رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

15 بازی ps4 که گیمرها از آن ها نمیگذرند

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید

 

این تیتر جالب سالت Gamefa هستش که توی اون به 15 بازی که واقعا هیچ گیمری که کنسول PS4 رو داره ازش نمیگذره پرداخته میشه .

ps4-logo-controller.png

 

 

Infamous Second Son

 

INFAMOUS-SECOND-SON-021.jpg

 

 

 

این بازی یک شروع بزرگ برروی PS4 داشته است که آن را در ??وریه ۲۰۱۳ به خاطر داریم،عکس هایی که Sucker Punch از بازیش منتشر کرد به حدی گرا??یک بالا و جنبه های بصری زیبا داشت که طو??انی به راه انداخت.در ابتدا تصور می شد این بازی یک عنوان لانچ برای کنسول سونی خواهد بود ولی Sucker Punch دل خیلی ها رو شکست و اعلام کرد که بازی در ۲۱ مارس ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد.حالا ??قط چند ماه به عرضه ی بازی مانده و همه منتظرند تا ببینند که شخصیت جدید بازی یعنی Delsin چه توانایی هایی دارد.

 

 

Dying Light

 

DL_1.jpg

 

 

 

این یکی از استودیوی Techland است و تا اینجا ثابت کرده است که در سبک Survival Horror برای خودش کسی است آن هم به وسیله ی ??رنچایزی همچون Dead Island. سازندگان با استعداد این استودیو تصمیم دارند که شاتباهاتی را که در Dead Island کرده اند را درست کنند و بازی جدیدشان از هر لحاظ یک بازی معرکه باشد.

تا آنجایی که دیده شده بازی گیم پلی عالی ای دارد و درباره ی نجات یا??تن است آن هم با هر وسیله ای که پیدا می کنید البته اگر بتوانید در شبی ترسناک در دنیای Open World بازی زنده بمانید. در شب هر شکارچی تبدیل به یک شکار می شود چون زامبی ها در شب پرخاشگرتر و خطرناک تر می شوند. و راهی ندارند بجز اینکه تا صبح سر کنند پس حواستان را جمع کنید.

 

 

Destiny

 

destiny_07.png

 

 

 

این بازی یک تیم رویایی در پست سر خود دارد، Bungie سازندگان عناوین Halo و منتشر کننده ی بعضی بازی های CoD از Activision، پس مو??قیت صر??ا برای آن ها یک امر تشری??اتی است.بازی در حال حاضر عالی و جالب به نظر می رسد و این که سازندگان به ما قول یک خط داستانی ??وق العاده و دنیایی همیشه آنلاین پر از اکشن و ماجراجویی را داده اند.بازیکنان نگهبانان آخرین شهری هستند که از دشمنان مصون مانده و شما هم یک بازیکن هستید پس باید از شهرتان محا??ظت کنید، اگر شکست بخورید همه چیز از بین می رود.

 

 

The Witcher 3: Wild Hunt

 

thewitcher3-2.jpg

 

 

 

دنیا در هرج و مرج است.هوا با بوی گوشت آدمیزاد و دهکده های سوخته پر شده است.امپراطوری مخو?? Nilfgaard دوباره حمله کرده است برای نابودی امراطوری های بینوای شمالی.کسانی هم که می خواستند از قدرت Geralt برای سود خودشان است??اده کنند ناپدید شده اند. حالا دیگر کسی نمی داند سرنوشت دنیا در دستان کیست، چه کسی می خواهد صلح برقرار کند و چه کسی می خواهد باعث بدبختی آن ها شود.

حالا نیرویی تاریکتر و کشنده تر بر خواسته است.زنان و مردان به لشکر ها می پیوندند ولی متوجه می شود که جنگ آن ها در مقابل Wild Hunt مانند یک بچه بازی است و تهدید در دنیا ??راگیر شده است.سواران روح مانند سال هاست که در حال بیمار کردن مردم و به بدبختی کشیدن دنیا هستند، امّا هنوز Geralt هم وجود دارد.

 

 

The Evil Within

 

the-evil-within-concept-art-21.jpg

 

 

 

وقتی که کارآگاه Sebastian Castellanos و همکارانش در حال بررسی یک صحنه ی کشتار جمعی هستند توسط یک نیروی عجیب قدرتمند به آن ها حمله می کند.بعد از دیدن سلّاخی شدن چند تن از همکارانش ضربه ای می خورد و بیهوش می شود.وقتی به هوش می آید خودش را معلق در هوا می یابد به همراه یک موجود کریه در میان جسد انسان ها.حالا ماجراجویی او برای زنده ماندن و نجات از این ??لاکت با سکوتی هرچه بیشتر شروع شده است.

 

 

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

 

MGs.jpg

 

 

 

این بازی مانند یک مقدمه برای Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می ماند و یکسال بعد از ات??اقات Metal Gear Solid: Peace Walker ات??اق می ا??تد.به به کنترل گر??تن Snake ا??سانه ای (همون Big Boss) بازیکن باید به کمپ امگا ن??وذ کند جایی که Paz و Chico در آن زندانی هستند.گروگان ها دارای اطلاعاتی درباره ی Snake و ارتش خصوصی سازمان یا??ته ی او هستند که Snake و همکارش Kaz Miller باید به هر صورت آن اطلاعات را ح??ظ کنند.انتهای این بازی شما را در مسیر شروع بازی The Phantom Pain می اندازد، همچنین این بازی مانند یک پل ارتباطی بین بازی های قبلی این سری و و دنیای اعجاب آور MGSV است.

 

 

Watch Dogs

 

watch-dogs.jpg

 

 

 

در شیکاگو جایی که یک پایگاه اطلاعاتی همه چیز و همه کس را به هم مرتبط می کند Watch Dogs اثرات تکنولوژی در جامعه ی ما را دنبال می کند. با است??اده از شهر به عنوان اسلحه شما عازم یک مأموریت برای اجرای عدالت هستید، عدالتی به شیوه ی خودتان.شبکه Central Operating System یا همان ctOS و کسانی که آن را کنترل می کنند، تمامی اطلاعات را درباره ی مردم شهر دارند.شما در نقش Aiden Pearce یک هکر باهوش بازی می کنید که در گذشته خانواده ی خود را به خاطر خلا??کار ها از دست داده است.زمانی که در حال اجرای عدالت هستید شما همه چیز را در اطرا?? خود هک می کنید و به دوربین های امنیتی، اطلاعات شخصی، شناسایی هد?? ها، کنترل چراغ های شهر و خیلی چیز های دیگر دسترسی دارید.

 

 

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

 

Metal-Gear-Solid-V-The-Phantom-Pain-Snake.png

 

 

 

بخشی از پروژه ی مرموز از ??رنچاز Metal Gear، بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ادامه ای برای حماسه ی Snake و لشکر اوست و ادامه ی Metal Gear Solid: Peace Walker و Metal Gear Solid: Ground Zeroes است.

 

 

The Order: 1886

 

The-Order-1886.jpg

 

 

 

این یک بازی ??وق العاده محبوب است و به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می شود.معر??ی آن در E3 سال ۲۰۱۳ ات??اق ا??تاد و مشخص شد این بازی به دست Ready at Dawn و Sony Santa Monica در حال ساخت است و منتشر کننده ی آن هم Sony Computer Entertainment خواهد بود.این بازی بر اساس دوره ی تاریخی زمان ملکه Victoria است و درباره ی شوالیه هایی است که دنیا را از دست هیولاهای دورگه در امان نگه می دارند. این شوالیه ها از تکنولوژی پیشر??ته ای برای مقابله با این هیولاهای باستانی است??اده می کنند.

 

 

Mad Max

 

MadMax_Boarders-get-the-jump-on-Max_screenshot.jpg

 

 

 

تبدیل به Mad Max جنگجوی تنهایی شوید که در دنیایی آخر الزمانی به صورتی وحشیانه زندگی می کند.در این دنیا ماشین ها کلید اصلی بقا هستند.در این بازی Open World سوم شخص شما باید در ناکجا آباد برای بقا بجنگید و در مقابل گروه های راهزن از هر چیزی است??اده کنید.یک قهرمان رویگردان با غریزه ای برای می خواهد دنیای دیوانگی را پشت سر بگذارد و به جایی برود که در قصه ها به آن مراتع خاموشی(Plains of Silence) می گویند. شما در دنیا باید همیشه گوشه چشمی به وسایل نبرد و تجهیزات داشته باشید.

 

 

DriveClub

 

Drive-club-launch-title-for-ps4.jpg

 

 

 

این بازی هم یک بازی انحصاری Racing برای کنسول سونی است که توسط Evolution Studios در حال ساخت است.اولین رونمایی از این عنوان در ??وریه ی سال قبل بود که همه را بخاطر کی??یت ??وق العاده و بیش از حدش شگ??ت زده کرد.این بازی با دکمه Share دسته ی کنسول سونی غوغایی به پا خواهد کرد و در سال ۲۰۱۴ یک عنوان انقلابی خواهد بود.

 

 

Uncharted PS4

 

Uncharted-4-or-The-Last-of-Us-sequel-on-PS4-intensifies.jpg

 

 

 

این بازی انتظار می رود در تعطیلات سال ۲۰۱۴ منتشر شود. سونی و Nau*ghty Dog تصمیم گر??ته اند که راز هایشان را برای خودشان نگه دارند تنها چیزی که ما می دانیم این است که تا E3 2014 خبری از این بازی نمی شنویم.

 

 

The Division

 

The-Division-1.jpg

 

 

 

این بازی در New York ات??اق می ا??تد آنهم سه ه??ته بعد از شیوع یک ویروس کشنده که در جمعه ی سیاه پخش شد.تک تک تمامی ارگان های دولتی ??روپاشیدند و جامعه به هرج و مرج کشیده شد.رئیس جمهور متوصل به Presidential Directive 51 و The Division شد گروهی ??وق سری که توسط مأموران کارکشته اداره می شد.آن ها به صورتی آموزش دیده بودند که در شرایط بحرانی به تنهایی توانایی تصمیم گیری داشته باشند پس وقتی که برق ها خاموش شد مأموریت آن ها هم شروع شد.

 

 

Thief

 

thief1.jpg

 

 

 

یک ترس در شهر درحال پیش روی است.هر شئی که ذره ای ارزش داشته باشد خیلی زود به بدبختی و ??لاکت خواهد رسید.همراه با مریضی و طاعون آن ها منتظر انجام تغییری هستند.در این دنیای سایه وار Garrett استاد دزدی ها وارد بازی می شود و ??رنچایز جدیدی را به وجود می آورد.حالت اول شخص بازی و قدرت های عجیب این اجازه را به بازیکن می دهد تا آزادی تمام داشته باشد و از راهی که دوست دارد مأموریتش را به پایان برساند.

 

 

 

 

 

 

Final Fantasy XV

 

FINAL-FANTASY-XV-Logo.jpg

 

 

 

Final Fantasy XV که اخیرا به Final Fantasy Versus تغییر نام داده است داستان یک پادشاه جوان است که قسم خورده است از آخرین تکه ی کریستال در مقابل گروهان پر جنب و جوش بیرون از ??رمانروایی اش محا??ظت کند.در جنگی بین تکنولوژی باستانی و جدید پادشاه برای ح??ظ راه های قدیمی می جنگد.

ویرایش شده توسط aminomi

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقان دمت گرم خیلی حال کردم :5yt82hl_th:

 

ممنون عزیز :thumbsup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
واقان دمت گرم خیلی حال کردم :5yt82hl_th:

 

ممنون عزیز :thumbsup:

خواهش میکنم دوست گل ، هد?? هر پستی : یک پست سودمند و م??ید در انجمن هست

خوش حالم که خوشت آمده .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...