رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

سونی برای Playstation Now ثبت نام می‌کند

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]6993[/ATTACH]

 

سونی به تازگی یک وبسایت برای کاربرانی که دوست دارند آخرین اخبار را از سرویس Playstation Now دریا??ت کنند ا??تتاح نمود. سرویس Playstation Now یک سرویس مبتنی بر تکنولوژی ابر است که به کمک آن می توان بازی‌هایی مانند God of War Acension و یا The Last Of Us را بر روی PS4 و یا PS Vita و یا تلویزیون‌های براویای سونی اجرا نمود.

با ثبت کردن نام، آدرس، پست الکترونیکی و نام کاربریتان در PSN می‌توانید اخبار منحصر ب??ردی را از این سرویس سونی دریا??ت کنید. جزئیات بیشتری از این کار سونی هنوز ??اش نشده است. آخر این ماه، سونی نسخه‌ی بتای این سرویس را به مرحله‌ی اجرا درخواهد آورد، اما چیزی که مشخص نیست این است که چه کسانی می‌توانند نسخه‌ی آزمایشی این سرویس را تجربه کنند، و ثبت‌نام در این وبسایت نیز است??اده شما از نسخه‌ی بتا را تضمین نمی‌کند.

 

PlayStation Now یک سرویس مبتنی بر قدرت‌های سرویس ابری Gaikai است که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌ها را از طریق اینترنت بر روی دستگاه‌های مختل??ی مانند PS Vita و یا حتی تلویزیون‌های براویا تجربه کنند. این سرویس تابستان امسال به طور کامل برای PS3 و PS4 و در قبال مبلغی به صورت اشتراک ماهانه ( یا سالانه) و یا قیمتی برای هر بازی در دسترس خواهد بود.

این سرویس نه تنها بر روی پلت??رم‌های برند سونی بلکه بر روی Ipadها و Iphoneها و بعدها بر روی دستگاه‌های اندرویدی نیز در دسترس قرار خواهد گر??ت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...