iman0013 17 ارسال شده در مهر 92 خودروی جنسیس سدان از زمان عرضه به بازار در سال 2008 ??روش مو??قی داشته است اما یکی از محدودیت های آن اعمال نیرو ??قط به چرخ های عقب است و در مناطق سردسیر و بر??ی نقطه ضع?? به حساب می آید. شرکت های خودروسازی آئودی، ب ام و، کادیلاک و مرسدس بنز که زودتر به این ضع?? پی برده اند خیلی زود در ر??ع آن کوشش کرده اند. هیوندایی هم برای آن که از قا??له عقب نماند، در نسل بعدی جنسیس این معضل را حل خواهد کرد. هر چند که هیوندایی توضیح زیادی در باره HTRAC نداده اما از همین حالا پیدا است که از سیستم پیچیده ی الکترونیکی است??اده می کند که گشتاور را متناسب با نیاز بین محورهای جلو و عقب تقسیم می کند به نوعی که مطلوبترین حالت را به وجود آورد. در این اصطلاح HTRAC حر?? اول یعنی H از حر?? اول هیوندایی گر??ته شده و TRAC هم مخ???? traction است. این سیستم انتقال قدرت در نورنبرگ آلمان طراحی شده و در مدار الکترونیکی خودروهای ??ورمل1 هم به کار ر??ته است. قبلا هم هیوندایی خبر داده بود که نسل دوم جنسیس را تا پایان 2013 به بازار کره عرضه خواهد کرد. یک عکس از جنسیس سدان 2015 منتشر شده که نشان می دهد احتمالا هیوندایی به زودی از این خودرو رونمایی خواهد کرد. به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر