رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

۵ دلار به استیم بپردازید، ۱۰ بازی خریداری کنید

پست های پیشنهاد شده

The Brutal Bundle یک بسته با ۱۰ بازی می باشد که تنها با پرداخت ۵ دلار به استیم می توانید از ۱۰ بازی آن لذت ببرید. این بسته که واقعا وسوسه انگیز می باشد دارای بازی های ??ایتینگ ??ضایی، بازی های پازل Curve و … می باشد که در ادامه می توانید اطلاعات کامل را بخوانید.

این بسته دارای بازی Topico4 همراه با بازی های ??کری و پلت??رمی Curve Studio می باشد که بازی های این استدیو همه را وجد آورده است. همچنین این بسته بازی های مبارزه ای هم در خود گنجانده است. برخی از این بازی ها مثل Iron Sky که در کابین کاپیتان س??ینه ??ضایی با موجودات عیجب مبارزه می کنید. Steel Storm: Complete Edition که یک بازی مبارزه ای حر??ه ای می باشد. Port Royal 3 که مبارزه در دریای کارائیب می باشد. در این بازی باید با دزدان دریایی در قرن ۱۷ مبارزه کنید.و Naval Warfare که یک بازی مدرن می باشد. در این بسته King’s Bounty: Legions True Tactician Ultimate Pack و Earth 2150 Trilogy که بازی های استراتژیک هستند نیز، گنجانده شده است. البته بازی Day One: Garry’s Incident نیز می باشد که باید در یک جنگل شگ??ت انگیز باید ماموریت ها را انجام دهید. همچنین بازی های دیگر که واقعا جالب می باشد و باید آنها را تجربه کرد.

??روش این بازی تنها تا ۲۹ روز دیگر است، پس منتظر نمانید و همین الآن تنها با پرداخت ۵ دلار، این بازی های جذاب را تجربه کنید! gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...