رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

۴٫۲ میلیون دستگاه پلی‌ استیشن ۴ تا پایان سال ۲۰۱۳ فروش رفت !

پست های پیشنهاد شده

مدیر عامل قسمت امریکا شمالی برند سونی – SCEA CEO Andrew House – اندرو هاوس در طول مراسم سخنرانی - Kaz Hirai’s – مدیر عامل برند سونی در نمایشگاه CES 2014 اعلام داشت که پلی استیشن ۴ توانسته است در اقدامی شگ??ت انگیز به آمار ??روش ۴٫۲ میلیون دستگاه تا تاریخ بیست و هشتم ماه دسامبر میلادی دست یابد.

MG_8948.jpg

اما کجای این آمار شگ??ت انگیز بود !؟ طبق گزارشات و آمار های منتشر شده از برند سونی ؛ کنسول کاملا مو??ق این برند ؛ یعنی پلی استیشن ۴ تا تاریخ اول ماه دسامبر میلادی ؛ مو??ق شده بود به آمار ??روش ۲٫۱ میلیونی برسد.حال طبق اعلام آقای هاوس ؛ این کنسول مو??ق برند سونی توانسته است به آمار ??روش ۴٫۲ میلیونی برسد ! آن هم تنها در طول بازه زمانی یک ماهه !!! اما از رقیب جدی برند سونی در حوزه کنسول های بازی چه خبر ؟! ایکس باکس وان جدید مایکروسا??ت توانسته است آمار ??روش ۳ میلیونی را به خود تخصیص دهد ؛ بنابراین کنسول برند سونی توانسته است با کسب آمار ??روش ۴٫۲ میلیونی ؛ ایکس باکس وان مایکروسا??ت را کنار زند. MG_89481.jpg

اما این انتهای کار نیست و حرکت رو به جلوی برند سونی به ظاهر غیر قابل مهار است و آن ها در چشم انداز جدید خود قرار است با اعطای سرویس های پیشرو و نوین ؛ آمار ??روش کنسول مو??ق خود را باز هم بالاتر ببرند.آن ها قصد دارند تا سرویس PlayStation Now را که مشکلات مربوط به بازی های این کنسول را که از طریق محصولات گوناگون برند سونی کاهش می دهد ارائه نمایند.جمله ای که خواندید کمی سنگین بود ! ( قبول دارم ) اما این جمله یعنی چه ؟! بگذارید مثالی بزنم . مثلا کاربران این کنسول می توانند به یاری سرویس PlayStation Now این برند ؛ با است??اده از PlayStation 4و PlayStation Vita و اسمارت ??ون ها و تبلت ها به کمک سرویس های ابری (cloud) به بازی کردن سرگرم شوند.

 

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...