رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

سامسونگ در لپ‌تاپ‌های خود نیز از چرم مصنوعی استفاده خواهد کرد

پست های پیشنهاد شده

3b4d83002bbf69cf734e8a5e8cab2fd3_XL.jpg

 






 

 

گویا است??اده از چرم مصنوعی در محصولات سری گلکسی نوت از جمله گلکسی نوت 3 و گلکسی نوت 10.1 نسخه‌ی 2014 به مذاق سامسونگ خوش آمده است، چراکه این کمپانی در نظر دارد تا لپ‌تاپ‌های خود را نیز با است??اده از چرم مصنوعی به بازار عرضه کند. براساس شایعات جدید، کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا سری لپ‌تاپ‌های ATIV Book 9 را با است??اده از پوشش چرم مصنوعی به بازار عرضه کند.

 

 

 

 

این خبر توسط وب‌سایت کره‌ای Seeko منتشر شده است که به‌همراه متن خبر، تصویری از یک لپ‌تاپ س??ید رنگ که از پوشش مصنوعی چرم بهره می‌برد، قابل مشاهده است. گویا یکی از اعضای این وب‌سایت خبری در کن??رانس اس آکادمی سامسونگ که در کره‌ی جنوبی برگزار شده بود، حضور داشته و مو??ق به ثبت این تصویر شده است. هنوز جزئیاتی از مشخصات سخت‌ا??زاری این لپ‌تاپ ارائه نشده است، اما یکی از برجسته‌ترین مواردی که به‌‌عنوان اصلی‌ترین ویژگی آن برشمرده می‌شود، بهره‌گیری از بلندگوهایی با قدرت 2 وات است. همچنین این لپ‌تاپ به‌همراه نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مایکروسا??ت، ویندوز 8.1 به بازار عرضه خواهد شد.

هرچند تصویر ثبت شده توسط Seeko آنچنان قابل استناد نیست، اما می‌توان این تصویر را تا حدودی متقاعد کننده عنوان کرد. انتظار می‌رود تا خط مشیی را که سامسونگ در تولید سخت‌ا??زار سری گلکسی‌نوت دنبال کرده است در این لپ‌تاپ نیز مورد است??اده قرار دهد. ضمنا همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌شود، یک حلقه‌ی کرومی دور تا دور تاچ‌پد قرار گ??ته است تا ظاهری زیبا را برای آن به ارمغان بیاورد. انتظار داریم تا اطلاعات بیشتری از این لپ‌تاپ را در نمایشگاه CES 2014 که در روزهای آتی برگزار خواهد شد، ارائه شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کلا سامسونگ تو کار چیزای ارزون و اشغاله!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا همین طوره ??قط سونی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...