رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

از تابستان پیش رو می‌توانید بازی‌های قدیمی پلی‌استیشن را بر روی ps4 بازی کنید

پست های پیشنهاد شده

1a248822902e719b08e6882fe3700270_XL.jpg

 






 

 

علاقه‌مندان کنسول‌های بازی سونی می‌توانند از تابستان سال جاری میلادی، با است??اده از سرویس استریم PlayStation Now بازی‌های منتشر شده سونی برای پلی‌استیشن 1، 2 و 3 را بر روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 یا پلی‌استیشن ویتا بازی کنند.

 

 

 

 

اندرو هاوس، رئیس بخش سرگرمی کامپیوتری سونی، در کن??رانس CES 2014 سونی در روز سه‌شنبه از سرویس Sony Now رونمایی کرد. وی گ??ت که این سرویس به کاربران دسترسی سریع به بازی‌های مورد علاقه‌شان در نسل‌های قبلی پلی‌استیشن را ??راهم می‌کند.

PlayStation Now به کاربران این امکان را می‌دهد تا علاقه‌مندان بازی عناوین مختل?? بازی‌ها را کرایه کنند یا از طرح‌های ثبت‌نامی برای است??اده از این بازی‌ها است??اده کنند. این شرکت درباره قیمت‌گزاری این بازی‌ها اطلاعاتی را منتشر نکرده است. عناوین مهم پلی‌استیشن 3 در سال 2013 مثل The Last of Us و Beyond: Two Souls بر روی Sony Now در این مراسم به معرض نمایش درآمدند.

یک نسخه بسته آزمایشی از PlayStation Now در پایان ماه ژانویه ارائه خواهد شد. هاوس گ??ت که این سرویس در تابستان امسال به طور عمومی در دسترس خواهد بود.

در کنار پلی‌استیشن 4 و ویتا، این سرویس استریم بر روی دستگاه‌های متصل به اینترنت و تلویزیون‌های هوشمند براویا نیز در دسترس خواهد بود.

وقتی علاقه‌مندان از عدم امکان اجرای بازی‌های قدیمی بر روی پلی‌استیشن 4 شکایت کردند، سونی از ??ناوری استریم GaiKai به عنوان راه‌حلی برای این مشکل پرده برداشت. منبع:www.zoomit.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چقد به روز ... :thumbsup:

آ??رین به تو

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...