رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
SON OF SPARTA

ورزشگاه رئال مادرید ممکن است به ورزشگاه مایکروسافت تغییر نام ‌یابد!

پست های پیشنهاد شده

یک روزنامه اسپانیایی گزارش کرده که بیل گیتس از مایکروسا??ت در حال مذاکره با باشگاه رئال مادرید است تا یک قرارداد همکاری را با این مجموعه که در حال حاضر با ارزش‌ترین باشگاه ورزشی دنیا به حساب می‌آید، منعقد کند. بیل گیتس در تلاش است تا نام استادیوم ‫سنتیاگو برنابئو‬ را به استادیوم مایکروسا??ت تغییر دهد.

 

 

ارزش چنین معامله‌ای درحدود 10 میلیون دلار در سال برآورد شده است. در حال حاضر باشگاه رئال مادرید در حدود 3.5 میلیارد دلار ارزش دارد و به عنوان با ارزش‌ترین باشگاه ورزشی دنیا از آن یاد می‌شود.ورزشگاه برنابئو در سال 1947 ا??تتاح شد و با گسترشی که در سال 2011 یا??ت اکنون می‌تواند 85454 تماشاگر را جای دهد. این ورزشگاه به پاس زحمات رئیس ا??سانه‌ای قوهای سپید، به نام وی مزین شده است.هرچند ??روش اجازه است??اده از نام استادیوم، اقدام تبلیغاتی جدیدی است، اما باشگاه‌های بزرگ ??وتبال همچون آرسنال، منچستر سی‌تی، بایرن مونیخ و غیره همگی با کمپانی‌های بزرگ قراردادهایی را منعقد نموده‌اند. از آن سو نیز شرکت‌های بزرگ ??عال در حوزه ??ناوی همچون AT&T یا یاهو نیز با باشگاه‌‌های ورزشی وارد تعامل شده‌اند. اما این تعامل در قالب‌های تبلیغاتی بوده نه تغییر نام استادیوم.این اطلاعات ??علا در حد شایعه هستند و هیچ کدام از دو طر?? قرارداد آن را تایید یا تکذیب نکرده‌اند؛ اما دور از ذهن نیست اگر مایکروسا??ت بخواهد ارتباط نزدیکی را با یک باشگاه ورزشی معتبری همچون رئال مادرید شکل دهد.Real-Madrid-Logo-Wallpaper2.jpgرئال مادرید که لقب پر ا??تخارترین تیم دنیا و تیم منتخب قرن بیستم را نیز یدک می کشد، پیش از این نیز با پیشنهاد مشابه دیگری از سوی اسپانسر مالی اصلی خود یعنی Fly Emirates برای تغییر نام استادیوم خود مواجه شده بود.حال باید دید با ا??زایش رقابت میان این دو اسپانسر قدرتمند، کدام یک خواهند توانست نظر کهکشانی ها را به خود جلب نمایند.توضیحات تکمیلی:

 

به نظر می‌رسد این پیشنهادات در راستای طرح گسترش ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که توسط رئیس ??علی باشگاه رئال مادرید یعنی ??لورنتینو پرس پیگیری می‌شود، به سوی این باشگاه روانه شده‌اند. این طرح که در سال 2016 کلید خواهد خورد، چهره‌ای حر??ه‌ای تر و تعاملی تر را برای این ورزشگاه به ارمغان خواهد آورد.نکته قابل توجه در پیشنهاد کمپانی مایکروسا??ت، رقم پایین آن در مقایسه با هزینه‌های جاری کهکشانی‌ها است. برای ملموس شدن این نکته بد نیست بدانید که این باشگاه طبق قرارداد جدید با ??وق ستاره خود یعنی کریستیانو رونالدو، سالیانه رقمی در حدود 20 میلیون دلار به وی دستمزد خواهد داد تا CR7 بالاترین دستمزد سالیانه را در دنیای ??وتبال دریا??ت نماید. همچنین باشگاه رئال مادرید در آخرین خرید خود، رقمی معادل 132 میلیون دلار را صر?? خرید ستاره ولزی خود یعنی گرت بیل نمود تا وی رقم گران‌ترین بازیکن ??وتبال جهان را به خود اختصاص دهد. از طر?? دیگر شنیده‌ها از این نکته حکایت دارند که رقیب اماراتی مایکروسا??ت یعنی ??لای امیریت، حاظر است پیشنهادی بسیار بالاتر را برای مو??قیت در این رقابت به سران رئال مادرید ارائه نماید.البته این دو غول دنیای ??وتبال و ??ناوری، برای اولین بار نیست که رو به همکاری‌های مشترک می‌آورند. مایکروسا??ت و رئال ماردید هر دو از حامیان ??عالیت‌های خیریه و عام المن??عه هستند و در حال حاضر نیز ت??اهم‌نامه مشترکی را به منظور ترویج ورزش و تکنولوژی در قالب ??عالیت‌های آموزشی در آمریکای لاتین و حوزه کارائیب، در دست اجرا دارند.اما صر??ه نظر از این مباحث، بیایید لحظاتی را از منظر و با نگاهی از دریچه ??ناوری، این موضوع را بررسی کنیم. تصور کنید که تمامی این حدس و گمان‌ها درست از کار در بیاید و در نهایت کمپانی قدرتمند مایکروسا??ت مو??ق به عقد قرارداد با قوهای سپید شود. دور از ذهن نخواهد بود اگر بگوییم که با این قرارداد، جنگ تاریخی مایکروسا??ت و اپل نیز وارد دور جدید و مت??اوتی خواهد شد. احتمالا اپل -دیگر کمئانی قدرتمند دنیای ??ناوری- نیز بیکار نخواهد نشست و با است??اده از رقابت تاریخی دو باشگاه بزرگ رئال مادرید و بارسلونا، سعی خواهد کرد تا جنگ خود با مایکروسا??ت را به این رقابت گره بزند! بله! هیچ بعید نیست که اپل نیز در صدد تغییر نام ورزشگاه نیوکمپ برآید تا دور جدیدی از ال کلاسیکوهای دیدنی، این بار در ??ضایی ورزشی-تکنولوژی بوجود بیاید. به نظر شما در چنین شرایطی نام احتمالی این ورزشگاه چه خواهد شد؟! نگارنده حدس میزند نیوکمپ رنگ و بویی اپلی گر??ته و نام آن به iNouCamp Pro تغییر یابد. احتمالا در سال آینده نسخه رتینای لیونل مسی نیز در بارسلونا رونمایی خواهد شد که گل‌های سریع‌تر و البته ش??ا??‌تر و بدون شک و شبهه را به ثمر خواهد رساند!

 

منبع:زومیت

 

 

م

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:mad::cursing::244728hqjqgvc51h::244728hqjqgvc51h::369176i664wis02c::369176i664wis02c:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...