رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

۱۰ تا از ترین‌های نوکیا از نوع لومیا!

پست های پیشنهاد شده

در بلاگ آی‌تی‌رسان هر از چند گاهی به سراغ یکی از کمپانی‌ها ر??ته و ۱۰ تا از ترین‌های آن را به شما خوبان معر??ی می‌کنیم. در مطلب قبلی با ترین‌های کمپانی بزرگ سونی آشنا شدید حال نوبت به معر??ی ترین‌های با اقتدار ترین کمپانی سازنده تل??ن همراه یعنی نوکیا در خدمت شما هستیم. پس ادامه مطلب را از دست ندهید!

بزرگ‌ترین لومیا!

Lumia-2520-nokia.jpg

تبلت تازه متولد شده نوکیا یعنی لومیا ۲۵۲۰ در واقع نخستین محصول تولیدی این کمپانی‌است که پا را ??راتر نهاده و از مرز ص??حات ۶ اینچی نوکیا گذشته و با یک ص??حه ۱۰٫۱ اینچی لقب بزرگ‌ترین لومیای متولد شده تا به امروز را از آن خود کرده است.

مگاپیکسلی‌ترین دوربین لومیا!

lumia-1020.jpg

بدون شک همه لومیا ۱۰۲۰ با دوربین خارق‌العاده ۴۱ مگاپیکسلی آن را می‌شناسید.این اسمارت‌??ون ویا به عقیده برخی کمرا??ون(!) نه تنها در میان سری لومیا، بلکه در میان تمامی اسمارت‌??ون‌های تولید شده تا به امروز دارای بیشترین مقدار مگاپیکسل است؛ البته نخستین ۴۱ مگاپیکسلی دنیا نیز باز هم از ??رزندان نوکیاست که ۸۰۸ پیور ویو نام دارد اما از سری لومیا نیست، بنابراین نوکیا لومیا ۱۰۲۰ لقب مگاپیکسلی‌ترین لومیا را از آن خود می‌کند!

جان‌ سخت‌ترین لومیا!

Lumia-920-Die-Hard.jpg

لومیا ۹۲۰ نخستین اسمارت‌??ون مجهز به ویندزو??ون ۸ جان سخت‌ترین اسمارت‌??ون لومیاست به طوری که با انواع و اقسام بلایای طبیعی(!) و غیر طبیعی همچون پرتاب از ارت??اع، ضربه زدن با چوب بیس‌بال به آن و…نمی‌توان کوچک‌ترین آسیبی به آن رساند. موردی نیز گزارش شده که یک کاترپیلار ۱۰۰-۱۲۰ تنی بر روی این جان سخت نوکیا ر??ته و علی رقم شکسته شدن ص??حه نمایش، همچنان ص??حه به تماس دست با آن پاسخ داده است! (تاچش کار می‌کرده).

کمرباریک‌ترین لومیا!

Lumia.925.2.jpg

برادر کوچک‌تر و در واقع نسخه ارتقا یا??ته لومیا ۹۲۰ یعنی لومیا ۹۲۵ لقب کمرباریک‌ترین لومیا را با ۸٫۵ میلی‌متر ضخامت، از آن خود می‌کند!

با دوام‌ترین باتری لومیا!

Lumia-1520-battrey.jpg

لومیا ۱۵۲۰ توانست به رکوردی جدید نه تنها در میان لومیاها بلکه در میان تمامی اسمارت‌??ون‌های تولید شده تا به امروز در رابطه با مدت زمان نگه‌داشتن شارژ دست یابد. می‌توان با این ??بلت خوش ساخت به بیش از ۲۸ ساعت مکالمه پرداخت و در واقع اولین محصولی است که توانسته در یک است??اده عادی به چیزی در حدود ۱۰۷ ساعت نگه داشتن شارژ دست یابد. بنابریان لقب با دوام‌ترین باتری برازنده این پادشاه ویندوز??ونی است.

پر??روش‌ترین لومیا!

adduplex-lumia-520.jpg

در میان اسمارت‌??ون‌های گران قیمت با سخت ا??زار های ??ضایی (!) هیچکدام نتوانستند به اندازه ارزان ترین لومیا یعنی لومیا ۵۲۰ ??روش داشته باشند. در واقع لومیا ۵۲۰ با قیمتی حدود ۴۵۰ هزارتومان ارزان‌ترین و در عین حال پر??روش‌ترین گوشی ویندزو??ونی این روزهای بازار است.

قدرتمند ترین لومیا!

LUMIA-1520.jpg

لومیا ۱۵۲۰ علاوه بر باتری خارق‌العاده، نخستین محصول ویندوز??ونی است که با پردازنده ۴ هسته‌ای متولد شده است. قلب تپنده این ??بلت یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۲٫۲ گیگاهرتزی کریت به همراه گرا??یک آدرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم است که ما را مجاب کرد به آن لقب قدرتمندترین لومیا را بدهیم!

پر ا??تخارترین لومیا!

Lumia-920-Award.jpg

لومیا ۹۲۰ با ورود خود به دنیای اسمارت‌??ون ها توانست جانی تازه به تن بی جان آن روز های نوکیا بیاندازد و با ۱۱ نوآوری، نوآورانه ترین محصول نوکیا و با کسب ۱۴ جایزه مختل?? لقب پر ا??تخارترین لومیا را از آن خود می‌کند. لیست ا??تخارات این اسمارت‌??ون به شرح زیر است:

۱۲ جایزه در سال ۲۰۱۲:

Gizmodo Australia: بهترین اسمارت‌??ون سال (با کسب بیش از ۴۹ درصد آرا)

CNET ,USA: بهترین اسمارت‌??ون سطح بالای سال

V3.co.uk ,UK: برترین گوشی هوشمند سال

The Next Web ,USA: بهترین اسمارت‌??ون سال

International Forum Design, Germany: بهترین طراحی

Mobile Magazine, Denmark: بهترین طراحی میان گوشی‌های هوشمند

Mobil, Sweden: کسب بیشترین امتیاز و لقب بهترین اسمارت‌??ون

Arstechnic ,USA: بهترین اسمارت‌??ون تولید شده، بهترین کمرا??ون، بهترین مپینگ ??ون (از لحاظ نقشه برداری و است??اده از GPS)

Mashable ,USA: بهترین اسمارت‌??ون سال

Mybroadband, South Africa: بهترین اسمارت‌??ون سال

BGR ,USA: بهترین اسمارت‌??ون تحت اپراتور AT&T

2 جایزه در سال ۲۰۱۳:

Engadget: بهترین اسمارت‌??ون سال (با کسب بیش از ۴۳ درصد آرا)

نوآورانه‌ترین اسمارت‌??ون سال

قدیمی‌ترین لومیا!

Lumia-800-me.jpg

نوکیا لومیا ۸۰۰ با ص??حه نمایشی ۳٫۷ اینچی، پردازنده تک هسته‌ای ۱٫۴ گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت رم و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی، نخستین اسمارت‌??ون از سری لومیای نوکیاست که با ویندوز??ون ۷ در اکتبر ۲۰۱۱ وارد دنیای اسمارت‌??ون ها شد.

با ارزش‌ترین لومیا!

Lumia-920-me.jpg

بدون هیچ تردیدی لقب با ارزش‌ترین لومیا را به لومیا ۹۲۰‌ می‌دهیم زیرا با قیمتی حدود ۹۰۰ هزار تومان به یک اسمارت‌??ون با طراحی خاص ویکپارچه، دوربینی ۸ مگاپیکسلی پیورویو و بسیار با کی??یت، پردازنده دو هسته‌‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی کریت، گرا??یک آدرنو ۲۲۵ ، یک گیگابایت رم و ص??حه نمایشی با کی??یت دست می‌یابید. در سایت آی‌تی‌رسان نیز مدتی است که این اسمارت‌??ون جز پیشنهادات خرید قرار دارد.

itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...