رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

مایکروسافت به زودی آپدیت مهمی برای برطرف کردن مشکلات Xbox One منتشر می‌کند

پست های پیشنهاد شده

3b2daa6e6ec02b548931a2c1cfa4b8ff_XL.jpg

 






 

 

چند ماهی از عرضه‌ی ایکس باکس وان مایکروسا??ت گذشته و ??روش آن هم بسیار خوب بوده. اما متأس??انه مشکلات نرم‌ا??زاری گریبان‌گیر این محصول پر??روش هم شده است. مایکروسا??ت به مشتریان خود قول داده که در آپدیت بعدی که به زودی منتشر می‌شود، مشکلات به وجود آمده را حل کند. در ادامه‌ی مطلب جزئیات این خبر را بررسی می‌کنیم.

 

 

 

 

مارک وایتن مدیر بخش محصولات ایکس باس در مصاحبه‌ای اعلام کرده که از استقبال خوب مشتریان خشنود است؛ اما باید برای برطر?? کردن مشکلات به وجود آمده تلاش بیشتری کرد. در این راه اولویت با Live experience است که برای است??اده از شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد.

پسخوردی که کاربران از امکانات شبکه‌های اجتماعی در این کنسول داده‌اند، گویای این مطلب است که است??اده از برخی امکانات، نسبت به ایکس باکس 360 درجه، کمی مشکل‌تر شده و حتی برخی از آنها، مخ??ی شده و نمایش داده نمی‌شوند. وایتن بیش از 10 سال است که روی ایکس باکس کار می‌کند و توجه زیادی به نظر کاربران دارد. اگر کاربران بگویند است??اده از یک بخش مشکل‌تر شده، قطعاً باید به نظرشان توجه کرد و مدل است??اده را تغییر داد.

وایتن در مورد زمان عرضه‌ی آپدیت بعدی چیزی نگ??ته ولیکن زمان عرضه‌ی آن نزدیک است.

یکی دیگر از امکانات این کنسول، پخش بازی است و در ??هرست مهم‌ترین مسائل قرار دارد؛ اما به نظر نمی‌رسد که به این زودی بتوان با این قابلیت، ویدیوی بازی‌ها را برای دیگران پخش کرد.

مسئولین مایکروسا??ت با توجه به نظرات و انتقادات مطرح شده توسط کاربران، به این نتیجه رسیده‌اند که مشکلات ساختاری، مواردی که باید بهینه یا تکمیل شوند و همچنین شمای کلی است??اده از کنسول جدید خود را تغییر دهند. همچنین باید اپلیکیشن‌های بیشتری برای کنسول عرضه شود و مشکلات مربوط به بخش تلویزیون و البته زبان‌ها به سرعت ر??ع شود.

در نهایت مایکروسا??ت قول داده که آپدیت‌های کنسول جدید را سریع‌تر از کنسول ایکس باکس 360 درجه عرضه کند؛ لذا اگر شما هم از کاربران این کنسول هستید و با مشکلات آن دست و پنجه نرم می‌کنید، منتظر آپدیت‌های بعدی باشید. منبع:zoomit.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...