رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Masoud

آموزش کامل Ultimate Team در FIFA 14

پست های پیشنهاد شده

خب خیلی ها از من سوال کردند که این قسمت چطوریه و یه توضیح در موردش بدم

اول اینکه باید بگم اگه تا الان Ultimate Team ??ی??ا رو تجربه نکردید نص??ی از جذابیت بازی رو از دست دادین چرا که چالش واقعی تو این قسمت FIFA خلاصه میشه جایی که باید براش زحمت زیادی بکشید

آموزش هم نوشته یکی از پربازدیدترین ص??حه های ??*س بوکه که امیدوارم براتون م??ید باشه

73152876203388978985.jpg

 

برای بازی کردن این بخش نیاز به اینترنت برای وصل شدن به سرور های ultimate team دارید و بعد از اون میتونید انتخاب کنید که ا??لاین بازی کنید و یا انلاین. ولی در هر دو صورت اتصال شما باید حتما حتما به سرور برقرار بمونه و هر گونه قطعی سرور و اینترنت حتی در بازی ا??لاین شما رو بیرون میندازه.

 

اما این بخش چیست که همه دیوانه اون هستند؟؟؟

در التیمیت تیم شما یک هد?? دارید! ساختن یک تیم بزرگ و قدرتمند! متشکل از بهترین بازیکن های ممکن! خوب تا اینجا کار که خیلی ساده بود و همه چیز دقیقا شبیه career mode بودش! اما همه چیز به همین سادگی نیست! شما برای ساختن یک تیم قدرتمند باید ??داکاری های زیادی رو به خرج بدید اما چرا؟

سیستم التیمیت تیم بر پایه کسب سکه پس از هر بازی در ازای برد و باخت و تساوی هستش. و جایزه برای کسب عنوان ها که اغلب سکه های اضا??ه و یا پک های حاوی بازیکنان و مربی ها و قرار داد ها و توپ ها و و استادیوم ها و لباس ها و پزشک های تیم و..... هستند.

در التیمیت تیم را 3 نوع بازیکن و مربی و قرارداد سر و کار داریم ! بهتره بگیم با 3 رنگ سر وکار داریم! برنز نقره ایی و طلایی تمام ایتم ها شمال این 3 رنگ ها هستند البته نوع دیگری از این رنگ ها در نوع براق هستند که به اون ها ایتم های کمیاب و نایاب و خیلی گرون میگم.

 

سیستم خرید بازیکن در التیمیت تیم از دو روش هست :

1_ مارکت : محلی هست که تمام ا??راد در سراسر دنیا که در حال بازی کردن هستند بازیکنان مورد نظر خودشون رو برای خرید و ??روش توی یک بازار هماهنگ جهانی و یکسان برای مزایده قرار میدهند .

به طور مثال شما قصد خرید پویول رو برای تیمتون دارید پس از وارد کردن مشخصات پویول با هزاران هزار پویول مختل?? و با قیمت های مختل?? در بازار مواجه میشوید! که هر بازیکن متعلق به یکی از ا??راد صاحب تیم در دنیای التىمیت تیم هستش و شما بسته به قیمت این بازیکن در بازار که مدام توسط ا??راد مختل?? به سبک مزایده در حال بالا و پایین شدن هست باید بازیکن مورد نظر خودتون رو بخرید.

2_به دست اوردن بازیکنان از پک ها! : روشی هست کاملا 50_50 به طکر مثال شما 7500 سکه دارید و این مقدار برای خرید یک پک پرمیموم گلد کا??ی هست که بالاترین شانس و کی??یت را برای دادن بازیکنان بهتر به شما داره. توی هر پک ممکنه هر بازیکنی باشه! از لیونل مسی گر??ته تا اشکان دژاگه! و این کاملا به شانش شما بستگی داره که چه بازیکنی از داخل پک ها در میاد! و این خودش یک هیجان وص?? نشدنی رو به بازی میده!

بازیکنان با کی??یت تر قیمت های نجومی تری دارند! به طور مثال در حال حاضر

کریستیانو رونالدو از 2 میلیون و 500 هزار سکه تا 3 میلیون سکه

لیونل مسی از 1میلیون و 900 هزار سکه تا 3 میلیون سکه

نیمار 450 هزار سکه تا 1 میلیون سکه

و........

و اگر ??کر کردید که در همان ابتدای کار توانایی خرید این بازیکنان را با 500 سکه استارتر دارید سخت در اشتباه هستید!!!!!

باریکنان هر چه بهتر کمیاب تر! به طور مثال در بین 1میلیون 500 هزار ن??ر انلاین در سرور جهانی تنها 14 ن??ر!!!!! لیونل مسی رو دارند!!!!!

پس ساختن تیم به این سادگی ها هم نیست و بازیکان ارزش بسیار باالایی دارند و خرید و ??روش بازیکنان به حدی در این بازی جدی هست که حتی سایت هایی وجود دارند که در ازای دریا??ت پول حقیقی و واقعی! به شما بازیکن میدهند و در بازار های سیاه هم سکه ها و بازیکنان با یورو و دلار معامله میشوند! پس باید بدونید که اصلا خرید و ??روش بازیکنان در این بخش شوخی نیست!

 

 

پایان قسمت اول

نویسنده Phantom برگر??ته از ص??حه "اخبار بازی های روز دنیا"

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام است??اده کردم از مطالبی که نوشتی میخواستم بدونم چجوری میشه پوینت Ultimate Team در ایکس باکس گر??ت؟ من وقتی میزنم برای دانلود ارور میده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چه سایت بیخودی داری 1 ماهه جواب منو رو ندادی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود من یه بار ??ی??ا 13 رو تجربه کردم سه روز کار کرد بعد آپدیت 1.01 اومد اون موقع دستگاهم 3.55 بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام.داداش میتونی یه توضیح کامل در مورد چگونگی وصل شدن به سرور ??ی??ا بدی.ممنون میشم جواب بدی:4:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...