رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

شبکه hbo در دسترس دارندگان ps3 و ps4

پست های پیشنهاد شده

مدیر عانل اجرائی شبکه تلویزیونی HBO حامل خبر خوبی برای دارندگان کنسول PlayStation می باشد. جریان خدمات شبکه تلویزیونی محبوب HBO در حال سرازیری به ص??حه اصلی کنسول های خانگی Sony هستند.

 

 

هنوز هیچ تاریخی برای عرضه خدمات شبکه HBO بر روی PSN مشخص نشده است و ما از چگونگی عرضه این خدمات بی اطلاعیم؛ اما این خدمات ابتدا برای شبکه ی عظیم کاربریه PS3 و پس از مدت کوتاهی برای PS4 خواهد آمد.

همانند Xbox 360 شما به یک اشتراک HBO از طریق ارائه دهندگان خدمات شبکه های کابلی نیاز خواهید داشت؛ و باید اطلاعات حساب کاربریتان را در PS3 یا PS4 خود وارد نمائید. پس از راه اندازی اولیه، تایید هویت بصورت خودکار صورت خواهد گر??ت.

گ??تنی است که HBO یکی از بزرگترین شبکه‌های تلویزیونی کابلی درآمریکا است که زیرمجموعهٔ شرکت Warner Bros وابسته به Home Box Office می باشد. این کانال که دومین شبکه بزرگ کابلی در امریکا است علاوه بر پخش در ایالات متحده در حداقل ۱۵۰ کشور دنیا قابل مشاهده است. برنامه‌های آن شامل نمایش‌های واقعی ??یلم و سریال، برنامه‌های مستند، پخش مسابقات بوکس و گاهی مواقع پخش برنامه‌های کمدی و همچنین پخش کنسرت‌های ویزه‌ نیز می‌باشد. gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...