رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

کاربران متقلب GTA Online جریمه هایی در درون بازی خواهند داشت

پست های پیشنهاد شده

سازنده بازی پر??روش Grand Theft AutoV شرکت Rockstar North به کاربرانی که در بازی آنلاین از پول تقلبی است??اده می کنند ، هشدار داد.در بلاگی که تیتر آن “نشانه گیری ا??راد متقلب GTA Online??? بود، شرکت Rockstar اعلام کرد:

در ه??ته های اخیر برخی کاربران شروع به ساختن پول های تقلبی در درون بازی کردند و باعث خراب کردن تجربه این بازی برای دیگر کاربران شدند.

ما برای مقابله با مشکلی که در گیم پلی بازی به وجود آمده است ، آپدیت های زیادی در پیش خواهیم داشت.برای مثال امروز ما شروع به جمع آوری پول های تقلبی در سطح بازی کردیم تا بازیکنان دیگر بتوانند لذت واقعی بازی را بچشند.هر کاربری که بی تقصیر و بدون تقلب صاحب این پول های تقلبی شده است به هیچ وجه جریمه نخواهد شد و تنها این پول ها از بین می روند و شما می توانید از آنچه در اختیار دارید و قبلا خریده اید ، است??اده کنید.

Rockstar همچنین به کاربرانی که از این پول ها است??اده می کنند و خود با تقلب به آن رسیده اند هشدار داد که:???در درون بازی جریمه خواهند شد.???این به معنی آن است که یا در جایی که متقلبان هستند گیر خواهند ا??تاد یا به کلی از GTA Online محروم خواهند شد.این کمپانی همچنین به بازیکنان گ??ت اگر به بازیکنی مشکوک هستید نام آن بازیکن را به اطلاع ما برسانید.

ما از کاربران تشکر می کنیم که باری دیگر این مشکلات را تحمل کردند. همچنین از کابرانی که با این پول های تقلبی تجربه عالی این بازی را تا حدودی از دست دادند عذر خواهی می کنیم.منتظر خبر های بیشتری از GTA Online در ه??ته های آتی باشید.

آیا شما در GTA Online شاهد این پول های تقلبی بوده اید؟آیا این پول ها تجربه شما را خراب کردند؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید. gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منکه امروز برای اولین بار خواستم برم تو آنلاین دیدم سرور ها بسته شده تا ??ردا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...