رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

كيا سراتو جدید فاتح نبرد سواري هاي اقتصادي

پست های پیشنهاد شده

وب سايت تخصصي Cars.com به تازگی کیا سراتو 2014 را به عنوان بهترین خودرو سواري اقتصادي در کلاس خود معر??ی کرده است.

2566.jpg

در این رقابت چند روزه خودروهاي سواري، کارشناسان Cars.com، USA Today و MotorWeek گردهم آمدند تا با انجام آزمون‌هایی بر روی گروهی از خودروهای شناخته شده و برآورد ارزیابی‌های حر??ه‌ای خود با نظرات خریداران، بهترین?? این کلاس پ??ر تقاضا و رو به رشد را مشخص کنند.

نحوه‌ی انتخاب شرکت کنندگان چگونه بوده است؟

از آنجا که قیمت یک سواري با س??ارش لیستی بلند بالا از آپشن‌ها، تا رقم‌های نجومی بالا می‌رود، Cars.com وUSA Today و MotorWeek تصمیم گر??تند این رقابت را در شرایطی اقتصادی انجام دهند. بدین ترتیب شرط حضور در این رقابت، برچسب اقتصادي، با احتساب هزینه‌های حمل و تحویل خودرو تعیین شد.

با توجه به مبلغي كه براي سراتو تعيين مي شود نه تنها از موتور بیش از حد قدرتمند بلکه از پوشش چرمی کابین یا چرخ‌های غول‌پیکر و تایرهای پهن نیز خبری نیست. خودرویی با این بها یک سواری منطقی هم ارائه خواهد داد. خودروی تمامی شرکت کنندگان در این رقابت، باید از دنده‌ی خودکار بهره‌مند بوده و سوخت مصر??ی کم‌تر از 8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر سواری ترکیبی داشته باشند. با این شرایط، خودروهای شناخته شده و کارآمدی همچون شورولت‌کروز و داج‌دارت شانس حضور در رقابت را از دست دادند. گرچه نسل جدید مزدا 3 هنوز به بازار ارائه نشده بود با وجود این، ه??ت سدان کامپکت پر??روش و مدرن به جمع شرکت کنندگان "رقابت سواري هاي جمع و جور اقتصادي" راه یا??تند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...