رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

نكاتی مهم درمورد iPad Air

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، زمانیکه استیو جابز اولین آی پد ها را در سال 2010 معر??ی کرد، او این دستگاه را به عنوان یک طبقه بندی جدید محصولات توصی?? کرد. این تبلت ها بسیار شخصی تر از لپ تاپ ها به حساب می آمدند و از گوشی های هوشمند بسیار بزرگ تر بودند.

 

iPad Air ترکیب " شخصی " و " کامپیوتر " را به کمال رسانده است. اگر منظور این کلمات را به خوبی درک کنید، ممکن است بگویید iPad Air بهترین PC است که تاکنون ساخته شده است.

 

یکی از بزرگترین دلایل و شاید تنها دلیل تعویض iPad Air با سایر دستگاه های آی پد، ترکیب اندازه، وزن و ساخت آن است. به طوریکه می توان گ??ت این دستگاه یک iPad mini بزرگ است و از طر??ی یک آی پد بسیار خوب به حساب می آید. برای اینکه ??رق این دو آی پد ها را درک کنید، بهتر است iPad قدیمی را بردارید و سپس یک iPad Air را در دست بگیرید، بلا??اصله ت??اوت آن دو را متوجه خواهید شد. iPad Air نسبت به دو آی پد با اندازه کامل حدود 28% سبکتر است.

 

iPad Air ها با اندازه کا??ی سبک هستند که به کاربر این امکان را نیز می دهند به هر میزان که می خواهند این دستگاه ها را در دست خود نگه دارند. اگر چه این تبلت ها به سبکی mini نیست و Air حدود 42% از تبلت های جدید Retina iPad mini سنگین تر است، اما در میان تبلت های 10 اینچی در صدر لیگ قرار می گیرد. از طر??ی ساخت و طراحی کلی iPad Air شبیه به iPad mini است. این دستگاه نیز دارای مواد سازنده آلومینیومی، حاشیه های نازک و ضخامت 7.5 میلی متر مشابه Retina iPad mini است.

 

Untitled-16-8-air.jpg

 

تبلت iPad Air همان ص??حه نمایش بزرگ و زیبایی که در دو آی پد گذشته Retina Display عرضه شده است را به کاربر ارائه می دهد. هیچ شکایتی درباره ص??حه نمایش این دستگاه وجود ندارد زیرا این تبلت دارای ص??حه نمایش 9.7 اینچی با تراکم پیکسل 264 پیکسل در هر اینچ می باشد.

 

یکی از دلایلی که iPad Air سبک تر و نازک تر است به خاطر داشتن باتری کوچکتر در مقایسه با آی پد های گذشته است. در واقع این تبلت دارای 24% ظر??یت کمتر نسبت به دو آی پد گذشته است، اما به هر حال طول عمر باتری مانند همیشه بسیار خوب است.

 

دلایل و استدلال های زیادی برای خرید iPad ها در مقایسه با تبلت های اندروید و یا ویندوز وجود دارد. اما یکی از عمده ترین دلیل ها؛ مجموعه اپلیکیشن های تبلت در App Store است. اگر به دنبال بهترین مجموعه هستید، iPad برترین انتخاب است. اگر قصد خرید iPad Air را دارید باید بگوییم که اپل یک نرم ا??زار جدید در آن تعبیه کرده است. به تازگی اپل سیاست خود را تغییر داده است و دستگاه های جدید iOS و یا Mac با نسخه های رایگان Apple iWork عرضه خواهند شد. بنابراین Pages (جایگزین Apple Microsoft word) و Numbers ( رقیب اکسل ) و Keynote ( رقیب Powerpoint ) در آن وجود خواهند داشت.

 

ما معمولا با تبلت ها عکسبرداری نمی کنیم، همانطور که انتظار می رود این تصاویر آنقدرها دارای کی??یت بالایی نمی باشند و برای اینکه تصاویر با کی??یت تری گر??ته شود بهتر است از یک گوشی هوشمند با کی??یت است??اده شود.

 

تبلت iPad Air از دیگر آی پد ها بسیار سریع تر است و حتی از سایر دستگاه های موبایل مبتنی بر ARM نیز سریع تر است. شاید این نکته بسیار خوبی باشد، اما نمی تواند به طور ضروری دلیل کا??ی برای تعویض آی پد های قدیمی با این نسخه باشد.

 

اگر به دنبال خرید تبلت هستید، iPad air یک انتخاب عالی است. این تبلت همان ویژگی هایی که آی پدهای قدیمی تر ارائه می دهند را دارد اما یکی از وجه تمایز آن سبکی، نازکی آن به حساب می آید که یکی از ویژگی های منحصرب??رد آن است. البته iPad Air بدون رقیب نیست، کمپانی های سامسونگ، آمازون و مایکروسا??ت در صدد هستند تا تبلت های 9 الی 10 اینچی با کی??یتی را تولید کنند. در حال حاضر iPad Air با قیمت پایه 500 دلاری برای مدل 16GB Wi-Fi قابل دسترس است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

محصولات اپل و سیستم عامل اون خیلی دارن شبیه به گجت های آندرویدی میشن !!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...