رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

Bioware شباهت های Dragon Age: Inquisition و Mass Effect 3 را مقایسه می کند

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]6889[/ATTACH]

 

در اولین رونمایی رسمی از بازی Dragon Age: Inquisition اعلام شد که شخصیت اصلی بازی سبب وقوع جنگی خواهد شد؛ نبردی در مقابله با اهریمن. برای شرکت در این نبرد ها شما توانایی درخواست یاری و کمک از دیگر نژادهای ا??سانه ای بازی را نیز دارید. آیا چنین کمک خواهی هایی شما را یاد بازی دیگری نمی اندازد؟ مطمعناً به یاد دارید که در بازی Mass Effect 3 نیز چنین قابلیت هایی وجود داشتند؛ برای مثال برای د??اع می توانستید از دیگر سیارات یاری بطلبید. Cameron Lee، موسس Bioware، درباره شباهت های این دو اثر محبوب توضیح می دهد.

دیروز آقای Cameron Lee در گ??ت و گویی کوتاه درباره شباهت های این دو بازی چنین گ??ت:

عقیده شما بسیار جالب است؛ اما بازی، چنین چیزی نیست که شما تصور می کنید. چنین ات??اقی در بازی رخ می دهد و جهان در تاریکی ??رو ر??ته و هرج و مرج و بی نظمی در جهان حاکم می شود، مطمعناً در این میان شباهت هایی با عنوان Mass Effect 3 وجود دارد، ولی در بازی Mass Effect 3 شما همیشه متوجه می شدید که چه تهدیدها و خطرهایی شما را تهدید می کنند؛ در حالیکه بازی ما غیرقابل پیش بینی است؛ برای مثال، در حالیکه پرندگان زیبا در دل آسمان آبی در حال پرواز و آواز خواندن هستند، ناگهان تاریکی به این مناطق ن??وذ کرده و باعث ایجاد هرج و مرج می شود، قابل ذکر است تمام این وقایع در لحظاتی غیرقابل پیش بینی و ناگهانی ات??اق می ا??تند.

بنا به دلایل بالا، باید بازیبازان در طول بازی به کش?? موارد جدید پرداخته و تمام نقاط بازی را جست و جو کنند. بهتر است بدانید یا??تن آیتم های جدید یا برقراری ارتباط با محیط ا??راد از موراد لازم بازی به حساب نمی روند؛ بلکه از جمله مواردی هستند که به پیچیدگی بازی کمک به سزایی می کنند. همان طور که میدانید، شما در بازی نقش یک ??رمانده را ای??ا می کنید، یک ??رمانده ماهر نیازمند سازماندهی است و بازی Dragon Age: Inquisition از جمله عناوینی است که نسختین قدم ها را در این زمینه برداشته است. سازماندهی ا??راد خود در بازی یکی از موارد مهم و تاثیرگذار گیم پلی بازی است که می توانید تاثیر بسیاری در نژادها و وقایع داشته باشد.

شما به صورت اندکی قابلیت تغییر شکل وقایع در بازی Mass Effect 3 را داشتید؛ در حالیکه در Dragon Age: Inquisition تصمیمات شما وقایع مختل?? بازی را به کلی تغییر خواهند داد. با تغییر نژاد خود وقایع بازی نیز به کلی دچار تحول خواهند شد. همچنین سیستم دریا??ت یاری از دیگران نیز شباهت بسیاری با سیستم نسخه نخست از این سری را دارد.

سپس شروع به شرح بخش Multi-Player کرد و چنین گ??ت:

نظر به خصوصی در این زمینه ندارم؛ ولی همان طور که می دانید Multi-Player بازی Mass Effect بسیار جالب بوده و شایسته تمجید است، ما نیز نگاهی به موارد مو??ق در Multi-Player این بازی انداخته ایم؛ ولی هم چنان تصمیم قطعی در این زمینه نگر??ته ایم.

در نهایت در مورد نژادی جدید، به نام Qunari، در این بازی صحبت کرد:

ا??رادی در بازی حضور خواهند داشت که در مورد این نژاد اطلاعاتی داشته و دین این گروه آشنا هستند. ما دلایل خوبی برای حضور Qunari ها در سریر پادشاهی Elf ها (نوعی نژاد که شباهت بسیاری به جن ها دارند.) داریم. Elf ها در این دنیا مورد ظلم و ج??ا واقع شده اند؛ بنابراین انسان ها چه احساسی راجع به گ??ت و گو با مردم Elf می توانند داشته باشند؟ راه های بسیاری برای بستن عهد و پیمان در بازی وجود دارد که آقای David Gaider و دیگر نویسندگان داستان بازی به خوبی در محوریت بازی گنجانده اند. بهتر است ات??اقات بازی را در قالب بازی مشاهده نمایید.

بازی Dragon Age: Inquisition در پاییز سال جاری برای PS4 ،PS3 ،Xbox 360 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...