رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

فروش 4.2 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 تا پایان سال 2013 میلادی

پست های پیشنهاد شده

5acd221e58839382713ffe6e5fa711c3_XL.jpg

 






 

 

اندرو‌هاوس، مدیر شاخه‌ی آمریکای شمالی سونی در طول مراسم سخنرانی کاز‌هیرای، مدیرعامل کمپانی سونی در نمایشگاه CES 2014 به بالای سن ر??ت و آماری از ??روش پلی‌استیشن 4 ارائه داد. وی اعلام کرد که این کمپانی مو??ق به ??روش 4.2 میلیون دستگاه از کنسول خود تا پایان روز 7 دی شده است.

 

 

 

 

با توجه به این آمار سونی مو??ق به ??روش 2.1 میلیون کنسول در طول یک ماه شده است، چراکه سونی در 10 آذر سال جاری اعلام کرد مو??ق به ??روش 2.1 میلیون کنسول شده است.

آمار ??روش سونی نشان از مو??قیت نسل جدید کنسول این کمپانی دارد، چراکه آمار ثبت شده برای سونی در مقابل آمار 3 میلیونی ایکس‌باکس یک رقم بسیار خوب است.

سونی در نظر دارد تا با ارائه‌ی سرویس‌هایی نوین، آمار ??روش کنسول خود را بیش از پیش بالا برده و شتاب بیشتری به ??روش پلی‌استیشن 4 بدهد. کمپانی ژاپنی درصدد ارائه‌ی سرویس Playstation Now‌ است که مشکلات مربوط به بازی از طریق محصولات مختل?? سونی را کاهش داده و این روند را بسیار تسهیل می‌کند. برای مثال کاربران قادر خواهند بود تا از طریق این سرویس، با است??اده از پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، تل??ن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود و یاری گر??تن از سرویس‌های ابری به بازی مشغول شوند. سونی اعلام کرده است که این سرویس را در انتهای سال جاری میلادی در ایالات متحده در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

Andrew House on stage: “
4 sold over 2.1 million units in just 2 weeks. Today we announce we've surpassed 4. million."

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...