰میلیون تومان آب می خورد.

 

چراغ جلوی ایکس ۶ به همراه متعلقات بیش از ۱۲میلیون تومان هزینه در بردارد.

 

چراغ جلوی مازراتی نیز به تنهایی ۱۶میلیون تومان قیمت دارد.

 

 

ایران جیب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...