رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

اخبارتکنولوژی و فناوری های اندروید و اپل

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

:4:با سلا به دوستان عزیز :4:

 

 

سعی میکنم بهترین خبرها را از دنیای اندروید برای شما به اشتراک بگزارم )

 

شماهم اگرخواستید اطلاعات اموزش ها و تر??ند های خود را به اشتراک بگزارید :thumbsup:

 

توجه: دوستان برای اینکه 2 تا تابیک نشه اخبار ios را هم قرار میدهم :biggrin2:

 

امیدوارم لذت ببرید :5yt82hl_th:

 

 

 

 

ویرایش شده توسط ali5

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

StealSeries : CES2014 یک کنترلر بلوتوث برای آی??ون و آیپد منتشر میکند

 

 

SteelSeriesStratus1_620x465-400x300.jpg

این کنترلر بدون سیم بوده و آیپد شما را به یک کنسول iOS ای تبدیل خواهد کرد. تصاویری از این کنترلر منتشر شده است ، که سازنده آن با این کنترلر به بازی با GTA SAN ANDREAS پرداخته است. در ادامه میتوانید تصاویری زیبا از این گجت مستقل ببینید.

 

همانطور که در تصاویر زیر میبینید دکمه ها ، جهت ها ، حتی معماری این دسته بسیار شبیه به XBOXONE و XBOX360 مباشد. این گجت در CES2014 قابل آزمایش و خرید است. ??رض کنید با این دسته GTA SAN ANDREAS را با هک تیر نامحدود در iPad به بازی بپردازید.

SteelSeriesStratus1_620x465-400x300.jpg SteelSeriesStratus2_620x465-400x300.jpg SteelSeriesStratus5_620x465-400x300.jpg SteelSeriesStratus6_620x465-400x300.jpg SteelSeriesStratus7_620x465-400x300.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Ces2014 : سامسونگ یک ریموت کنترل هوشمند رونمایی میکند

 

 

xl_SamsungSmartRemote-400x225.jpg

سامسنوگ دست به رونمایی از یک ریموت کنترل هوشمند و لمسی زده است که شما برای هر تلویزیونی میتوانید آن را است??اده کنید. قابل ذکر است این کنترلر با آندروید تلویزیون های هوشمند سازگاری کامل را دارد.

این مدل از کنترلر ها میتواند جانشین خوبی برای کنترلر های قبلی و تلویزیون های گذشته سامسونگ باشند ، از ویژگی ها که بگذریم این کنترلر بسیار پاسخگو تر از قبل میباشد. این کنترلر در روز همایش سامسنوگ در لاس وگاس ، منتشر خواهد شد.

قابلیت سنسور های حرکتی این کنترلر به شما اجازه میدهند که به معنای واقعی در تلویزیون های ۶۰ تا ۱۱۰ اینچ خود به وبگردی و بازی بپردازید.

همچنین اعلام شده است که این کنترلر دارای تشخیص ارتعاشات صوتی است ، به طوریکه شما میتوانید با گ??تار کلمات درون این کنترلر به تنظیم کردن ، عوض کردن شبکه ، EPG و… بپردازید.این کنترلر تمامی زبان های زنده جهان را پشتیبانی میکند و اگر زبان شما جز آن نباشد کا??ی است آنرا برایش تعری?? کنید یا به صورتی دیگر ، ال??بای لهجه خود را برای او توضیح دهید!

ساسمسنوگ قبل از این کنترلر معماری کنترلر های حرکتی ، اما با جسه بزرگ را در پیش گر??ته بود ?? اما این کنترلر هوشمند تلویزیون به راحتی روی دستان شما جای خواهد گر??ت.

ه??ته بعد ، این شرکت به رونمایی از گجت های خود میپردازد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، بیلبوردهای تبلیغاتی اطرا?? نمایشگاه، دو محصول جدید سامسونگ با پسوند پرو را نشان می‌دهند. در حال حاضر و با نگاه کردن به تصاویر، اطلاعات خاصی از مشخصات ??نی یا نرم‌ا??زاری این دو عضو جدید خانواده سامسونگ دیده نمی‌شود.

note_pro_bilboard.jpg

در تصویر نشان داده شده، رابط کاربری مشابه اپلیکیشن Flipboard و ویندوز 8 دیده می‌شود و این ابهام که این تصویر متعلق به رابط کاربری این محصولات است یا تنها یک تصویر از یک اپلیکیشن داخلی است در ذهن ایجاد می‌کند. به هر صورت باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ ??ردا چه چیزی در سبد محصولات خود جهت معر??ی قرار داده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

iPhone 5s محبوب ترین تل??ن هوشمند در انگلستان

 

 

xl_iphone-5s-gold-400x225.jpg

اپل این چندروزه با است??اده از گل سر سبد خود یعنی iPhone 5S پرچم دار میدان گوشی های هوشمند است . گوشی هوشمندش یعنی iPhone 5s هم اکنون به عنوان محبوب ترین تل??ن هوشمند شناخته میشود.

 

به دنبال این تل??ن هوشمند Galaxy s4 و S3 قرار دارند و مو??ق به کسب این مقام والا نشدند. اگر گذری بر بازی های رایانه ای هم داشته باشیم ، محبوب ترین بازی رایانه ای ??ی??ا ۱۴ اعلام شده است.

با گزارشی که سایت uSwitch.com سایت نرم ا??زار موبایل ، داده است هم اکنون بیشتر کاربرانی که app دانلود میکنند دارای آی??ون ۵ اس و آی او اس ۷ هستند. این سایت خاطر نشان کرده است که این تل??ن هوشمند تا به الان بیشترین ??روش را در سال جدید داشته است و طرح طلایی آن هم طر??داران خاص خود را دارا میباشد. این تل??ن همراه تا به حال رقیبان سرسخت خود را به ترتیب زیر کنار زده است :

  1. iPhone 5s
  2. Galaxy s4
  3. Galaxy s3
  4. HTC One
  5. Xperia Z1

این لیست ، لیستی از آمار بهترین تل??ن های هوشمند تل??ن همراه است ، که بیشترین محبوبیت را در انگلستان دارند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سونی انتشار یک موبایل با ویندوز ??ون ۸ در برنامه دارد

 

xl_wp8-400x225.jpg

 

بر اساس گزارش ها سونی تصمیم انتشار یک گوشی ویندوز ??ونی را در اسرع وقت و در سال ۲۰۱۴ در برنامه های خود دارد.این شرکت ادعا بر انتشار یک تل??ن هوشمند جدید با سیستم عامل ویندوز ??ون را دارد . یک منبع خارجی این ادعا را دارد و از اطلاعات و رد و بدل های داخل شرکت سونی خبر دار است.این شرکت بزرگ امروزه کلید بازار را در دست دارد و گوشی های این شرکت به صورت عمده و تبلیغات ??راوان و با پشتیبانی گوگل و پلت??رم آندروید درون بازار موجود است.این شرکت همواره رقیب اصلی شرکت سامسونگ است و با گوشی Xperia Z1 تقریبا این رقابت را برنده شده است.با اطلاعاتی که در مایکروسا??ت وجود دارد هم اکنون این شرکت اسپانسر خود را مایکروسا??ت اعلام کرده و این مایکروسا??ت است که نیاز های مالی و نرم ا??زاری این تل??ن همراه را برطر?? میسازد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Lg سه میلیون دستگاه g2 ??روخته است

 

به گزارش Yonhap News آنالیز گر منطقه ای شرکت LG ، این شرکت توانسته گل سر سبد خود را یعنی LG G2 Optimus را به آمار ۳ میلیون عدد به ??روش برساند از این آمار تنها ۲ میلیون دستگاه مطعلق به کره جنوبی بوده است.پس از انتشار و بین ماه های آگوست و سپتامبر این شرکت توانست حدود دو میلیون دستگاه موبایل را به ??روش برساند در زمان انتشار حدود ۹۰۰ هزار ن??ر در ص?? خرید این اسمارت ??ون در کره جنوبی بودند.این گل سرسبد LG حال ۳ میلیون نسخه در سراسر جهان به ??روش رسانده است و آنالیزگران خارج از LG ادعا میکنند که این رقم تا پایان سال ۲۰۱۴ به رقم ۱۰ میلیون عدد تغییر میکند ولی هنوز ??روش جالبی برای Nexus 5 نداشته ایم.منبع : Yonhapnews

gsmarena_001.jpgزیبای سیاه و س??ید!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]با ایران اپس، مارکت اندرویدی جدید ایرانی آشنا شوید 303ae797ce0492bc93bd0037dc1f70f4_XL.jpg[/h] ایران اپس در واقع یک ??روشگاه اپلیکیشن است که قصد دارد نیاز کاربران ایرانی را برای دسترسی راحت‌تر به اپلیکیشن‌های اندرویدی برطر?? سازد. این اپ استور در در سال‌های گذشته به عنوان اولین اپ استور اندرویدی کشور آغاز به کار نموده بود و البته در آن زمان انحصارا کاربران تل??ن های هوشمند سامسونگ را تحت پوشش خود قرار داده بود و البته بعد از مدتی از دسترس خارج شد. اما با تغییرات در تیم مدیریت، این اپ استور هم اکنون مجددا اقدام به ارائه خدمات نموده است، اما این بار با رویکرد جدید خود تمامی کاربران اندرویدی را تحت الشعاع قرار داده و به ارائه خدمات مشغول است. ایران اپس با شعار «به روز تر و هوشمند تر» توانسته است در مدت زمان کوتاهی توجهات کاربران و توسعه دهندگان را به سوی خود جلب نماید.

iran-apps.jpg

از جمله نکات مثبت ایران اپس سرعت به روز رسانی‌های آن می باشد، تنوع و تعداد برنامه ها به همراه میزان سرعت بروزرسانی های اپلیکیشن ها از نکات مثبت این مارکت اندرویدی می‌باشد. همچنین کنترل پنل بخش توسعه‌دهندگان نیز بسیار دقیق و منسجم طراحی شده است و توسعه دهندگان را با یک پنل بسیار زیبا و ساده مواجه نموده است. این اپ‌استور مدتی است که از حالت آزمایشی خارج شده و به شکل رسمی ??عالیت می‌کند.

 

ایران اپس از طریق آدرس قابل دریا??ت می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[h=2] [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سامسنوگ : راه رسیدن به مو??قیت ram است

 

xl_Galaxy-s4-400x225.jpg

 

ساسمونگ راه مور??قیت گوشی های هوشمند را در رم آنها میداند. سامسونگ اظهار دارد که رم گوشی های هوشمند باید با پردازش ۴K UHD هماهنگ و همسان باشند.این شرکت کره اعلام کرد که روز جمعه اولین رم LPDDR4 معر??ی خواهد شد. به عبارتی این رم ها با دو برابر قدرت یک رم DDR4 عرضه میشوند ، یعنی پردازش نرم ا??زاری در حد یک PC معمولی! به گزارش سامسونگ ، به کار بردن این نوع رم های سازگار با ص??حه نمایش های ۴K UHD را نقطه ای عط??ی برای تبلت ها و تل??ن های هوشمند دانسته و است??اده آنها را امری ملزون میداند.

تمرکز ما برروی تل??ن های هوشمند ، ساخت یک chip قدرتمند است که بتواند تمام بازی ها و ??یلم ها را بر روی رزلوشن بالا و چهار برابر Full HD به علاوه ۴K Ultra HD اجرا نماید.

شرکتی که ساخته رم و حا??ظه کوتاه سامسنوگ را بر عهده دارد ، اعلام نمود که Galaxy S5 قطعا دارای یک عدد رم ۴GB به حد یک PC-Enough میباشد.سازنده چیپ ها هم بیان کرد که در حال حاضر ، تلاش ما برای ساخت پردازنده های نسل جدید سامسنوگ ۶۴-بیتی است که سازگاری کامل با قطعات نسل بعد گوشی های هوشمند را دارد. به احتمال ??راوان اولین اسمارت ??ونی که دارای این نوع رم خواهد بود Galaxy s5 است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]یک طرح م??هومی از رابط گرا??یکی اندروید 5.0[/h] 9ded5607f261a676e1a53296d9bfca29_XL.jpgاندروید 5.0 یا پای لیمو، نسخه‌ی بعدی اندروید خواهد بود که بنابرگ??ته‌ی کارشناسان، گوگل حاصل تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود را برای توسعه‌ی سیستم‌عامل، در این نسخه‌ به کار گر??ته و سعی دارد تا سیستم‌عامل خود را با کمترین نقصان ارائه کند. در ادامه تصویری م??هومی از بخش‌های مختل?? رابط کاربری اندروید را مشاهده خواهید کرد که توسط Codebuild ارائه شده است. با ما همراه باشید.شاید بتوان ملموس‌ترین نشانه‌ی این سیستم‌عامل را در اندروید کیت‌کت یا??ت. گوگل با ایجاد امکانی برای است??اده از ماشین مجازی ART، سعی دارد تا آن را محک زده و بازخورد کاربران را در قبال آن دریا??ت کند. دالویک ماشین‌مجازی کهنه‌کار اندروید است که گویا جواب‌گوی نیازهای کنونی نبوده و مشکلاتی از جمله‌ عدم مدیریت صحیح حا??ظه به‌همراه دارد.

از دیگری ویژگی‌های اندروید 5.0 می‌توان به احتمال پشتیبانی از پردازش‌های 64 بیتی اشاره کرد که محتملا شاهد ارائه‌ی آن در اندروید 5.0 خواهیم بود.

اما یک سیستم‌عامل کامل در پشت پرده و پردازش‌های آن خلاصه نمی‌شود، بلکه بخش اعظمی از مقبولیت یک سیستم‌عامل بر عهده‌ی ظاهر آن و در واقع رابط کاربری سیستم‌عامل است.

شاید صحبت درباره‌ی اندروید 5.0 کمی زود باشد، چراکه هنوز اندروید کیت‌کت برای بسیاری از پرچمداران نیز عرضه نشده است. اما می‌توان گمانه‌زنی‌هایی در این مورد انجام داد. آیا ص??حه‌ی ق??ل اندروید خلوت‌تر خواهد شد؟ آیا ??رم مربوط به تنظیمات تغییرات گسترده‌ای به خود خواهد دید؟ Codebuild طرحی از اندروید 5.0 را از پنجره‌ی نگاه خود ارائه داده است؟

AndroidUI.jpg

به‌نظر می‌رسد طراحانی که این طرح را ارائه داده‌اند، تا حدودی تحت تاثیر طراحی iOS 7 قرار گر??ته‌اند.

نظر شما در این مورد چیست؟ نسخه‌‌ی کنونی اندروید چه کم و کاستی دارد؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:4:اخبار جدید در ساعت 7 بعد از ظهر گزاشته میشود :4:

 

:5yt82hl_th:*ممنون از دوستان عزیز * :5yt82hl_th:

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آیا سرعت تبلت شما کم شده است؟ آیا تبلت شما هنگ می کند؟ ایا به روانی روز اول کار نمی کند؟ طبیعتا بعد از گذشت مدت زمانی از خرید تبلت ممکن است شما احساس کنید که تبلت شما به خوبی روز اول کار نمی کند. این ??قط یک احساس نیست. تبلت هم مانند اکثر سیستم های کامپیوتری به مرور زمان دچار اختلالاتی در سیستم عامل می گردد که منشا آن ??ایل ها و برنامه هایی است که خود ما بر روی آن نصب می کنیم. برای ا??زایش سرعت تبلت و بهبود در سرعت تبلت برای شما چند پیشنهاد داریم.

th3.jpg

۱- تبلت یک وسیله ذخیره و بایگانی اطلاعات برای شما نیست. انتظار نداشته باشید که در کنار است??اده های روز مره تمامی ??یلم های مورد علاقه شما و عکسهای خانوادگی شما را ذخیره کند تا شاید شما روزی مایل به دیدن آنها باشید. برای ا??زایش سرعت تبلت پیشنهاد می کنیم که ??قط ??ایل هایی را که شما در طول روز به آنها نیاز دارید بر روی تبلت ذخیره کرده و سعی کنید حا??ظه آن را خالی نگاه دارید.

۲- نصب نرم ا??زار بر روی تبلت بسیار راحت و ساده است اما بی دردسر نیست. برای ا??زایش سرعت تبلت از نصب هر نرم ا??زاری بر روی تبلت خود پرهیز کرده و تنها نرم ا??زارهایی را که از آنها است??اده می کنید بر روی سیستم خود نگاه دارید. اگر هم بعد از نصب یک نرم ا??زار به آن نیازی ندارید می توانید آن را از روی سیستم خود پاک کنید.

۳- در صورتی که یک نرم ا??زار اجازه می دهد آن را بر روی SD Card نصب کنید و یا بعد از نصب آن را به SD Card منتقل کنید. برای این کار می توانید از قسمت تنظیمات تبلت بر روی گزینه برنامه ها کلیک کنید.

۴- از نرم ا??زار های Tune up برای ا??زایش سرعت تبلت است??اده کنید. شمار بسیاری از این نرم ا??زارها برای تبلت اماده است??اده است.

۵- هر از چندگاهی بعد از گر??تن نسخه پشتیبان از تبلت آن را Reset factory کنید. این کار به شما کمک می کند که اولا یک خانه تکانی در نرم ا??زار ها کرده باشید و دوما تبلت شما هم از شر اطلاعات و ??ایل های مزاحم راحت شود.

Swipe_Halo_Speed_Calling_Tablet.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چی شد دادا با لندروید حال نمیکردی!:76::76::76:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سال جاری میلادی را می‌توان یکی از پربارترین سال‌ها برای دنیای ??ناوری خواند. چراکه علاوه بر حضور نسل جدید پرچمداران تولیدکنندگان قدر تل??ن‌های‌هوشمند، شاهد معر??ی طی?? جدیدی از تبلت‌های توسط سامسونگ و اپل خواهیم بود. همانطور که می‌دانید سامسونگ در نظر دارد تا در سال جاری میلادی چند نمونه‌ی مختل?? از تبلت‌های خود را برای بازار‌های مختل??ی به بازار عرضه کند. دراین بین نمونه‌های 12 اینچی این تبلت‌ها برای اولین بار به بازار عرضه خواهد شد. اخیرا اخبار متعددی در مورد ویژگی‌های این تبلت‌ها منتشر شده است که می‌توان حضور در بلوتوث SIG و نمایان شدن تصاویر این تبلت‌ها را در بیلبوردهای تبلیغاتی سامسونگ در CES از این جمله نام برد.

 

امروز EVLeaks تصاویری را منتشر شده است که منتسب به گلکسی‌تب‌پرو 8.4، 10.1، 12.2 و همچنین تصویری از گلکسی‌نوت‌پرو 12.2 اینچی است. سامسونگ با جدیت تمام درصدد کسب سهم بیشتری از بازار تبلت‌ها است. EVLeaks‌ در توییت خود مشخصات گلکسی‌نوت‌پرو را چنین بیان کرده است: ص??حه‌‌نمایش 12.2 اینچی با رزولوشن 2560‌ در 1600 و پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 800 با ??رکانس کاری 2.3 گیگاهرتز. لازم به ذکر است که برای نسخه‌های 3G و WiFi، چیپ اگزینوس در نظر گر??ته شده؛ در حالی که نسخه‌ی LTE‌، از چیپ اسنپ‌دراگون بهره برده است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به حا??ظه‌ی رم 3 گیگابایتی در کنار حا??ظه‌ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی اشاره کرد. باتری 9,500 میلی‌آمپری نیز در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو، مکمل این تبلت غول‌پیکر است.

گلکسی‌تب‌پرو 12.2 اینچی نیز با مشخصات مشابه گلکسی‌نوت‌پرو عرضه خواهد شد. نکته‌ی جالب، برابری مشخصات در گلکسی‌تب‌پرو 10.1 اینچ با نمونه‌های ذکر شده است و تنها ت??اوت این نسخه، باتری 8,220‌ میلی‌آمپر ساعتی و حا??ظه‌ی رم 2 گیگابایتی است??اده شده در آن است. این تبلت نیز در دو نسخه‌ی 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

TabPro10.jpg

نسخه‌ی 8.4 اینچی نیز مشخصاتی مشابه نمونه‌ی 10.1 اینچی دارد و ??قط باتری در نظر گر??ته شده برای آن دارای ظر??یت 4,800 میلی‌آمپر ساعت است.

TabPro8.jpg

همه‌ی نمونه‌های ??وق به‌همراه اندروید 4.4 عرضه خواهند شد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]اینتل قصد دارد با کمک اندروید در کنار ویندوز ??روش PC را بهبود بخشد 410d5f1f1325da3797d0200bc1b3738d_XL.jpg[/h]گ??ته می‌شود اینتل به کمک تولیدکنندگان مطرح PC قصد دارد در نمایشگاه CES 2014 از کامپیوترهایی با قابلیت بوت دوگانه پرده بردارد. این کامپیوترها از ??ناوری مجازی سازی (Virtualization) برای اجرای همزمان دو سیستم عامل ویندوز و اندروید در کنار یکدیگر و بدون نیاز به بوت سیستم بهره خواهند برد. ایده اصلی پشت این سیستم اصلا جدید نیست. پیش از این نیز سامسونگ با معر??ی ATIV Q امکان اجرای اندروید درون ویندوز در قالب یک اپلیکیشن مستقل را ??راهم نموده و آن را Dual OS نامیده بود. چندی پیش ایسوس نیز تیزر تبلیغاتی را از یک تبلت با قابلیت بوت دوگانه منتشر کرد و وعده معر??ی آن را در CES 2014 داد.

براساس گزارش Time Magazine اینتل از نام Dual OS برای این کامپیوترها است??اده نخواهد کرد و در عوض عنوان PC Plus را روی آن‌ها گذاشته است. اما ایده پشت آن‌ها همان اجرای اندروید در کنار ویندوز است.

به این ترتیب کاربران تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر PCها قادر خواهند بود در کنار سیستم عامل ویندوز 8 و نرم ا??زارهای سازگار با رابط کاربری لمسی، از طی?? وسیعی از نرم ا??زارهای اندرویدی نیز است??اده کنند.

تلاش‌های اخیر اینتل و مایکروسا??ت با ارائه پردازنده‌های کم مصر?? و سیستم عامل ویندوز 8 نتوانست آنطور که باید و شاید مانع کاهش ??روش و محبوبیت PC شود. حال اینتل قصد دارد با ارائه ابزارهایی که هر دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را در کنار هم اجرا می‌کنند بار دیگر شانس خود را امتحان کند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]بسته بروز رسانی اندروید 4.3 برای اکسپریا Z, ZL , ZR و Tablet Z منتشر شد 7a821ce14137e4f3781887fa2f83147a_XL.jpg[/h]سونی از ه??ته گذشته انتشار بسته بروز رسانی اندروید 4.3 را برای ابزارهای خود آغاز کرده است اما شاید هنوز این بسته بروز رسانی برای برخی از مناطق ارایه نشده باشد که به مرور این موضوع حل خواهد شد.

در بسته بروز رسانی اندروید 4.3 نه تنها امکانات جدید گوگل دراین نسخه به ابزارهای سونی اضا??ه می‌شود، بلکه نرم ا??زارهای اختصاصی سونی نیز بهینه شده و قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضا??ه شده است.

از جمله نرم ا??زارهای سونی که بهبود یا??ته‌اند می‌توان به Smart Social Camera و Walkman اشاره کرد. کاربران تبلت‌ Xperia Tablet Z نیز امکان محدود نمودن پرو??ایل و محا??ظت از اطلاعات شخصی خود را در بسته بروز رسانی جدید خواهند داشت.

اگر شما هم بسته بروز رسانی اندروید 4.3 را بر روی تل??ن یا تبلت اکسپریا خود نصب نموده‌اید، تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارید ه??ته گذشته سونی انتشار بسته بروز رسانی اندروید 4.3 را برای Xperia Z1 و Z Ultra ارائه نمود و از امروز نیز ابزارهای دیگر شامل تل??ن‌های Xperia ZR, Z, ZL و تبلت Xperia Tablet Z به اندروید 4.3 بروز رسانی خواهند شد.

 

[h=2] [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]اپل و تولید محصولاتی با ص??حه‌ی نمایش بزرگ‌تر؛ آی??ون 6 خردادماه و آیپد 12.9 اینچی مهرماه سال آتی عرضه خواهند شد[/h] Digitimes گزارشی منتشر کرده است که شامل نظرات منابعی است که جزو تولیدکنندگان سخت‌ا??زار‌های ابزار‌های اپلی هستند. براساس این گزارش اپل در خرداد ماه سال آتی آی??ون 6 را در قالب ??بلتی 5 اینچی به بازار عرضه خواهد کرد، همچنین مهرماه سال 93 نیز تبلت بزرگ خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد. لزوم تولید یک آی??ون با ص??حه‌ی نمایش بزرگ در بازار آسیا بیشتر احساس می‌شود، چراکه گلکسی‌نوت‌ها مو??قیت خوبی را برای سامسونگ در این بازار به ارمغان آورده است. در صورتی که توا??ق حاصل با چاینا موبایل را نیز شامل این محصولات جدید بنامیم، قیمت گذاری این محصولات منجر به کاهش قیمت آی??ون 5C خواهد شد که در نتیجه این محصول را بسیار خوش قیمت‌تر از پیش برای بازار چین خواهد کرد. شاید این اقدام نقطه‌ی آغازی برای ??روش آی??ون 5C باشد که پیش‌تر یک شکست برای اپل قلمداد می‌شد.

براساس این گزارش، پردازنده‌ی مورد است??اده در آی??ون 6 ساخت تولید‌کننده‌ی نیمه‌هادی تایوان TSMC‌ خواهد بود و در آن از لیتوگرا??ی 20 نانومتری است??اده خواهد شد. شایعات اخیر اندازه‌ی ص??حه‌ی نمایش آی??ون 6 را کمتر از 5 اینچ و در حدود گلکسی اس 4 عنوان کرده بودند.

همچنین منابع مورد نظر اظهار کرده‌اند که اپل برای در اختیار گر??تن بازار ابزارهای مورد نیاز برای سیستم آموزش در آمریکای شمالی، تبلت 12.9 اینچی خود را در مهر ماه سال آتی با همکاری کوانتا به بازار عرضه خواهد کرد. همانطور که می‌دانید سامسونگ نیز در ماه‌های آتی و احتمالا در کن??رانس موبایل بارسلونا تبلت 12 اینچی خود را با نام گلکسی‌نوت پرو به بازار عرضه خواهد کرد که برای کسب سهم بازار در حوزه‌ی تبلت‌های غول پیکر رقابت خواهند کرد. این آیپدها به‌همراه لوازم جانبی دیگری نیز به بازار عرضه خواهند شد که از جمله‌ی آن می‌توان به کیبردها و قاب‌هایی اشاره کرد که باتری‌هایی را نیز در خود خواهند داشت. مطمئنا این تبلت‌ها به‌همراه لوازم جانبی کاربرد خوبی برای دانشجویان و موسسات آموزشی خواهد داشت که آیپد‌ها و مینی آیپدها جوابگوی نیاز‌های آن‌ها نیست.

است??اده از ص??حه‌ی نمایش بزرگ‌تر توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها برای iOS 7 را با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهد کرد، چراکه باید اپلیکیشن‌های خود را برای است??اده در ص??حه‌ی نمایش بزرگ‌تر آماده کنند. مطمئنا می‌توان انتظار داشت که در iOS 8 اپل ویژگی‌های جدید را برای است??اده از ص??حه‌ی نمایش بزرگ تعبیه خواهد کرد که از جمله‌ی آن می‌توان امکان تقسیم ص??حه‌ی نمایش و بهبود چندوظی??گی اشاره کرد پس از عقد قرارداد بین چاینا موبایل و اپل، شایعاتی درباره تولیدکنندگان سخت‌ا??زار‌های محصولات اپل به گوش می‌رسد که تا حدودی ابزار‌هایی اپلی را که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهند شد، نمایان می‌کند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اپل از سامسونگ ۲۲$ میلیون خسارت قانونی میخواهد

 

gsmarena_001-400x220.jpg

 

به نظر میرسد که جنگ های بین دو اختراع یک شرکت کره ای و یک شرکت آمریکایی پایان نیا??تنی است و از دیر باز وجود داشته است. اگر کمی دقت کنیم میبینیم که تا الان حدود ۶۰ میلیون دلار جرایم قانونی در جنگ بین آی??ونی ها و کهکشانی ها رد و بدل شده است.قانون اینبار دو شرکت بزرگ و غول صنعت آی تی را در ۳۰ ژانویه بازخواست کرده است . توسعه گوشی های این شرکت هیچ وقت نمی ایستد و این تل??ن های همراه هوشمند هم زیر شعله را داغ تر میکنند تا این دو شرکت به جدل با یک دیگر بپردازند.طبق گزارشات حاکی از وبسایت GSMARENA شرکت سامسونگ به دلیل خسارت های تبلیغاتی که به اپل وارد کرده است تا به الان ۱٫۵ میلیارد دلار پرداخت کرده است . حال هم حدود ۱۰۵ میلیون دلار به اپل بدهکار است که ۸۰ میلیون این بدهکاری توسط قانون تبرعه شده است. این جنگ حالا حالا ها ادامه دار خواهد بود و از آنجایی ریشه میگیرد که شرکت سامسونگ در هنگام ثبت اختراع Galaxy S به اپل تهمت دزدی از طرحش را زده است. این پرونده را آقای Lucy Koh به قضاوت گر??ته است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۷۴ درصد کاربران اپل از سیستم عامل iOS7 است??اده میبرند

 

image4-400x200.jpg

 

طبق آمار هایی که از شبکه App store به دست ما آمده است ، بیشتر کاربران اپل روی دیوایس های خود iOS7 نصب کرده اند که این بیشترین عبارت اند از ۷۴% از iDevice های اپل ، که این آمار خوبی برای شرکت نرم ا??زاری اپل است.با این حال هنوز هم طر??داران iOS6 از بین نر??تند و حدود ۲۲% کاربران اپ استور از iOS6 است??اده میبرند و ۴% بعدی هم از iOS های قبلی است??اده میبرند.اپل ا??زایش آمار است??اده iOS7 را در تغییر ظاهری و شیک بودن آن میداند ، زیرا این سیستم عامل محبوب با توجه به نسخه های قبل دارای تغییرات و دگرگونی های بسیاری بود.انتظار میرود که با انتشار آیپد مینی ٢ است??اده از این سیستم عامل چندین برابر بشود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Samsung : گلگسی اس ۵ از تکنولوژی finger-print است??اده میکند

 

xl_apple-touch-id-finger-400x225.jpg

یک متخصص از گروه شرکت سامسونگ شایع کرده است که سامسونگ قصد دارد همانند رقیب خودش ، اپل ، یک سنسور تشخیص اثر انگشت در گوشی هوشمند نسل بعدی خود است??اده ببرد.رییس شرکت سازنده سنسور های تشخیص اثر انگشت ، آقای John Carlstorm در مصاحبه ای ب روزنامه رویترز ا??زود :

سامسونگ برای اینکه از رقیب خود عقب نماند ، قصد دارد چیزی ??راتر از یک سنسور اثر انگشت در تل??ن هوشمند نسل بعدی خود قرار دهد . شاید با تکنولوژی جدید Fingerprint بتواند حدود ۷ یا ۸ برابر سنسور انگشت آی??ون ۵ اس را برای گوشی های خود ??راهم نماید.

با توجه به سخنان بعدی آقای Carlstorm شرکت های هواوی و ال جی هم به دنبال تکنولوژی ??ینگر پرینت یا همان تشخیص اثر انگشت هستند.Carlstrom ا??زود :

شاید سامسونگ بخواهد به جای قرار دادن یک کارت تشخیص اثر انگشت یک سنسور تشخیص اشعه چشمی هم در موبایل هوشمند خود قرار دهد.

شرکت AuthenTec ، همان شرکتی است که برای آی??ون ۵ اس تکنولوژی کارت تشخیص اثر انگشت قرار داد و یکی از دلایلی که اپل این شرکت یونانی را خریداری کرد ، سنسور اثر انگشت و به خاک خواباندن رقیب خودش سامسنوگ بوده است. همچنین شرکت Synapitecs توسط کمپانی سامسونگ خریداری شده است و این نشان دهنده آن است که سامسونگ جای یک کارت سنسور اثر انگشت را در گوشی بعدی خود که به احتمال زیاد Galaxy s5 است را خالی میداند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یک تل??ن هوشمند با ۲ ص??حه نمایش!

 

xl_tech-yota-phone-android-1-250x140.jpg

 

گوشی های هوشمند همیشه به صورت ساده و یا با دکمه یا بدون دکمه ( لمسی ) ساخته می شدند. اما تا به حال کسی به ??کر آن نبوده است که اگر یک اسمارت ??ون با ۲ نمایشگر داشته باشیم چه میشود !.??رض کنید یک گوشی دارید که دو ص??حه نمایش دارد آن هم با چاشنی آندروید که یکی با لمس کردن کار میکند و یکی هم با تکنولوژی تحسین برانگیز eReaders شرکت بزرگ آمازون که با حرارت یا حرکت چشم خواننده کار میکند. یک شرکت روسیه ای به نام Yota چندی پیش اعلام کرده است :

شاید ما گوشی ای با دو ص??حه نمایشگر ساختیم و به اسپانیا ، ??رانسه ، اتریش و یا حتی UK (انگلیس) هم صادر کردیم و با ??روش میلیارد دلاری روبرو شدیم!

Yota درباره مصر?? باتری این گوشی ها هم چاره ای اندیشیده است :

ما در نظر داریم که این نوع گوشی همراه دارای عمر باتری بسیار طولانی خواهد بود. همچنین اگر ما از ??? جوهر الکتریکی ??? هم است??اده کنیم ، مو??قیت ما در باتری این نوع اسمارت ??ون دو چندان خواهد شد.

همچنین ??رض کنید که با یکی از ص??حه نمایشگر ها به بازی و سرگرمی بپردازید و با یکی دیگر به کار های اداری و برنامه های کاربردی !همجنین یوتا ا??زود :

یک کاربر معمولی است??اده برنده از گوشی همراه بیش از ۱۵۰ بار گوشی خود را از حالت Sleep خارج میکند . اگر ما بخواهیم تل??ن همراه دو ص??حه را هر روز ۱۵ بار خاموش و روشن کنیم دسترسی از این گوشی خارج میشود و حال به دنبال یک راهکار خوب هستیم.

نظر شما چیست ؟آیا دوست دارید صاحب یک گوشی دو ص??حه ای با سخت ا??زار غول پیکر باشید ؟!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]هوآوی در سال 2014 به دنبال عرضه 80 میلیون گوشی هوشمند به بازار جهانی است[/h]

8eb26224c85725565d22f50ff00dda63_XL.jpg هوآوی از آن پدیده‌هایی است که به یکباره در سال 2013 شکو??ا شد و در همین سال نیز در بین سه برند مطرح تولیدکننده تل??ن هوشمند از دیدگاه بسیاری از اهالی تکنولوژی قرار گر??ت. کن??رانس این غول چینی رو به رشد در CES امسال، حاوی آمارهای قابل توجهی از این غول چینی بود که نشان می‌دهد، سال 2014 برای چینی‌ها قرار است پربارتر از 2013 باشد. با ما برای جزئیات بیشتر از آمارهای منتشر شده در کن??رانس هوآوی در نمایشگاه CES امسال همراه باشید.

 

کن??رانس هوآوی در لاس وگاس، غالبا به معر??ی آمارهای کلی از مو??قیت‌های این شرکت در سال گذشته و برنامه‌های این شرکت در سال جاری میلادی اختصاص داشت. با توجه به صحبت‌های مدیر این شرکت، تا پایان سال ۲۰۱۳، 95 درصد تل??ن‌های هوشمند هوآوی با برند این شرکت به بازار عرضه شد. همچنین در سه ماه پایانی ۲۰۱۳ نیز عرضه تل??ن‌های هوشمند این شرکت به 17.5 میلیون دستگاه رسیده بوده است.

 

همچنین هوآوی قصد ندارد به این زودی‌ها از سرعت پیشر??ت خود بکاهد به طوری که برنامه ریزی این شرکت در سال 2014، دستیابی به ??روش بالا و عرضه 80 میلیون دستگاه به بازار جهانی است.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشخصات HTC One 2 لو ر??ت

 

gsmarena_001-500x275.jpg

دنیای ??ناوری اطلاعات – قبلا نیز evleaks مشخصاتی از این گوشی HTC را لو داده بود. با این حال در خبر جدید این ا??شاگر چیره دست، برخی از مشخصات قبلی رد شده و برخی نیز تایید شده اند.

آخرین مشخصاتی که از این گوشی در دست است به شرح زیر می باشد:

۱- پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۰ (کد M8 هم به همین منظور انتخاب شده است)

با یک حدس هوشمندانه می توان ??همید که پردازنده آن از نوع ۴ هسته ای Krait با سرعت ۲٫۲ یا ۲٫۳ گیگاهرتز خواهد بود.

۲- رم ۲GB

3- دوربین عقب دارای تکنولوژی UltraPixel (احتمالا ۴ مگا پیکسل)

۴- دروبین جلو ۲٫۱ مگاپیکسل

۵- ص??حه نمایش ۵ اینچی full HD با تراکم پیکسل ۴۴۱ppi (احتمالا دارای تکنولوژی Super LCD3)

6- پشتیبانی از Wi-Fi با آخرین استاندارد ۸۰۲٫۱۱ac

7- سیستم عامل اندروید کیت کت ۴٫۴ به همراه Sense 6.0

8- طبق تصاویر لو ر??ته، دارای بدنه یک دست آلومینیومی (شبیه HTC One)

9- ضخامت کمی کمتر از HTC One (طبق تصاویر لو ر??ته)

HTC در سال ۲۰۱۳ به سه پرچمدار خود شامل One، One Max و One Mini در بازارها حاضر شد. هرچند کمی در تامین و تولید گوشی ها دچار مشکل شد. با این حال طبق گزارش مالی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ این شرکت برای اولین بار ضرر کرد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Liquid Z5، محصول جدید ACER‌ با پردازنده ۲ هسته‌ای و ص??حه نمایش ۵ اینچ

 

cece26fed673fe00fbde6565662eef9f_XL-500x357.jpg

زومیت - به نظر می‌رسد که این بار ACER در کن??رانس خود در نمایشگاه CES، به رونمایی از چند تبلت اکت??ا نخواهد کرد و قصد دارد که از آخرین محصولات خود در خانواده تل??ن‌های هوشمند نیز رونمایی کند. آخرین محصول ACER در شاخه تل??ن‌های هوشمند، عضو جدیدی از سری Liquid این شرکت با نام z5 می‌باشد که معر??ی رسمی و کامل آن در کن??رانس این شرکت در نمایشگاه CES در ه??تم ژانویه خواهد بود. محصول جدید ACER، بر روی کاغذ خود را محصولی میان رده با مشخصات متوسط معر??ی می‌کند که قیمت‌گذاری آن‌ به طرز عجیبی نامتعار?? به نظر می‌رسد. z5 از ص??حه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰، پردازنده دو هسته‌ای با ??رکانس ۱٫۳ گیگاهرتز شرکت MediaTec، حا??ظه RAM با ظر??یت ۵۱۲ مگابایت، حا??ظه داخلی ۴ گیگابایتی با قابلیت ا??زایش توسط حا??ظه میکرو اس‌دی و یک باطری غیر قابل تعویض ۲۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی بهره می‌برد. در بخش دوربین، تل??ن جدید ایسر، دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه سنسور IR در بخش عقب گوشی دارد که ایسر قول داده با است??اده از آن، کارآیی ??وکوس و عکسبرداری در نور پایین را دچار تحول نماید. در قسمت جلویی نیز دوربین VGA قرار گر??ته است.

Acer-liquid-z5-500x333.jpg

در بخش طراحی، با یک تل??ن انقلابی روبرو نیستیم؛ اما Z5 با آن ضخامت ۸ میلی‌متری‌اش، از یک ویژگی تازه در بخش‌ طراحی بهره‌مند است که به احتمال زیاد این ویژگی در سال‌های آینده می‌تواند ??صل تازه‌ای در محصولات هوشمند باشد. این ویژگی در واقع دکمه‌‌ای با نام Rapid بوده که در قسمت عقب تل??ن و در پایین دوربین قرار گر??ته است. محل جای‌گیری این دکمه که به نظر می‌رسد از تل??ن G2 ال‌جی الهام گر??ته شده، به طوری است که به راحتی انگشتان دست بر روی آن احاطه دارد. یکبار ??شردن این دکمه، باعث باز شدن ق??ل تل??ن می‌شود و دوبار ??شار دادن آن نیز تل??ن را مستقیما به برنامه‌ای که به این دکمه اختصاص داده‌اید هدایت می‌کند. نگه داشتن دکمه نیز تل??ن را به حالت عکسبرداری وارد می‌کند.

در بخش نرم‌ا??زاری نیز ACER به رسم باقی تولیدکنندگان، قابلیت‌های اختصاصی خودش را به اندروید ۴٫۲ اضا??ه نموده است. این قابلیت‌ها عبارتند از چند تغییر ظاهری از جمله یک Theme که ظاهر اندروید را به قدری ساده می‌کند که از آن به راحتی می‌توان برای است??اده کسانی که با تل??ن‌های هوشمند چندان آشنایی ندارند و یا به ظاهر تل??ن‌های قدیمی خو گر??ته‌اند، است??اده نمود.

عضو جدید خانواده Liquid ایسر، در دو رنگ س??ید و طوسی تولید و در ماه بعد عرضه خواهد شد. قیمت ۲۵۰ دلاری این محصول، آن هم زمانی که رقبایی همچون Motorolla G با قیمت‌های مشابه، بازار را تحت سلطه خود قرار داده‌اند، کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد و می‌تواند شانس ایسر برای برنده شدن در این بازار را کاهش دهد. نظر شما چیست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...