رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
SON OF SPARTA

کارت گرافیک ASUS ROG GTX 760 MARS مجهز به دو پردازنده گرافیکی 39 درصد قوی تر ازGTX Titan

پست های پیشنهاد شده

asus_rog_mars_760_01.jpg

 

 

کمپانی ایسوس با یک محصول جالب و جذاب، به میدان رقابت در دنیای کارت گرا??یک بازگشته است. کارت گرا??یک ROG GTX 760 MARS به دو هسته گرا??یکی مجهز است و در رقابت با کارت GTX Titan به میزان 39 درصد قوی تر عمل می کند. این محصول در بازی Crysis 3 به میزان 14 درصد، در بازی Tomb Raider به میزان 39 درصد و در Bioshock Infinite نیز به میزان 6 درصد سریعتر از GTX Titan خواهد بود.

asus_rog_mars_760_04.jpg

خنک کننده معرو?? MARS به دو هیت سینک مجزا برای دو هسته گرا??یکی و چهار لوله انتقال حرارت با آلیاژ مس خالص برای هر هسته (در مجموع 8 لوله) به همراه دو عدد ??ن 90 میلی متری مجهز است که به ادعای ایسوس، به میزان 20 درصد خنک تر عمل می کند. همانند کارت های گذشته سری MARS، نوشته بالای کارت گرا??یک به LED مجهز است که بر اساس میزان بارگزاری پردازنده، تغییر رنگ می دهد تا ظاهری جذاب و البته مت??اوت به سیستم شما بدهد.

asus_rog_mars_760_02.jpg

مدار تغذیه 12 ??از +DIGI نویزی معادل 30 درصد کمتر و راندمان 15 درصد بیشتر نسبت به نسخه مرجع انویدیا دارد. است??اده از تجهیزات پیشر??ته و با کی??یت در مدار تغذیه این کارت، سبب ا??زایش طول عمر GTX 760 MARS به میزان 2.5 برابر نسبت به کارت GTX 760 مرجع انویدیا گردیده است. نرم ا??زار GPU Tweak اختصاص ایسوس برای این کارت نیز در نظر گر??ته شده تا کاربران حر??ه ای بتوانند با اورکلاک، کارایی کارت گرا??یک را ا??زایش دهند تا روح خ??ته GTX 760 MARS را بیدار کنند. کارت گرا??یک ROG GTX 760 MARS از اواخر ماه نوامبر وارد بازار های جهانی می شود و از قیمت احتمالی آن اطلاعاتی منتشر نگردیده است. منبع: TechPowerUp

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...