رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

Finsix شارژرهای لپ‌تاپ را کوچک‌تر و سبک‌تر می‌کند

پست های پیشنهاد شده

ad2870416464c53140d0e5a52f15de0f_XL.jpg

 






 

 

شارژهای بزرگ لپ‌تاپ و حتی دیگر لوازم همراه، همیشه مزاحم ما هستند چرا که علاوه بر حجم زیاد، سنگین هم هستند. با وجود اینکه در سال‌های اخیر لپ‌تاپ‌ها باریک‌تر و سبک‌تر شده‌اند و حتی کلاس جدیدی از لپ‌تاپ‌ها به نام اولترا بوک معر??ی شده ولیکن هنوز هم شارژرها نسبتاً بزرگ و سنگین هستند. کمپانی Finsix's tech برای حل این مشکل پیش‌قدم شده و تکنولوژی جدیدی معر??ی کرده که در ادامه‌ی مطلب به آن می‌پردازیم.

 

 

 

 

این کمپانی یک استارت‌آپ ساده را شروع کرده و برای شروع کار خود یک شارژر 65 واتی برای لپ‌تاپ‌ها معر??ی کرده و جالب است که اندازه‌ی آن یک سوم شارژرهای مشابه است. این شارژر کوچک حتی دو پورت USB هم دارد که با آن می‌توان تبلت‌ها را هم شارژ کرد.

??ینسیکس در Eureka Park که بخشی از نمایشگاه CES است در کنار دیگر استارت‌آپ‌ها قرار گر??ته و نسبت به بسیاری از استارت‌آپ‌ها، مو??ق‌تر و خلاق‌تر ظاهر شده است.

اما به تکنولوژی به کار ر??ته در این شارژر بپردازیم. Jim Kardach مدیر بخش کاربردهای تکنولوژی در این کمپانی مدعی است که روش جدیدی که برای تبدیل انرژی در این محصول به کار ر??ته، انرژی را 1000 برابر سریع‌تر از آداپتورهای موجود رد و بدل می‌کند.

Anthony Sagneri، مدیر ارشد بخش تکنولوژی و نیز یکی از بنیان‌گذاران ??ینسیکس چندین سال در دانشگاه MIT روی این تکنولوژی کار کرده است و حالا حاصل تحقیقات او آماده‌ی عرضه در بازار است.

قرار است در ماه مارس جمع‌آوری سرمایه برای تولید این محصول در کیک‌استارتر شروع شود و در نهایت شارژری با قیمت 90 دلار روانه‌ی بازار گردد. این کمپانی روی نسخه‌ی Magsafe این شارژر برای محصولات اپل نیز کار می‌کند.

با توجه به اینکه چند سال تحقیق پشتیبان این پروژه است، به نظر می‌رسد که بر خلا?? بسیاری از طرح‌های معمولی رونمایی شده در نمایشگاه CES، م??ید و کاربردی باشد و حتی ممکن است صنعت شارژر و بازار آن را متحول کند. منبع:zoomit.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...