رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

حمله هکر ها به شبکه Xbox Live

پست های پیشنهاد شده

xbox-live.jpg

به نظر می رسد که گروه هکر و بدنام DERP در حال حاضر تبدیل به یک کابوس و عذاب برای جامعه گیم شده است.پس از هد?? قرار دادن سرورهای سرویس EA Origin ، Steam و بعضی از سرورهای بازی های ویدیویی با است??اده از حمله DDoS ، اکنون این گروه حملات بر روی شبکه Xbox Live را نیز آغاز کرده است.

 

 

در همین راستا ، بسیاری از کاربران وبسایت Reddit گزارش داده اند که نمی توانند وارد شبکه Xbox Live شوند.یکی از این کاربران با نام PsychoticEvil اظهار داشته : "من سعی کردم که با یک دوست AC4 بازی کنم ، اما به هیچ وجه نتوانستم.کنسول من خاموش است و من در حال حاضر نمی توانم وارد سیستم بشوم.برای من 800 پیغام مختل?? Error ظاهر شده است و به نظر می رسد که این پیغام ها به هم مرتبط باشند.".همچنین در حال حاضر گزارش شده است که این Error ها مرتبط با دیگر محصولات Windows Live نیز بوده است.با این حال ، ص??حه وضعیت شبکه Xbox Live گزارش می دهد که خدمات اصلی و عملکرد Xbox Live بروز است و بدون هیچ مشکلی در حال اجرا است و برنامه های Kinect Nat Geo TV نیز با قابلیت های محدود در حال اجرا است.

 

 

پیغام ص??حه وضعیت شبکه Xbox Live بدین شرح می باشد : "اعضای Xbox سلام. آیا شما برای پخش ??یلم ها بر روی Kinect Nat Geo TV با مشکل مواجه شده اید؟ ما اینجا هستیم. مهندسان تیم ما به سختی بر روی این مشکلات کار می کنند و درگیر آن هستند و همکارانمان در حال پیدا کردن راه حل هایی برای این مشکلات هستند.ما بزودی همه چیز را برای شما بروز رسانی خواهیم کرد. با تشکر از شما."

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...