رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

سیستم عامل کروم را در قلب سیستم عامل ویندوز 8 تجربه کنید

پست های پیشنهاد شده

در حالت عادی کروم مانند هر نرم ا??زار دیگری بر روی دسکتاپ ویندوز 8 اجرا می شود. اما در نسخه نهایی کروم، گوگل امکانی را در این مرورگر تعبیه کرده که به کمک آن می توان سیستم عامل کروم را در قلب ویندوز 8 تجربه کرد.

این امکان پیش از این و در نسخه بتای کروم 32 گنجانده شده بود، تا این که بالاخره گوگل نسخه نهایی آن را منتشر کرد، نسخه ای که به گ??ته منتقدین بیشترین تغییرات را نسبت به نسخه های پیشین به همراه دارد. برخی این اقدام گوگل را به حمله تروجانی سیستم عامل گوگل کروم به ویندوز 8 تشبیه کرده‌اند.

 

MainChrome32.jpg

 

نسخه جدید مرورگر کروم، لانچر اپلیکیشن های تحت وب خود را در رابط گرا??یکی سیستم عامل کروم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این نسخه امکانات امنیتی متنوعی نیز گنجانده شده است.

لازم به ذکر است که گوگل به نمایش ??ول اسکرین مرورگر خود اکت??ا نکرده و با بهره گر??تن از رابط کاربری مترو، تجربه است??اده از سیستم عامل کروم را برای کاربران ??راهم کرده. ظاهراً گوگل با این کار اهدا?? ??راتری را دنبال می‌کند. شاید در نظر دارد از این طریق، اکوسیستم اپلیکیشن های خود را به رخ بکشاند، یا این که با تحمیل اکوسیستم خود بر روی پلت??رم‌های دیگر، کاربران را بیش از پیش به اپلیکیشن ها و سرویس‌های خود وابسته کند. digikala

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...