رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

Phil Spencer : سونی با PS4 کار خوبی انجام داده و چشم انداز درستی را انتخاب نموده است

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]6868[/ATTACH]

 

این یک راز بر ملا شده است که Play Station 4 در مقایسه با Xbox One بسیار بهتر عمل کرده است و تا حدودی جامعه ی بازی های مایکروسا??ت در ??روش دچار مشکل شده است . به تازگی Phil Spencer طی مصاحبه ای که با سایت OXM داشته است جملات محبت آمزی نسبت به سونی و PS4 به کار برده است .

Phil Spencer با تاکید بر این نکته که سونی زیاد به دنباله سازی ??رانچایز های خود علاقه مند نیست و علاقه دارد تا کار های جدید انجام دهد ، اظهار داشت :

سونی و من یک بر روی یک عقیده مترمرکز هستیم و آن این است که تمرکز خود را بر روی سرمایه گذاری بر چیز های جدید و خلاقانه گذاشته ایم ، چیزی که سونی با دیوید کیج و استدیو Quantic Dream وی با عناوینی چون Beyond Two Souls و Heavy Rain به آن رسیده است و آن ها به چیزی که به آن متعهد هستند پایبند می مانند حتی اگر عناوین آن ها ۱۰ میلیون نسخه هم ??روش نکند .

Phil Spencer درباره ی PS4 نیز سخنانی بیان کرد :

من ??کر می کنم تعهد بلند مدت یک امتیاز بسیار مهم است که در آن ترسی از متوق?? شدن کمک ها وجود ندارد . به نظر من سونی با PS4 کار بسیار زیبایی انجام داده است . وقتی که با خود درباره ی محصولاتمان ??کر می کنم ، تمرکز خود را بر روی مشتری می گذارم و این چیزی است که سونی با ارزش هایی مانند تعهد بلند مدت به آن رسیده است و در یک چشم انداز درست قرار گر??ته اند . من ??کر می کنم که آن ها به خوبی ??همیده اند که چگونه از PS4 تعری?? کنند .

نظر شما چیست آیا این سخنان Phil Spencer به این معنی است که مایکروسا??ت جنگ نسل هشتم را به سونی باخته است و سونی بدون شک پیشتاز این نسل خواهد بود یا خیر ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...