رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
SON OF SPARTA

ترسناک ترین منطقه ایران شهرستان فیروزه خراسان رضوی

پست های پیشنهاد شده

101314_410.jpg

 

 

 

 

 

علی پارسا، اما یک سال بعد، با ماشین وارد «ریگ جن» شد و بعد از آن بسیاری از کویرنوردان از «ریگ جن» گذشتند. البته با تجهیزات کامل، که نه گر??تار روح شدند و نه جن زده!

 

مهمترین مسئله اینکه اگر تا به حال کویر نوردی نکرده‌اید و به اصطلاح حر??ه‌ای نیستید، برای اولین تجربه، به هیچ عنوان «ریگ جن» را برنگزینید که در این صورت، ر??تنتان با خودتان است و برگشتنتان با خدا، حتی اگر هم حر??ه‌ای هستید، حتماً به طور گروهی به این منطقه س??ر کنید. بهترین وسیله برای س??ر به این منطقه جیپ‌های سبک وزن است، نقشه را هم ??راموش نکنید، چون س??ر به «ریگ جن» بسیار خطرناک است.

برای س??ر به «ریگ جن» حداقل باید به اندازه دو ه??ته آب، بنزین، غذا و وسایل ??نی ماشین را به همراه داشته باشید. در ضمن، بلد محلی را ??راموش نکنید، چون محلی‌ها معمولاً آدم‌های کار کشته‌ای هستند و علاوه بر تعیین مسیر، حتی در شرایط سخت، خیلی خوب می‌توانند راهنمایی‌تان کنند.

 

بخشی از منطقه، نسبتاً مسطح‌تر است با تپه‌ها کوچک‌تر، بنابراین عبور از آن نسبتاً آسان به نظر می‌رسد ولی با کمی پیشروی، با کم شدن ارت??اع به اراضی باتلاقی می‌رسید که اینجا تقریباً جنوب منطقه است. اصرار برای عبور از این اراضی باتلاقی بی‌??ایده است، بنابراین بهتر است از سمت شمال غربی به حرکتتان ادامه دهید. وقتی آخرین کوه‌هایی که 2300 متر ارت??اع دارند را رد کردید، به بخش شمالی «ریگ جن»می‌رسید. از اینجا، کوه دماوند را هم می‌توانید ببینید. با ادامه این مسیر، به پارک ملی کویر می‌رسید.

 

اگر شما مسیر دیگری را می‌پسندید، می‌توانید با است??اده از نقشه و راهنما، مسیر جدیدی را تجربه کنید،‌ اما تمام سختی‌ها و بالا و پایین‌ها، یک طر?? و آسمان پرستاره شب‌هایی ریگ‌ جن هم یک طر??. خوابیدن روی شن‌های روان، روی تپه‌ای بلند و چشم‌ دوختن به آسمانی که حتی یک نقطه سیاه ندارد و شهاب سنگ‌هایی که هر از گاهی مثل تیر ??رشتگان حا??ظ زمین، که شیاطین را از نزدیک شدن به زمین باز می‌دارند، تمام خستگی روزانه و در شن و باتلاق ??رو??تن را از تن شما می‌زداید!

101316_303.jpg

محلی‌های این منطقه، چوپان‌ها و ساربان‌ها معتقدند که اگر کسی پایش به ریگ جن برسد، بلا??اصله ناپدید و توسط ارواح و موجودات ماورایی به قلب ریگ‌جن ??رستاده می‌شود!

 

یکی از کاوشگران می‌گوید که حتی شتر‌های اهالی کویر هم وقتی به این منطقه می‌رسند، می‌ایستند و به هیچ عنوان حرکت نمی‌کنند!

 

آیا واقعاً این منطقه مثلث برمودای ایران است؟ «آل??ونز گابریل» اتریشی و یک کاوشگر سوئدی قصد داشتند این منطقه را کش?? کنند، اما هیچ کدام نتوانستند از این بخش از کویر عبور کنند و ناچار به سمت یزد برگشتند.

101318_968.jpg

ریگ جن، شگ??ت‌انگیز‌ترین اسرار‌آمیز‌ترین و ترسناک‌ترین منطقه ایران است، با باتلاق‌های سهمگین که مرگ را برای هر موجودی زنده‌ای به ارمغان می‌آورد. ات??اقات بی‌پاسخ و توجیه نشده بسیاری در این منطقه روی داده است و نمکزار‌های این منطقه محل قتل و د??تن موجوات زنده بسیاری بوده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اوهاااااااااااااااااا

اینم میزاشتی ته جملت ترسناکتر میشد.

حالا کو با هلیکوپتر برن چطور میشه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...