رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

HTC Desire 400 اسمارت فونی که در سکوت خبری معرفی گشت !

پست های پیشنهاد شده

برند تایوانی اچ تی سی (HTC) اسمارت ??ون جدید و دوسیم کارته خود را با نام تجاری Desire 400 رونمایی کرد.جالب است بدانید که رونمایی از این اسمارت ??ون جدید اچ تی سی در سکوت رسانه ای و به دور از هرگونه هیاهویی صورت پذیر??ت ! Capture286.png نکته جالب تر این اسمارت ??ون مشخصات ??نی آن است ! چرا که وب سایت های اینترنتی مختل?? جهانی ؛ هر کدام مشخصات ??نی مت??اوتی را برای HTC Desire 400 عنوان کرده اند ! مثلا یک وب سایت روسی زبان در بخش معر??ی اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 عنوان کرده است که این اسمارت ??ون دو سیم کارته از نمایش گری ۴٫۳ اینچی با کی??یت تصویر ( رزولیشن ) ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می برد.در ادامه مطالب منتشر شده در این وب سایت روسی زبان به قلب تپنده HTC Desire 400 که یک پروسسور ( پردازده ) چهار هسته ای Snapdragon 400 با ??رکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز می باشد اشاره شده است.اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 از یک گیگابایت حا??ظه رم و چهار گیگابایت حا??ظه داخلی بهره مند است.البته در صورت نیاز به حا??ظه بیش تر می توان از کارت‌ حا??ظه‌ی میکرو SD کمک گر??ت.اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 مجهز به دوربینی هشت مگاپیکسلی و یک دوربین جلو ۱٫۶ مگاپیکسلی برای تماس های تصویری است.در پشت کاور آن نیز ؛ یک ??لاش LED تعبیه گشته است.

اما در مقابل این اطلاعات وب سایت روسی زبان ؛ یک وب سایت اینترنتی متعلق به کشور اوکراین قرار دارد که به شرح مشخصات ??نی مت??اوتی از اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 پرداخته است !

Capture287.png

طبق مشخصات ??نی منتشر شده در این وب سایت اوکراینی ؛ اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 به جای دوربین ۸ مگاپیکسلی از دوربینی ۵ مگاپیکسلی بهره می برد و حتی خبری هم از دوربین جلو ۱٫۶ مگاپیکسلی نیست و تنها به وجود یک دوربین جلو VGA بسنده شده است.کار به همینجا ختم نشده است و حتی خبری از پروسسور ۴ هسته ای نیز نیست ! و اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 تنها از پروسسوری دو هسته ای بهره می برد.

Capture288.png

البته لازم به ذکر است که در بعضی از مشخصات ??نی یاد شده در دو سایت اینترنتی مت??اوت ؛ نقاط مشترکی نیز به چشم می خورد.مثلا از این نقاط مشترک می توان به رابط کاربری Sense و BlinkFeed موجود در اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 اشاره داشت.همچنین باتری تعبیه شده برای اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 ؛ طبق اعلام هر دو وب سایت اینترنتی ؛ یک باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است.طبق ادعاهای برند تایوانی اچ تی سی ؛ این باتری تعبیه شده برای اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 ؛ می تواند به راحتی تا ۱۲ ساعت مکالمه‌ در شبکه‌ی ۳G را در اختیار کاربران قرار دهد.

تا بدین لحظه هیچ خبری از قیمت عرضه اسمارت ??ون جدید HTC Desire 400 به دست نیامده است اما آن چه که روشن است این است که ؛ HTC Desire 400 در بازارهای مختل?? با مشخصات ??نی مت??اوتی عرضه خواهد گشت و

این بدین معناست که HTC Desire 400 در بازارهای مختل?? با مشخصات ??نی مت??اوت و همچنین با سه رنگ مت??اوت عرضه خواهد شد.

 

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...