رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hamed127

بهترین کارت های حافظه برای تلفن های همراه کدامند؟

پست های پیشنهاد شده

Micro-SD.jpg

 

 

این مقاله به شما کمک می‌کند هنگام خرید کارت حا??ظه برای موبایلتان چه نکاتی را در نظر داشته باشید. ممکن است عده‌ای از مشترکان تل??ن همراه هنگام خرید کارت‌های حا??ظه با این سوال که کدام حا??ظه عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد، روبرو شده باشند.به گزارش پایگاه خبری ??ناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، اکثر گوشی‌های تل??ن همراه مجهز به درگاه کارت حا??ظه هستند. در حقیقت کارت حا??ظه‌ای که دستگاه‌های موبایل با آن سازگار است، Micro SD نام دارد.عبارت SD مخ???? کلمه Secure Digital به معنای دیجیتال امن است که اولین بار توسط پاناسونیک اختراع شد.

سال ۲۰۰۱ اولین کارت‌های SD روانه بازار شدند. کاربرد بیشتر این کارت‌ها در دوربین‌های عکاسی دیجیتال نمود پیدا کرد و با پیشر??ت دنیای تکنولوژی، سرعت انتقال داده از اهمیت بالایی برخوردار شد و کارت‌های حا??ظه نیز از این قضیه مستثنی نبودند. بدین ترتیب کارت‌های حا??ظه‌ای به نام SDHC ، Micro SD و SDYC به بازار روانه شدند.

Micro SD

حجم این کار‌ت‌ها بازه ۱۲۸ مگابایت تا دو گیگابایت را در برمی‌گیرد. این کارت‌ها در ابتدای عرضه گوشی‌هایی که مجهز به درگاه کارت حا??ظه بودند با استقبال خوبی مواجه شدند اما با پیشر??ت تکنولوژی به علت حجم محدود دیگر همانند سابق از آن‌ها استقبال نمی‌شود.SDHC و SDHC Micro

HC در عبارت بالا به معنای ظر??یت زیاد است در حقیقت حجم در این سری از کارت‌ها از چهار تا ۶۴ گیگابایت را دربرمی گر??ت. امروزه کاربران بسیاری از این کارت‌ها است??اده می‌کنند باید این موضوع را در نظر گر??ت که SDHCها در دستگاه‌های کارت‌خوان ساخت ۲۰۰۸ به قبل کار نمی‌کنند.SDXC و Micro SDXC

در یک کلمه این کارت‌ها حجم را گسترش داده‌اند.بازه حجمی SDXCها از ۶۴ گیگابایت تا دو ترابایت را شامل می‌شود البته نباید این موضوع را از قلم انداخت که این کارت‌ها بسیار گران قیمت هستند.

Class درج شده روی کارت به چه معناست

روی اکثر کارت‌های حا??ظه عددهایی از بازه دو تا ۱۰ درج شده است که حداقل سرعت انتقال داده در یک ثانیه را بازگو می‌کنند. در حال حاضر بهترین کلاس حا??ظه برای تل??ن‌های هوشمند، کلاس شش است.بهتر است هنگام خرید کارت‌های حا??ظه، به برند جنس مربوط توجه و ازبرندهای معتبر است??اده کنید چرا که است??اده از اجناس گمنام احتمال از دست دادن اطلاعات شما را ا??زایش می‌دهد.

عمر م??ید هر کارت حا??ظه معمولا ۱۰ سال است. بهتر است قبل از خرید کارت‌های حا??ظه با ظر??یت‌های بالا نگاهی به مشخصات دستگاه خود بیندازید.

 

 

 

 

منبع:برسام

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...