رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

تا عرضه ویندوز 9، یک سال بیشتر باقی نمانده است!

پست های پیشنهاد شده

windows_8-600x359.jpg شایعات بسیاری درباره ویندوز شماره 9 مایکروسا??ت تاکنون منتشر شده است؛ نسخه‌ای که می‌خواهد سری ویندوز را متحول کند و رایانه‌های خانگی را از شکست بسیار بزرگی رهایی بخشد. بد نیست که بدانید این شماره، با نام کد ویندوز ??? Threshold ??? شناخته می‌شود و قرار است که نسخه‌ای باشد تا دو شماره از سیستم عامل‌های ویندوز 8،7 و RT را متحد نماید.

Paul Thurrott، خبرنگار مایکروسا??ت به‌تازگی اعلام کرده است که ویندوز بعدی، ویندوز 9 نام‌گذاری شده و برای عرضه در ماه آپریل سال 2015 میلادی، برنامه ریزی شده است. متاس??انه هنوز مشخص نیست که مایکروسا??ت چه واکنشی به این خبر نشان داده و آیا عرضه ویندوز 9 را در سال آینده، تایید خواهد کرد یا خیر!

نسخه مخصوص این سیستم عامل، در ماه آپریل سال جاری در کن??راس مایکروسا??ت، ارائه خواهد شد و در سال 2015، نسخه نهایی آن ارائه می‌شود. خبرهایی از گوشه و کنار، گ??ته‌اند که در ویندوز 9، منوی استارت باز خواهد گشت و همچنین گزینه‌ای برای اجرای برنامه های رابط کاربری مترو بر روی دستکاپ، وجود دارد. سایت InfoWorld به‌تازگی اعلام کرده که هنوز برنامه نویسی ویندوز 9 شروع نشده است.

البته یک خبر بزرگ دیگر باقی مانده و آن، ادغام دو سیستم عامل ویندوز ??ون و RT از سوی مایکروسا??ت خواهد بود. به‌نظر شما چه سرنوشتی در انتظار پسر سیستم عاملی و آمریکایی، استیو جابز است؟! آیا PC یا رایانه‌های خانگی، به‌زودی از بازار خارج می‌شوند و جای خود را به تبلت‌ و اندروید واگذار خواهند کرد؟! itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...