رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali2013

احتمال عرضه ویندوز 9 در سال 2015

پست های پیشنهاد شده

شاید این خبر خوبی باشد برای انهایی که هنوز به ویندوز 8 اعتماد پیدا نکرده اند و بعد ازمدت ها همچنان با ویندوز 7 مایکروسا??ت به انجام امور خود می پردازند .اخیرا شایعه شده است که مایکروسا??ت هسته اصلی ویندوز جدید خود که ??علا با نام ویندوز 9 نشان داده می شود ، را به تعداد محدودی از ا??راد متخصص در زمینه سخت ا??زار و نرم ا??زار نشان داده است .

طبقه گ??ته یکی از سایت های وابسته با مایکروسا??ت که زیاد علاقه مند به ح??ظ اسرار نیست این سیستم عامل برای انتشار در سال 2015 در نظر گر??ته شده است .

%D8%A8%D8%B3.jpg

همچنین این سایت اعلام کرده است که در کن??رانس توسعه یا همان BUILD که در ماه آپریل سال 2014 برگزار می شود مایکروسا??ت رسما این سیستم عامل جدید خود را به توسعه دهندگان نشان خواهد داد .

همچنین اعلام شده است که اولین بسته بروز رسانی ویندوز 8 و 8.1 یا همان سرویس پک 1 ویندوز 8 و 8.1 نیز در ماه اوریل منتشر میشود که این بسته شامل تمام بسته های بروز رسانی تا زمان اتشار بسته به صورت یکجا خواهد بود.

این سایت اعلام کرده است که این نسخه از ویندوز یعنی ویندوز 9 برای گوشی های همراه نیز منتشر میشود. طبق گ??ته ها، ویندوز 9 سازگاری بیشری با با شبکه Xbox live و همچنین کنسول نسل هشتمی مایکروسا??ت یعنی Xbox One خواهد داشت .

 

windows-9-lol.jpg

 

با توجه به مشکلات ویندوز XP و انتشار نامو??ق ویندوز ویستا بعد از ان سران و مسئولین مایکروسا??ت اعلام کردند که ??اصله زمانی انتشار هر نسخه از سیستم عامل ویندوز کوتاه تر خواهد شد و به 2.5 الی 3 سال ??اصله زمانی خواهد رسید.

همچنین اعلام شده است که این نسخه از سیستم عامل جدید همانند ویندوز 8 از تنها 2 یا 3 ورژن اصلی بهره مند خواهد بود و مانند ویندوز 7 در چندین ورژن و مدل منتشر نخواهد شد .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ویندوزم شده مسغره بازی جمش کنن بهتره:76:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...