رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

پرسرعت‌ترین adsl را از کدام شرکت‌ها بگیریم؟

پست های پیشنهاد شده

براساس آمارهای ارائه شده این گونه گ??ته می‌شود که در حال حاضر در حجم‌های مختل?? خدمات شرکت مخابرات در برخی استان‌ها بالاترین کی??یت را داشته است.

مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) به معر??ی برترین ispها از نظر سرعت پرداخته و شرکت‌های برتر در آذر ماه امسال را معر??ی کرده است.

 

بنابر اعلام این مرکز در اینترنت 128 کیلوبایت شرکت مخابرات ایران بهترین خدمات را ارائه کرده و پس از آن شرکت عصر انتقال داده در رده دوم و شرکت مخابرات استان لرستان در رده سوم جا گر??ته‌اند.

 

همچنین پارس آنلاین و آسیاتک به عنوان رده‌های چهارم و پنجم این جدول معر??ی شده‌اند.

 

256 کیلوبایت

 

در بخش اینترنت 256 کیلوبایتی نیز شرکت پارس آنلاین رتبه اول را به خود اختصاص داده و پس از آن شرکت عصر انتقال داده و شرکت مخابرات استان خراسان شمالی رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند اما نکته جالب اینکه در رده بعدی این جدول هم به مخابرات اختصاص یا??ته و به ترتیب مخابرات استان اص??هان و همدان رتبه‌های چهارم و پنجم سرعت این بخش را از آن خود کرده‌اند.

 

512 کیلوبایت

 

اما در بخش 512 کیلوبایت هم بار دیگر یکی از شرکت‌های مخابرات استانی به عنوان سریع‌ترین ارائه دهنده اینترنت معر??ی شده و رده اول جدول این بخش به مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تعلق گر??ته است.

 

شرکت عصر انتقال داده رده دوم مخابرات خراسان رضوی نیز رده سوم این جدول را از آن خود کرده‌اند.

 

اینترنت دو مگ

 

بنا بر آمارهای متما در حوزه اینترنت دومگابایتی هم به ترتیب شرکت مخابرات استان کرمان و خراسان رضوی رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن‌ها آسیاتک و شرکت عصر انتقال داده در رده‌های سوم و چهارم قرار گر??ته‌اند.

 

گزارش آذر ماه متما در حالی ارائه شده که آبان ماه امسال سازمان تنظیم مقررات در ارزیابی‌های خود از اپراتورهای دارای پروانه خدمات اینترنت پر سرعت (adsl) از میان 12 شرکت ارائه دهنده شرکت‌های آریا رسانه تدبیر، پیشگامان و پارس آنلاین سه شرکت اول معر??ی کرده بود که در ارزیابی‌های متما نامی از هیچ یکی از آن‌ها دیده نمی‌شود.

 

در عوض شرکت مخابرات که براساس ارزیابی‌های رگولاتوری رتبه یازدهم این 12 شرکت را به خود اختصاص داده بود در ارزیابی‌های متما در اغلب حجم‌ها رتبه اول را به خود اختصاص داده است که بر همین اساس سوالات متعددی در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود که بالاخره سرویس خوب را باید از کدام این شرکت‌ها گر??ت؟!

 

ایران جیب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...