رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

Andy Tudor از برتری های Project Cars میگوید

پست های پیشنهاد شده

ProjCarsWeather.jpg

 

بعد از رونمایی از بازی Project Cars برای کنسول های نسل بعد، بسیاری از خبرنگاران و منتقدان این عنوان را زیر ذره بین گذاشته اند تا از ت??اوت های آن در مقایسه با بازی هایی چون Forza و DriveClub دریابند. با توجه به پیشینه خوب استودیو سازنده، Slightly Mad Studios، می توان نسبت به این بازی امیدوار بود؛ اما آیا این بازی جزء برترین عناوین سبک Racing خواهد بود؟

خالق اصلی و کارگردان این بازی، آقای Andy Tudor، در مصاحبه ای چنین گ??ت:

 

به نظرم این بازی ماورای یک عنوان Sandbox می باشد! تمامی جاده ها، ماشین ها و موارد شخصی سازی از همان روز انتشار بازی در دسترس خواهند بود. ما نمی خواهیم شما را، همچون دیگر استودیوهای بازی سازی، وادار به خرید چنین مواردی کنیم.

 

 

سپس ا??زود:

 

 

اگر بخواهید می توانید در سطح های بالایی، همچون LeMans، مسابقه دهید و اگر بخواهید می توانید بازی را از همان ابتدا و از سطوح پایین تری آغاز کنید. شما می توانید برای خود یک تیم بسازید، برنامه ریزی کنید، برای مو??قیت تلاش نمایید و در صورت مو??قیت جام دریا??ت نمایید! در نهایت باید گ??ت، قابلیت تغییر تیم نیز وجود دارد. به نظرم چنین امکاناتی بازی را مشابه عناوینی چون FIFA می سازد.

 

 

و ادامه داد:

 

 

بازی آزادی عمل بسیاری دارد. طراحی بصری، صداگذاری و ??یزیک ها از جمله مواردی هستند که این عنوان را متمایز ساخته و بازیبازان را به وجد می آورند. ما هم چنان در تلاشیم تا با انتشار تریلر، Screenshot، تیزر و اطلاعات جدید از بازی، بازیبازان را متوجه کنیم که پروژه جدید ما یکی از بهترین و هیجان انگیزترین عناوین در سبک Racing می باشد. بازیبازان می توانند مطمعن باشند که با عنوانی کاملاً جذاب، زیبا و معتبر رو به رو هستند. ما امیدواریم که این بازی بتواند حس واقعی رانندگی را در بازیبازها پدید آورد.

این بازی در اواخر سال ۲۰۱۴ برای PC, SteamOS، Wii U، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

 

Project-CARS-07.jpg

 

0471.jpg

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...