رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

3 برابر شدن فروش گوشی‌های نوكيا

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، ??روش گوشی های نوكيا با رشد قابل توجه ای در يكی از مهمترين بازار گوشی های هوشمند همراه بوده است. بازار ایالات متحده مهمترین بازار تل??ن هوشمند برای شرکت ها است و بعد از آن هم چین -به خاطر وسعت زیادش- در رده دوم قرار دارد.

 

حالا نوکیا توانسته سهم ??روش گوشی های هوشمند (بدون آمار گوشی های همراه) خود را در ??اصله ۳ ماه از ۱.۴ درصد به ۴.۱ درصد برساند، عملکردش هیچ کم از ص??ت عالی ندارد و کمک بزرگی به رشد پایگاه مشتری ویندوز??ون کرده است.

 

جالب اینجا است که برای نوکیا ۹ ماه طول کشیده بود تا با دو برابر کردن ??روش، از سهم ۰.۷ درصدی به ??روش ۱.۴ درصدی در بازار امریکا برسد و حالا ??قط سه ماه بعد، ??روش این شرکت ۳ برابر شده است.

 

6.jpg

 

همزمان در این بازار مهم اپل با ??روش ۳۳.۷ درصدی بالاتر از سامسونگ ۳۳.۶ درصدی است و ال جی -دیگر غول کره ای- با کاهش سهم ۱.۳ درصدی نسبت به ??صل گذشته، ۸.۶ درصد از تقاضای بازار را پوشش داده است.

 

موتورولا جامانده بزرگ در رقابت با نوکیا است و بقیه شرکت ها هم درصدی از سهم خود را به این ۵ شرکت باخته و تنها ۱۶.۲ درصد از تقاضای امریکایی ها را پوشش داده اند.

 

هنوز مشخص نیست دقیقا چه عاملی باعث این جهش ??روش برای نوکیا شده. شاید امریکایی ها حالا دیگر نوکیا را به دید یک برند وطنی نگاه می کنند. به هر صورت نوکیا با رضايت تعطيلات پايان سال را خواهد گذراند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هنوزم خیلی ??اصله داره با نوکیای سال 2006-2009

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...