رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

کمپانی Dell بیست تا سی درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند

پست های پیشنهاد شده

2878f23aed53876a86c5a15efbbdbb20_XL.jpg Dell

 






 

 

به نظر می‌رسد کمپانی دل کم کم از نزول در بازار کامپیوترهای شخصی متاثر شده است. بر اساس گزارش Register این شرکت قصد دارد بخش بزرگی از کارکنان خود را از د??اتر خود در سراسر دنیا اخراج کند. گ??ته می‌شود که این تعدیل نیرو با اخراج بیست درصد از پرسنل بخش ??روش در د??تر آمریکا، و سی درصد از پرسنل بازاریابی و ??روش اروپا، خاورمیانه و آ??ریقا انجام خواهد شد.

 

 

 

 

این کمپانی اعلام نکرده است که این درصدها مجموعا چند ن??ر از پرسنل این شرکت را شامل می‌شود. منابع مرتبط با این مساله در گزارش خود به Register گ??ته‌اند که در کنار اخراج کارکنان بخش کامپیوترهای شخصی، این کمپانی قصد دارد بخشی از کارکنان دیگر بخش‌ها نظیر نرم‌ا??زارهای تجاری و ذخیره‌سازی را نیز تعدیل کند.

بر اساس آمار ارائه شده توسط Gartner، کامپیوترهای شخصی دسکتاپ و لپ‌تاپ در این ??صل برای ه??تمین ??صل پیاپی با کاهش ??روش مواجه بوده‌اند. طی دو سال گذشته جایگزینی تبلت‌ها و اسمارت‌??ون‌ها به کاهش ??روش کامپیوترهای شخصی دامن زده است.

??روش جهانی کامپیوترهای شخصی در سال 2013 در مجموع 315.9 میلیون دستگاه بوده است که نسبت به سال 2012 با ده درصد کاهش مواجه است. لنوو در سال 2013 جایگاه اچ‌پی را بعنوان برترین تولیدکننده PC از آن خود کرد اما دل همچنان در مقام سوم خود باقی مانده‌ است.

دل در بیانیه‌ای که در رابطه با تعدیل نیروی خود منتشر کرده است اینچنین بیان داشته که "ما بطور مداوم به منظور بهبود اثربخشی عملیاتی خود و نیز تخصیص منابع، موقعیت‌ها را ارزش‌یابی کرده و مورد بررسی قرار می دهیم. زمانی که ضرورت داشته باشد از اتخاذ تصمیمات سخت برای ح??ظ بقای بلند مدت خود ابایی نداریم و البته برخی از این تصمیمات ممکن است نیروی کار ما را مورد تاثیر قرار دهد. ما متعهدیم که رویکرد چندکانالی (آنلاین و مستقیم) خود را به منظور سرویس‌دهی به مشتریان بنا کنیم و بر روی پوشش ??روش و آموزش، سرمایه‌گذاری خواهیم کرد". منبع:zoomit.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...