رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohammads77

مکان‌های شگفت‌انگیزی که روی کره زمین واقع شده‌اند!

پست های پیشنهاد شده

[h=2]سیاره ما زمین متشکل از 7 قاره است که در مجموع 29.2 درصد سطح آن را به خود اختصاص داده‌اند و مابقی سطح آن را پهنه‌های آبی اشغال نموده‌اند. در کوهستان‌های مرت??ع، رودخانه‌ها، یخچال‌ها، بیابان‌ها و جنگل‌های باشکوه بارانی مکان‌های دست نیا??تنی وجود دارند که در انتظار کش?? و سیاحت می‌باشند. زیبایی‌های این مکان‌های تاثیرگذار و باورنکردنی حقیقتا شگ??ت‌آور است. با ما همراه شوید تا تعدادی از این شگ??تی‌ها را از نزدیک بررسی کنیم.

[/h][h=2]آبشار سلجالندز??وس (Seljalandsfoss)، ایسلند[/h]unbelievable-places-1.jpg

 

 

این آبشار یکی از بلندترین آبشارهای ایسلند به شمار می‌آید. این آبشار حیرت انگیز منظره‌ای بس ن??س‌گیر و خاص را به دوستداران طبیعت ارائه می‌دهد. اگر پیاده‌روی موجود در انتهای صخره را دنبال کنید بی آن‌که خیس شوید می‌توانید در قسمت پشتی این آبشار قدم بزنید.

[h=2]تونل گل ویستریا (Wisteria)، ژاپن[/h]unbelievable-places-2.jpg

این تونل راهرویی مملو از گل‌های رنگارنگ ویستریا (گلیسین) است که در باغ‌های کاواچی ??وجی واقع در کیتاکیوشو در کشور ژاپن قرار دارد. غیر ممکن است که از میان آن قدم زنان عبور کنید و تحت تاثیر زیبایی آن قرار نگیرید. گویی شاهزاده‌ای از قصه‌های پریان هستید و اسب تک شاخ سپید رنگی در کنار شما جست و خیز می‌کند.

[h=2]سالار د یونی (Salar De Uyuni)، بولیوی[/h]unbelievable-places-3.jpg

این ناحیه بزرگ‌ترین جلگه نمکی جهان است که باید آن را از نزدیک ببینید تا باور کنید وجود دارد. این منطقه 12 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد.

[h=2]مزرعه گل کانولا، چین[/h]unbelievable-places-4.jpg

این مزرعه که یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعی جهان را به نمایش گذاشته در کشور چین قرار دارد. کشتزار پهناوری که تا ا??ق دید شما و تا جایی که چشم کار می‌کند از گل‌های زرد طلایی پوشیده شده است.

[h=2]قله رورایما (Roraima)، آمریکای جنوبی[/h]unbelievable-places-5.jpg

این قله یکی از قدیمی‌ترین کوهستان‌های جهان محسوب شده که مرزی طبیعی را بین کشورهای ونزوئلا، برزیل و گویان شکل داده است. این قله همچنین با اسامی دیگری همچون رورایما تپوی (Tepui)و سرو رورایما (Cerro) نیز نامیده می‌شود.

[h=2]پارک ملی گلیشیر (Glacier)، مونتانا[/h]unbelievable-places-6.jpg

این پارک در مرکز یکی از بزرگ‌ترین و بکرترین اکوسیستم‌های آمریکای شمالی و در نزدیکی مرز آمریکا و کانادا قرار گر??ته است. بهترین منظره را می‌توان از ??راز صخره‌ها مشاهده کرد مخصوصا آن هنگام که خورشید بر ??راز پارک می‌درخشد، اما تجربه مشاهده آن از درون ماشین یا اتوبوس‌های قرمز رنگ مخصوص پارک چندان لط??ی ندارد.

[h=2]منطقه زیبای قله امی (Emei)، چین، بودای غول پیکر[/h]unbelievable-places-7.jpg

در مذهب بودائی این قله را "کوهستان روشنایی" نام نهاده‌اند. بر اساس ا??سانه‌ها، معبد گوانگزیانگ (Guangxiang) که بر??راز کوهستان قرار دارد مکانی بوده که الهه نیک خواهی تشری??ات مذهبی بوداییان را در آن‌ اجرا نموده است. در نتیجه این قله یکی از چهار کوهستان مقدس بودا در چین می‌باشد.

[h=2]پل معلق کاپیلانو (Capilano)، ونکوور، بریتیش کلمبیا[/h]unbelievable-places-8.jpg

این پل در سال 1889 توسط مهندسی به نام جرج گرانت مک کی ساخته شد. این پل در ساحل شرقی جنگل‌های بارانی قرار گر??ته که مملو از انواع خزندگان، راه‌های جنگلی و درختان همیشه سبز می‌باشند.

[h=2]آب??شان سبزگون، نوادا[/h]unbelievable-places-9.jpg

این آب??شان به طور کامل پدیده‌ای طبیعی به حساب نمی‌آید چرا که در 1916 به شکلی ات??اقی در جریان یک تمرین نظامی به وجود آمد. پس از آن مواد معدنی غیر قابل حل از زمین خارج شده و روی هم متراکم شدند در نتیجه در قسمت ??وقانی این آب??شان به شکل قله‌ای تجمع یا??تند و منظره‌ای بدیع و حیرت انگیز را شکل دادند. از آنجایی که این اثر زیبا از مواد معدنی متنوعی شکل گر??ته در نتیجه ظاهری رنگارنگ و جذاب پیدا کرده است.

[h=2]آبشار پونگوئا (Pongua)، ویتنام[/h]unbelievable-places-10.jpg

 

این آبشار در کوهستانی واقع در 50 کیلومتری دالات(شهری در ویتنام) قرار گر??ته و 40 متر ارت??اع دارد. درست در پای این آبشار دریاچه بزرگی شکل گر??ته است که می‌تواند اکوهای قدرتمندی ایجاد کند به طوری که می‌توان آن را از مسا??ت‌های دور از آبشار هم شنید.

 

منبع:زومیت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چقد نقاشی های قشنگی بودن:gigglesmile::gigglesmile::gigglesmile:عشق است ??قط غروب کویر خودمون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا بی نظیر بودن!

 

ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون اون پله و اون مزرعه ها از همشون قشنگ ترند.یک جایی مثل منظومه شمسی توی ??ضا پیدا شده که کاملا مثل منظومه شمسیه و هیچ ت??اوتی نداره زمین،ماه،خورشید،و...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...