رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

تبلت جدید سامسونگ

پست های پیشنهاد شده

dd62f91fd4d2000a7472a43ecb24bd8a_XL.jpg

 






 

 

بالاخره گمانه‌زنی‌های مختل?? به حقیقت پیوست و سامسونگ نسل جدید تبلت‌های خود را با نام گلکسی‌تب‌پرو به بازار عرضه کرد. سامسونگ سری جدید تبلت‌های خود را در اندازه‌های 12.2، 10.1 و 8.4 به بازار عرضه می‌نماید.

 

 

 

 

همانطور که قبلا نیز در مطالبی به بررسی مشخصات این سه تبلت پرداختیم، هر سه تبلت علی‌رغم سایز‌های مختل??، دارای رزولوشن یکسان یعنی 2,560 در 1,600 هستند. درصورتی که نسخه‌های پیشین گلکسی تب‌های سامسونگ را دوست داشته باشید، نسل جدید این تبلت‌ها مطمئنا باب طبع شما خواهد بود. این تبلت‌ها نیز همچون گلکسی‌نوت 3 و گلکسی‌نوت 10.1 نسخه‌ی 2014 دارای پوششی از چرم مصنوعی در پشت هستند که حس نسبتا خوبی را درهنگام در دست گر??تن به کاربر منتقل می‌کند و به‌لط?? وجود چرم‌مصنوعی احساس سر خوردن این محصولات در دست، به کاربر القا نمی‌شود.

نسخه‌ی 12.2 اینچی گلکسی‌تب‌پرو به‌ همراه 3 گیگابایت حا??ظه‌ی رم به بازار عرضه خواهد شد؛ در حالی که دو نسخه ی دیگر از حا??ظه‌ی رم 2 گیگابایتی بهره می‌برند. لارم به ذکر است که هر سه نسخه از سخت‌ا??زار مشابهی است??اده می‌کنند که شامل دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای برقراری مکالمات ویدئویی است. از نظر نرم‌ا??زاری نیز هر سه نسخه به‌همراه اندروید 4.4 به بازار عرضه خواهند شد. با توجه به اینکه رزولوشن ص??حه‌‌نمایش در نسخه‌ی 8.4 اینچی، سرآمد نسخه‌های دیگر است، می‌توان این نسخه را سرآمد تبلت‌های جدید سامسونگ معر??ی کرد.

samsung-note-pro.jpg

هر سه نسخه ضخامتی کمتر از 8 میلی‌متر دارند و می‌توان نسخه‌ی 10.1 اینچی را مشابه گلکسی‌نوت 10.1 نسخه‌ی 2014 نامید با این ت??اوت که ??اقدS-Pen بوده و همچنین حا??ظه‌ی رم آن نیز 2 گیگابایت است. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی 12.2 اینچی با مشکلاتی برای ??روش دست به گریبان خواهد بود؛ چراکه اندازه آن بسیار بزرگ است. سامسونگ وعده‌ی عرضه هر سه تبلت را در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی داده است. ضمنا نسخه‌ی 12.2 اینچی همچون گلکسی‌نوت‌پرو به‌همراه بسته‌ی نرم‌ا??زاری به ارزش 700 دلار عرضه خواهد شد که شامل 50 گیگابایت ??ضا در دراپ‌باکس و سرویس خبر برخی از بزرگترین بنگاه‌های خبری است.

جی‌کی شین، مدیر اجرایی و رئیس بخش ??ناوری اطلاعات و موبایل سامسونگ در مورد سری جدید تبلت‌ها گ??ت: "ما Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO را تولید کردیم تا سالی را آغاز کنیم که در آن سامسونگ در بازار تبلت‌ها پیشتاز و پیشگام خواهد‌بود. تبلت‌های جدید این شرکت، بهترین میزان مصر?? محتوا و بهره‌وری را برای مشتریان به ارمغان خواهند آورد؛ علاوه بر اینکه بهترین تجربیات و چشم‌انداز سامسونگ در زمینه ??ناوری و همچنین قدرت طراحی این شرکت را که تاکنون بارها برنده جایزه شده، با هم ترکیب می‌کنند. این تبلت‌ها در راستای تعهدات ما برای ارائه محصولات بی‌نظیر و تمام‌عیار و وسعت دادن به تجربه دیجیتالی کاربران، ??راتر از زندگی روزانه‌ای که تاکنون داشته‌اند، هستند".

تبلت‌های Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO علاوه بر اینکه از نظر ص??حه‌نمایش، قابلیت‌های ??وق‌العاده و منحصر به‌??ردی دارند، از نظر ظاهری و قدرت نیز در حد خود بی‌نظیرند. سامسونگ در ساخت این تبلت‌ها سعی کرده که نیاز تمامی گروه‌های کاربران را با هر سلیقه و سن و سالی برطر?? کند. در این تبلت‌ها از نمایشگر WQXGA با ش??ا??یت کریستال (Crystal Clear) و با رزولوشن 4 مگاپیکسل، ابزارهای کارآمد و قدرتمند، قابلیت‌های منحصر به‌??رد و ارائه محتوای رایگان قابل دانلود است??اده شده تا بهترین تجربه‌‌ بصری و کاربری را برای کاربران رقم بزند.

[h=2]معر??ی NotePRO و TabPRO تجربه‌ بصری بی‌نظیر[/h] samsung-note-pro2.jpg

در Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO سامسونگ برای اولین بار در جهان، از نمایشگر WQXGA Widescreen (16:10) 2/12 اینچی با کی??یت 4 مگاپیکسل است??اده کرده؛ نمایشگری که وضوح تصویر آن 2560 در 1600 با ش??ا??یت کریستال است و پلت??ورم ایده‌آلی برای تولید و است??اده از محتوا به شمار می‌رود. این نمایشگر با وسعت زیادی که دارد، به کاربران امکان می‌دهد از تماشای ویدیوهای HD و اجرای محتوا با کی??یت بالا لذت ببرند. سامسونگ علاوه بر است??اده از ??ناوری‌های نوین خود در حوزه نمایشگرها که حر?? اول را در این صنعت می‌زند، قابی را برای این تبلت‌ها در نظر گر??ته که در عین سبک بودن، زیبا بودن و نازک بودن، حمل کردن را آسان کرده است.

قابلیت Magazine UX بر روی نمایشگر بزرگ و بهینه‌شده این تبلت‌ها به کاربران امکان می‌دهد که بر اساس نیازهای خود از آن است??اده کنند. کاربران با است??اده از قابلیت UX می‌توانند محتوای مورد علاقه‌شان را به روش آسان و به سبک داشبورد با دریا??ت اخبار و اطلاعات به‌روز، سازمان‌دهی کنند. کاربران نیز با است??اده از این قابلیت می‌توانند به اپلیکیشن‌های کاربردی بیشتری دسترسی پیدا کنند تا به تجربه بی‌بدیلی از خواندن محتوا روی این نمایشگر دست یابند. از آنجا که سایز این تبلت بهینه شده تا بیشتر شبیه به ابعاد مجلات سنتی شود، کاربر در حین خواندن مجلات دیجیتال یا کتاب‌های الکترونیکی، محتوا را با ??رمت اصلی می‌خواند و حس می‌کند که یک مجله واقعی را در دست گر??ته است.

[h=2]شریک قدرتمند برای بهره‌وری بیشتر[/h] تبلت‌های 2/12 اینچی Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO سامسونگ مبتنی بر ابزارهای کارآمدی هستند تا بتوانند زندگی شخصی و حر??ه‌ای کاربران را مدیریت کنند.

کاربران با است??اده از قابلیت Quad view می‌توانند ص??حه‌نمایش خود را به چهار پنجره تقسیم کنند و روی هر کدام از این پنجره‌ها یک اپلیکیشن خاص را اجرا نمایند و سپس با است??اده از قلم به روز شده S Pen محتوا را از یک پنجره به پنجره دیگر منتقل کنند. علاوه بر این، وجود ص??حه‌کلید مجازی جدید این تبلت‌ها، ??ضای کا??ی را برای تایپ راحت در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

S Pen مربوط به Galaxy NotePRO با برخورداری از قابلیت‌های Action Memo، Scrapbook، Screen Write و S Finder، تبلتی سریع‌تر و کارآمدتر را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. Pen Window یکی از قابلیت‌های رویایی و جالب این تبلت‌هاست که کاربر با است??اده از آن می‌تواند به راحتی پنجره‌ای را با هر سایزی که می‌خواهد روی نمایشگر بکشد و بلا??اصله یکی از اپلیکیشن‌های مورد نظرش مثل یوتیوب یا ماشین حساب را درون این پنجره باز و است??اده کند.

کاربران همچنین می‌توانند به کامپیوتر خانگی یا محل کار خود توسط تبلت‌های NotePRO یا TabPRO و با قابلیت Remote PC دسترسی پیدا کرده و از راه دور آن را کنترل کنند. حتی می‌توانند از طریق این تبلت‌ها محتوای درون کامپیوتر خانه یا محل کار خود را ادیت و یا ذخیره کنند. Hancom Office نیز یک راهکار آ??یس همراه است که به طور خاص برای ندروید بهینه شده و به کاربر امکان می‌دهد به برنامه ورد، اکسل یا ابزارهای پرزنتیشن دسترسی پیدا کند و از این طریق، محتوایی را تولید یا ویرایش کند.

NotePRO و TabPRO با پلت??ورم Cisco WebEx Meeting نیز سازگار است. این پلت??ورم یک راهکار پیشگام در زمینه ایجاد وب کن??رانس است که به کاربران امکان می‌دهد در هر جایی که هستند، بتوانند هر کسی را که می‌خواهند از طریق وب ملاقات کنند. کاربران همچنین می‌توانند برای نخستین بار در تاریخچه تبلت‌های مبتنی بر ندروید، در حین جلسه و بدون دسترسی به سرور یا شبکه مرکزی، محتوا را روی نمایشگر خود به اشتراک بگذارند.

[h=2]هدایای سامسونگ به کاربران تبلت‌های جدید[/h] تبلت‌های NotePRO و TabPRO 2/12 اینچی حدود 700 دلار قیمت خواهد داشت که این مبلغ شامل حق اشتراک طولانی مدت سایت‌های خبری پر??روش، شبکه‌های اجتماعی و ذخیره‌سازی ابری شامل Bitcasa، Bloomberg Businessweek+، Blurb، Cisco LIVESPORT.TV، NY Times، Oxford Advanced Learner's A-Z و Sketchbook Pro (پکیج محتوایی که بومی شده) نیز خواهد بود.

این تبلت‌ها از نظر ??ناوری‌های اتصال به اینترنت و حجم حا??ظه دارای تنوع هستند:‌ تنها وای‌??ای، وای‌??ای و 3G، وای‌??ای و LTE و در ??ضا های 16، 32 و 64 گیگابایت و قابلیت است??اده از میکرو اس‌دی تا 64 گیگابایت. NotePro 12.2 اینچی دارای S Pen است و TabPRO 12.2، 10.1 و 8.4 اینچی که این قلم را ندارند.

سامسونگ پا را از این هم ??راتر گذاشته و برای کارآیی بیشتر این تبلت‌ها، راهکارهایی را در نظر گر??ته است: Book Cover Keyboard، انواع Book Covers، USB LAN HUB، Universal BT Keyboard و S Action Mouse.

این تبلت‌ها از ??صل اول سال 2014 و به صورت جهانی وارد بازار خواهند شد.

مشخصات ??نی Galaxy NotePro:

[TABLE=class: table table-striped]

[TR]

عنوانجزئیات[/TR]

[TR]

[TD]شبکه[/TD]

[TD] LTE : 800/900/1800/2600+850/2100

3G : HSPA+ 21 850/900/1900/2100

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]پردازنده[/TD]

[TD] نسخه وای-??ای و 3G: اکسینوس 5 اکتا (4 هسته 1.9 گیگاهرتز + 4 هسته 1.3 گیگاهرتز

نسخه LTE: اسنپ‌دراگون 800 - 4 هسته 2.3 گیگاهرتز

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] ص??حه‌نمایش[/TD]

[TD]12.2 اینچ - WQXGA - Super Clear LCD[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]سیستم‌عامل[/TD]

[TD]اندروید 4.4 (کیت کت)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] دوربین[/TD]

[TD] دوربین جلو با 8 مگاپیکسل، ??لاش LED، وضوح‌یابی خودکار، ضریب تأخیر 0 برای شاتر

دوربین جلو با 2 مگاپیکسل

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ویدئو[/TD]

[TD] ??یلمبرداری با کی??یت ??ول اچ دی 1080P

پشتبانی از ??رمت‌‌های: H.264, MPEG-4, H.263, VC-1, WMV7, WMV8, Sorenson Spark, MP43,

VP8, HEVC

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] صدا[/TD]

[TD] جک 3.5 میلیمتری هد??ون

پشتیبانی از ??رمت‌های: MP3, AAC/AAC+/eAAC+, WMA, FLAC, AMR-NB/WB, Vorbis(OGG), WAV

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] ویژگی‌های S Pen[/TD]

[TD]- S Note(Easy Chart), S Planner

Air Command: Action Memo, Scrapbook, Screen Write, S Finder, Pen Window

Direct Pen Input[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]برنامه‌ها[/TD]

[TD]Samsung Hub

Samsung Apps / Kies

Samsung TouchWiz / Magazine UX

Samsung KNOX (stub), Samsung e-Meeting, Side Sync 3.0 (stub)

Bloomberg Businessweek+, Dropbox

Evernote, Hancom Office for Android, NY Times

Remote PC, Sketchbook Pro (stub), WebEx Meetings [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]برنامه‌های قابل دانلود رایگان[/TD]

[TD] Samsung ChatON, Link, Group Play

Bitcasa, Blurb, Easilydo Pro, LIVESPORT.TV, LinkedIn, Oxford Advanced Learner’s A-Z

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]سرویس‌های تل??ن همراه گوگل[/TD]

[TD]Chrome, Search, Gmail, Google+, Maps, Play Books

Play Movies, Play Music, Play Store, Hangouts

Voice Search, YouTube, Google Settings, Play Games, Photos, Drive, Play Newsstand[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]قابلیت‌های اتصال[/TD]

[TD]وای-??ای، وای-??ای دایرکت، بلوتوث نسخه 4، یو اس بی نسخه 3، AllShareCast[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]مکان‌یاب[/TD]

[TD]GPS + GLONASS [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]سنسور[/TD]

[TD] شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ژئو-مغناطیس، RGB[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] حا??ظه[/TD]

[TD] 3 گیگابایت حا??ظه رم

حا??ظه داخلی 32/64 گیگابایتی، قابلیت ا??زایش حا??ظه از طریق درگاه میکرو اس دی تا 64 گیگابایت

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] اندازه/وزن[/TD]

[TD] 295.6 در 204 در 7.95 میلی‌متر

750 گرم (نسخه وای-??ای+3G) و 753 گرم (نسخهLTE)

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] باتری[/TD]

[TD]9500 میلی آمپر ساعت[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]??رستنده IR[/TD]

[TD]دارد[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...