رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

مدتی پیش بود که به طور رسمی اعلام گردید فروش کنسول نسل هشتمی سونی یعنی ps4 حدود ۴٫۲ میلیون دستگاه بو

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]6991[/ATTACH]

 

مدتی پیش بود که به طور رسمی اعلام گردید ??روش کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 حدود ۴٫۲ میلیون دستگاه بوده است و از طر?? دیگر کنسول مایکروسا??ت یعنی Xbox One بیش از ۳ میلیون دستگاه ??روخته است و این برای سونی یک پیروزی بزرگ بود که حدود ۱ میلیون دستگاه ??روش بیشتر نسبت به مایکروسا??ت داشته است . اما سونی اعتقاد دارد این پیروزی یک معامله بزرگ و حیاتی نیست زیرا هد?? نهایی آن ها میزان ??روش این کنسول نیست بلکه هد?? اصلی آن ها نصب بزرگ ترین پایه ممکن برای PS4 می باشد . John Koller مدیر بخش بازاریابی سونی در پاسخ به این سوال که برای سونی ??روش اول نسل چه قدر مهم است و آیا این ??روش بیشتر همانند پیروزی در یک معامله بزرگ است ، بیان کرد :

این چیزی نیست که ما واقعا به آن توجه کنیم و تنها یک درون نگری است . البته ??روش ۴٫۲ میلیون دستگاه در عرض این مدت کم مهم می باشد زیرا که سبب می شود ما برای رسیدن به هد?? اصلی خود یعنی نصب بزرگ ترین پایه برای PS4 نزدیک تر شویم . مقصود ما از نصب بزرگ ترین پایه این است که همه ی مخاطبان و توسعه دهندگان بازی های رایانه ای تشویق به این کنیم که بر روی PS4 بازی کنند یا بازی بسازند که این یک تجربه ی بزرگ است . من ??کر می کنم هد?? باید همین باشد ، چون اگر به بازار رقابت نگاه کنید مردمی را می بینید که مردد هستند چه کنسولی را خریداری کنند و ما باید به رشد و توسعه خود ادامه دهیم تا بتوانیم نظر آن ها را جلب کنیم . من ??کر می کنم ما با یک ??رصت عالی رو به رو هستیم که می توانیم بر محصول بزرگی چون PS4 کار کنیم .

وی در پاسخ به این سوال که آیا سونی قصد دارد با PS4 کاری همانند PS2 و Wii U انجام دهد ، یعنی عمر ??روش این کنسول را به مرور زمان ح??ظ کند ، گ??ت :

ما به آن نگاه می کنیم . من ??کر نمی کنم این هد??ی باشد که ما به دنبال آن هستیم . دوباره تکرار می کنم هد?? ما این است که چگونه بزرگ ترین پایه ی ممکن را برای PS4 بسازیم . من به این ??کر نمی کنم که ما به مرور زمان چه مقدار ??روش خواهیم کرد تا از آن عکس بگریم و به دیوار ها بچسبانیم شرایط در زمان PS2 با حال مت??اوت است زیرا ما با PS2 بیشترین ??روش در طول ۲۴ ساعت را داشتیم که در مورد آن بسیار صحبت کرده ایم اما به طور کلی هد?? ما این است که PS4 را طوری توسعه دهیم که بازی های رئالی باسزیم که گیمر ها می خواهند . به نظر من راه اندازی PS4 بسیار زیبا بوده است زیرا ما برای مدت زیادی تمام تمرکز خود را بر روی یک چیز قرار دادیم و توانستیم آن را به طور مطلوب انجام دهیم و این چیزی است که هر کسی برای تعامل با عناوین بزرگ به آن نیاز دارد .

نظر شما در باره ی ??روش بیشتر PS4 نسبت به Xbox One چیست ؟ آیا واقعا برای سونی ??روش بیشتر اهمیتی ندارد یا اینکه سونی سعی دارد شوق خود از این پیروزی را پنهان کند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...