رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

همه چیز در مورد iPad 5

پست های پیشنهاد شده

همه مواردی که ما در مورد آی پد ۵ ??کر می‌کنیم، مثل:مشخصات، تاریخ انتشار و قیمت را قرار است بررسی کنیم و اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

%D8%B476-600x400.jpg

همان طور که می‌دانید آخرین گوشی هوشمند اپل یعنی iPhone ۵S به بازار آمده است. خوب حالا نوبت چه است؟ طبق معمول و روال همیشه کمپانی اپل ما باید منتظر عرضه آی پد نسل پنجم باشیم.

آی پد جدید در تاریخ ۲۲ اکتبر رو نمایی خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید نسل چهارم آی پد هم در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۱۲ رونمایی شد که می‌توان گ??ت تقریباً مدت زمان کمی پس از معر??ی گوشی هوشمند iPhone ۵ بود.

مواردی که ما می‌دانیم:

خبرهای رسمی؟ هیچ خبر! تا زمان رونمایی از آی پد ۵ کمپانی اپل گ??ته است که هیچ توضیحی در مورد آن به ما نخواهد داد.

مواردی که ما ??کر می‌کنیم می‌دانیم:

چه زمانی خبری منتشر می‌شود و یا آی پد ۵ به بازار ارائه خواهد شد؟

قبلاً شایعاتی در مورد ۱۵ اکتبر بود ولی همان طور که گ??تم مثل سال گذشته در ۲۲ اکتبر رو نمایی می‌شود.

در مورد طراحی آی پد ۵:

 

با توجه به تصاویری که توسط Sonny Dickson ارسال شده است، طراحی آی پد نسل پنجم بی شباهت به iPad Mini نیست.

حالت بدنه از iPad ۴ باریک‌تر است و لبه های آن کمی گرد تر است و با توجه به نظرات Ming Chi Kuo که تحلیلگر محصولات اپل است، گ??ته شده است که آی پد جدید حدود ۱۵ درصد نازک‌تر و ۲۵ درصد سبک‌تر از iPad ۴ است.

در حالی که در مورد طراحی آی پد ۵ کم کم مواردی را می‌??همیم باید بدانیم که آی پد ۵ از نظر طراحی و راحتی بهتر از آی پد ۴ است. لبه های گرد و پهنای بیشتر باعث شده است که کاربر راحت‌تر بتواند آی پد ۵ را در دست بگیرد و کار کند.

آی پد ۵ بزرگ‌تر از ۹٫۷ اینچ نمی‌تواند باشد:

اگر چه خبرها حاکی از آن است که اپل سعی کرده است تا ص??حه نمایش ۱۳ اینچی را امتحان کند ولی بعدها اعلام کرد که بهتر است این پروژه ا??زایش ص??حه نمایش برای بعد بماند یعنی ما تا سال ۲۰۱۴ نمی‌توانیم شاهد آی پدهایی با ص??حه نمایش بزرگ باشیم.

قیمت خرید آن متوسط است، نه خیلی گران قیمت و نه خیلی ارزان قیمت:

همراه با iPhone ۵S، اپل ساختار قیمت گذاری خود را اعلام کرده است. شروع قیمت آی پد ۵ با ۱۶ گیگابایت و در سطح پایه Wi-Fi با قیمت ۴۹۹ دلار خواهد بود.

%D8%B477-600x400.jpg

احتمالاً مانند سال گذشته در اوایل نوامبر شاهد آی پد ۵ در بازار خواهیم بود و علاقه‌مندان قادر به خریدن آن هستند.

تمام چیزهایی که ما از آی پد ۵ می‌خواهیم:

بیشتر آرزوهای من را آی پد ۵ تحت پوشش قرار می‌دهد ولی چند مورد هم است که من دوست دارم در آی پد ۵ ببینم. ولی وجود اسکنر اثر انگشت در آی پد چیزی نیست که باعث شود من در مورد آن هیجان زده شوم.

به روز رسانی پردازنده A۷:

پردازنده هوشمند و قدرتمند سیلیکونی iPhone ۵S، همان A۷ است. در آی پد ۵ از پردازنده A۷X است??اده شده است. آی پد ۵ دارای GPU است که پیکسل‌های بیشتری را ارائه می‌دهد و همین طور که ص??حه نمایش با اندازه بزرگ‌تری دارد که تمامی این موارد به این معناست که نیاز به پهنای باند بیشتری است.

پس هیچ جای تعجبی وجود ندارد که ما چند هسته اضا??ی GPU در A۷X ببینیم.

یک دوربین بهتر:

نگاه کنید، چیزی که باعث خجالت و شرمساری من بود این مسئله بود که مردم هنوز سعی داشتند از آی پد خود برای عکس گر??تن است??اده کنند، در حالی که دوربین گوشی‌های هوشمند خیلی بهتر بود و عکس‌های بهتری می‌گر??ت. اما در آی پد ۵ دوربین بهتری تهیه شده است که در آن سعی شده است عیب و ایراد های گذشته برطر?? شود و عکاسان جوان به راحتی از منظره های مورد نظر خود عکس بگیرند.

باتری با طول عمر بیشتر و یا شارژ سریع‌تر:

همان طور که کاربران تقاضا کرده بودند آی پد جدید سبک‌تر و نازک‌تر است. اهمیت سرعت شارژ باتری آن قابل چشم پوشی نیست و باتری آن نسبت به آی پد ۴ دارای طول عمر بیشتری است به هر حال این‌ها خبرهای است که ما می‌دانیم و باید تا زمان رونمایی این محصول صبر کنیم تا دقیق‌تر بررسی شود.

 

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...