رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

5 نقطه ضعف نكسوس 5

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، بدون شك شركت ها در ارائه محصول جديدشان سعی در حل مشكلات مدل های قبلی دارند، گوگل نيز عضو جديد نكسوس ها را با قابليت ها و امكانات بسيار خوبی رونمایی كرد اما شايد اين گوشی نيز می توانست بهتر از اينها طراحی شود.

 

به عقيده كارشناسان نکسوس 5 محصولی کاربردی و خوش قیمت است که با پرچمدار بودن ??اصله زیادی دارد. 5 نكته من??ی در مورد اين گوشی منتشر شده است.

 

1: ساخت

 

نکسوس 5 هوشمند و مقاوم به نظر می‌آید، اما آلومینیومی نیست. البته از بسیاری از محصولات سامسونگ بهتر به نظر می‌رسد. بهتر بود با بدنه‌ای ??لزی روبرو شویم که البته اگر در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم بود عالی‌تر می‌شد.

 

2:حا??ظه

 

نکسوس هم راه نه چندان جالب اپل را پیش گر??ته و برای دستگاه‌های خود قابلیت پشتیبانی از حا??ظه خارجی را در نظر نگر??ته است. حالا با این وضعیت حداقل بهتر بود نکسوس را در نسخه 64 گیگابایتی هم عرضه می‌کرد تا کاربران با مشکلی بر نخورند.

 

3: دوربین

 

نکسوس 5 همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی آمده که در زمانی که گوشی ها تمرکز زیادی بر روی این بخش دارند و دیگر 13 مگا پیکسل هم کی??یت آنچنانی به حساب نمی‌آید، حر??ی در این زمینه برای گ??تن ندارد. دوربین جلوی آن هم از 2 مگاپیکسلی که در حال حاضر عر?? شده است کمتر است و انتظار می‌ر??ت نکسوس در دوربین بهتر عمل کند.

 

4:باتری

 

باتری نکسوس 5 2300 میلی آمپری است و اگر کسی بیش از حد معمول از این تل??ن هوشمند است??اده کند، قطعا به مشکل کمبود باتری بر خواهد خورد. پس چنین به نظر می‌رسد که نکسوس 5 باید تقریبا هر روز شارژ شود.

 

5:اسپیکر

 

بلندگوی داخلی نکسوس 5 میزان صدای بسیار پایینی دارد و بیشتر اوقات شنیدن صدای زنگ دشوار است و ممکن است درمحیط‌های پر سرو صدا صدای زنگ به درستی به گوش نرسد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...