رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

گوشی دو سیم کارته Galaxy S Duos 2سامسونگ رسما معرفی گشت!

پست های پیشنهاد شده

برنده کره ای سامسونگ به طور رسمی از گوشی جدید دو سیم کارته خود تحت عنوان نام Galaxy S Duos 2 پرده برداری کرد.قرار است که Galaxy S Duos 2 با قیمت مناسب و امکاناتی بهتر از نسخه پیشین ؛ جانشین مناسبی برای نسخه پیشین خود باشد و برند سامسونگ امید دارد تا Galaxy S Duos 2 نیز طر??داران خاص خود را راضی نگه دارد.هرچند که ؛ گوشی Galaxy S Duos 2 ؛ هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ ??نی شباهت های بسیار زیادی به Galaxy Ace 3 همین برند دارد !

Capture282.png

اما بد نیست کمی در رابطه با مشخصات ??نی Galaxy S Duos 2 برایتان بگویم.برند سامسونگ در Galaxy S Duos 2 از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی است??اده است.ص??حه نمایش گر Galaxy S Duos 2 ؛ یک ص??حه نمایش گر چهار اینچی با وضوح WVGA ؛ ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۳۳ پیکسل بر اینچ می باشد.قلب تپنده Galaxy S Duos 2 ؛ یک پروسسور ( پردازنده ) دو هسته‌ای با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز می باشد.

Capture283.png

همچنین این گوشی ۷۶۸ مگابایت رم دارد.سیستم عامل گوشی Galaxy S Duos 2 ؛ اندروید نسخه ۴٫۲ ( Jelly Bean) به همراه رابط کاربری معرو?? برند سامسونگ ؛ یعنی تاچ ویز است.با این که برند سامسونگ برای گوشی Galaxy S Duos 2 حا??ظه داخلی ۴ گیگابایت را در نظر گر??ته است اما شما می توانید با است??اده از امکان شکا?? کارت حا??ظه ؛ حا??ظه جانبی آن را به دل خواه خود ا??زایش دهید.همچنین برند سامسونگ برای Galaxy S Duos 2 ؛ یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری تعبیه نموده است.

0635.jpg

طبق ادعاهای برند سامسونگ و همین طور تصویری که در بالا مشاهده می ??رمایید ؛ سری DUOS این برند با پشتیبانی ??وق العاده ای که به صورت هم زمان از دو سیم کارت انجام می دهد ؛ یک سر و گردن از تمام رقبای خود در این زمینه بالا تر است ! در پایان نیز باید اضا??ه کنم که ؛ گوشی Galaxy S Duos 2 برند سامسونگ به طور رسمی در کشور مجارستان رو نمایی گشت و البته قرار است راهی بازار هندوستان نیز بشود.قیمت در نظر گر??ته شده برای Galaxy S Duos 2 برند سامسونگ ؛ ۱۷۵ دلار امریکا می باشد.

 

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...