رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

Sony تلفن هوشمند دوسیم‌کارتۀ بی‌نقص Xperia™ C را در خاور میانه و آفریقا عرضه می‌کند

پست های پیشنهاد شده

Sony تل??ن هوشمند دوسیمکارتۀ بی‌نقصXperia™ C را در خاور میانه و آ??ریقا عرضه می‌کند

  • · مدیریت آسان تماس‌ها؛ تعویض بین سیم‌کارت‌ها تنها با یک لمس ساده یا به صورت خودکار از طریق تنظیمات از پیش انجام شده
  • · تجربۀ ارتقایا??تۀ دوربین و سرگرمی
  • · عملکرد «تصویربرداری از خود»، راهنمای صوتی هوشمند و رتوش چهره برای پرتره‌هایی بی‌نقص
  • · پردازشگر چهار هسته‌ای برای عملکرد ??وق سریع، مرور وب سریع‌تر و عملکردهای چند وظی??ه‌ای بهبودیا??ته
  • · قیمت‌گذاری در امارات عربی متحده – ۱٬۱۹۹ درهم، قیمت‌گذاری در عربستان سعودی – ۱٬۱۹۹ ریال

CN3_White_Front_SCR1.png

(«SonyMobile») امروز از عرضۀ تل??ن هوشمند Xperia C که بسیاری در انتظار آن بودند، در منطقۀ خاور میانه و آ??ریقا خبر داد. Xperia C تل??ن هوشمندی دو سیم‌کارته و مبتنی بر Android است که برای بهبود تجربۀ سرگرمی و تصویربرداری‌تان طراحی شده است. Xperia C از ه??تۀ نخست نوامبر و در ??روشگاه‌های معتبر در دسترس بوده و در امارات عربی متحده به قیمت ۱٬۱۹۹ درهم و در عربستان سعودی به قیمت ۱٬۱۹۹ ریال به ??روش خواهد رسید.

رودیگر اودنباخ، قائم مقام خاور میانه و آ??ریقایSony Mobile Communications ABگ??ت: «یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد.Xperia Cاز تخصص و اجزایی که نماد تضمین کی??یت دوربین‌های پیشرویSony هستند بهره می‌گیرد تا بهترین کی??یت ممکن مشاهده و تصویربرداری در ردۀ خود را به شما ارائه کند. این تل??ن هوشمند همچنین با ارائۀ امکان انعظا??‌پذیری از طریق دو سیم کارت به نیاز ا??راد پر مشغله‌ای که در آن واحد چند کار را با هم انجام می‌دهند، پاسخ می‌گوید.»

تجربۀ مشاهده‌ای باورنکردنی

این تل??ن هوشمند دو سیم‌کارته که با است??اده از تخصص مهندسی Sony ساخته شده است، ص??حۀ نمایش بزرگ ۵ اینچی qHD با رزولوشن ص??حۀ ۵۴۰ x ۹۶۰ پیکسلی را برای تصاویری واضح، پر طراوت و روشن ارائه می‌کند.

Xperia C با است??اده از همان تخصص و اجزای مشابه با دوربین‌های پیشروی Sony ساخته شده است. این تل??ن هوشمند با دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با Exmor R، که با شما اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی منحصر به ??رد را حتی در شرایط چالش برانگیز نوری بگیرید، ارائه می‌شود. Xperia C همچنین به کلید اختصاصی دوربین که امکان تصویربرداری از ص??حۀ ق??ل شده را ??راهم می‌آورد و نیز عملکرد تصویربرداری سریع که در مدت زمان کمتر از یک ثانیه از حالت غیر??عال عکس می‌گیرد، مجهز است. گسترۀ پویای بالا (HDR) برای عکس، رنگ‌های طبیعی را در هر شرایط نوری حتی در مقابل نور پس‌زمینۀ شدید ثبت می‌کند.

موتور «تصویربرداری از خود» با است??اده از دوربین اصلی دستگاه عکس گر??ته و کی??یت عالی و همیشگی عکس را تضمین می‌کند. عملکرد «تصویربرداری از خود» و راهنمای هوشمند صوتی به شما می‎‌گویند کجا بایستید تا صورتتان به خوبی در کادر قرار گر??ته و ??وکوس شود. رتوش چهره عکس‌هایی زیبا و حتی کم‌نقص‌تر ایجاد می‌کند.

راحتی و انعطا??‌پذیری

دو سیم کارت برای وقتی که می‌خواهید کار را از سرگرمی جدا کرده و تماس‌هایتان را به روشی مقرون به صر??ه مدیریت کنید، ایده‌آل است. می‌توانید با یک لمس ساده سیم کارت‌ها را تعویض کنید یا برای تعویض خودکار تنها کا??یست تنظیم کنید که کدام سیم کارت در چه زمان‌های معینی از روز است??اده شود.

دیگر امکانات راحتی شامل مکانیزم حسی مقیاس‌گذاری است که ویژۀ Sony بوده و یا??تن عکسی را که در آلبومتان جستجو می‎‌کنید، آسان می‌کند. همچنین می‌توانید در کرۀ جغرا??یایی شخصی شده‌تان جستجو کرده و عکس‌هایی را که در مکان‌های مشخصی گر??ته و برچسب‌گذاری کرده‌اید بر روی آن مشاهده کنید.

با برنامۀ «WALKMAN» از موسیقی به شیوه‌ای که می‌خواهید لذت ببرید. لیست‌های پخش را ایجاد کنید و با حالت Clear Audio+*‎ که شامل ??ناوری‌های بی‌همتای بهبود صدای Sony است، از کی??یت صدای واضح و پرطراوت لذت ببرید. این برنامه با سرویس‌های موسیقی مورد علاقه‌تان تل??یق شده و تجربۀ موسیقی را به گونه‌ای که به حق سزاوار آن هستید، به شما ارائه می‌کند.

می‌خواهید خاطره‌هایتان را روی ص??حۀ بزرگ به اشتراک بگذارید؟ یا صدا را از هد??ون به بلندگو منتقل کنید؟ عملکرد «Throw» به شما امکان می‌دهد تا محتوا را با است??اده از همسان‌ساز ص??حه یا DLNA از تل??ن هوشمند دارای Bluetooth خود به تلویزیون مجهز به Wi-Fi، انتقال دهید. با است??اده از «Throw» که برنامه‌ای یکپارچه شده در برنامه‌های Xperia شماست، تل??ن هوشمندتان بهترین روش برای اتصال بی‌سیم با دستگاه‌های دیگر را پیدا می‌کند.

عملکرد تحسین‌برانگیز

Sonyجدیدترین نرم‌ا??زار خود را با پردازشگر قدرتمند چهار هسته‌ای تطبیق داده است. این پردازشگر پیشر??ته حداکثر سرعت و عملکرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. چند برنامه را به صورت هم‌زمان اجرا کنید، وب را با زمان بارگیری کمتری مرور کنید و ویدیوهایتان را بدون وق??ه از روی وب پخش کنید.

تل??ن‌های هوشمند به میزان زیادی از باتری است??اده می‌کنند حتی زمانی که از آنها به طور ??عال است??اده نمی‌کنید. همۀ برنامه‌هایی که بر روی تل??نتان دارید ممکن است هنوز در پس‌زمینه حال اجرا بوده و باتری دستگاهتان را خالی کنند.

حالت Battery STAMINA در مصر?? بی‌دلیل باتری صر??ه‌جویی می‌کند. این حالت زمانی را که از ص??حۀ نمایشتان است??اده نمی‌کنید تشخیص داده و به طور خودکار عملکردهایی راکه به آنها نیاز ندارید خاموش می‌کند و در عین حال اعلان‌هایی را که می‌خواهید روشن نگه می‌دارد. به محض اینکه کلید روشن/خاموش را برای ??عال کردن ص??حه ??شار دهید، همه چیز دوباره روشن و ??عال می‌شود.

CN3_Purple_Back.png

مشخصات کلیدی Xperia C

 

  • ص??حۀ نمایش ۵ اینچی qHD (۵۴۰x۹۶۰ پیکسل)
  • پردازشگر چهار هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی MediaTek MT6589
  • ۱ گیگابایت رم
  • ۴ گیگابایت حا??ظه داخلی، قابل ا??زایش تا ۳۲ گیگابایت
  • دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل با ??لاش LED، حسگر Exmor R
  • دو سیم کارت نسل سوم+نسل دوم (۳G + 2G) با حالت آماده به کار دوگانه
  • · Android 4.2 (Jelly Bean)

منبع gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازار ایران یباد من میخرمش واقعا مونی هست که من میخوام

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ص??حه نمایش و cpu خوب نبود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من هم دوست دارم بخرم بزار ببینم هروقت اومد tx می??روشم بعد اون رو میگرم:thumbup::76::gigglesmile:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من تو ??کر z1 ام، ولی اگه کسی دو سیم میخواد این خوبه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی خوشگله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:thumbup::thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بازار ایران یباد من میخرمش واقعا مونی هست که من میخوام
این قیمتش هم ??کر کن :mellow: من خیلی ازش خوشم اومده ولی با این قیمت عمرا بتونم بگیرم :76:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...