رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
شارژ ایرانسل مهمان

مدیریت کامل به سرویس های ایرانسل

پست های پیشنهاد شده

شارژ ایرانسل مهمان

مدیریت کامل به سرویس های ایرانسل

 

 

خیلی از ا??رادی که از اینترنت ایرانسل است??اده می کنند ،از مقدار شارژ ایرانسل خود بی اطلاع هستند و مدیریت کامل بر مقدار شارژ و زمان اعتبار gprs خود ندارند.

وقتی شما از اینترنت 1 روز و یا 7 روز و یا 30 روز ایرانسل است??اده می کنید ،به این دلیل نیست که تا زمان تعیین شده همواره بتوانید ازاینترنت ایرانسل است??اده کنید و اگر از سایت هایی که حجم بالایی دارند و یا از دانلود است??اده کنید،شارژ شما خیلی زودتر از زمان تعیین شده به پایان خواهد رسید.

در ایرانسل روش هایی زیادی برای مدیریت حساب وجود دارد.شما هم میتوانید با است??اده از این روش ها مقدار شارژ ایرانسل خود را برای وصل شدن به اینترنت برسی کنید.

و اگر از خط دائمی ایرانسل است??اده می کنید می توانید مقدار مکالمه و یا اس ام اس هایی را که داشته اید مشاهده کنید و اگر پرینتر به کامپیوتر شما وصل باشد می توانید پرینت مکلمه های خود را داشته باشید. و اگر از خط اعتباری ایرانسل است??اده می کنید و بعد از خرید شارژ ایرانسل خود با مشکل مواجع می شوید و نتوانید از آن شارژ است??اده کنید می توانید با روش کنترل حساب متوجه بشوید که آیا قبلا کسی از این شارژ است??اده کرده و یا مشکل از اپراتور می باشد؟ و اگر کسی قبلا از آن شارژ است??اده کرده باشد شماره موبایل شخص است??اده کننده از شارژ و تاریخ است??اده از شارژ برای شما اس ام اس خواهد شد.

پس همواره می توانید با کنترل حساب خود بر همه چیز مدیریت کامل داشته باشید. و حتی می توانید سرویس هایی مانند اینترنت همراه،انتقال شارژ ایرانسل و غیره را خودتان ??عال و یا غیر ??عال کنید و نیازی به تماس با اپراتور نخواهید داشت.

برای آموزش کار با این سرویس ها و مدیریت حساب خود می توانید به سایت ایرانسل مراجع کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...