رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali2013

12 بازی برتر رونمایی شده که مرزهای گرافیکی را فراتر می برند

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

  • [*=1]در نمایشگاه E3 و قبل از اَن عناوینی رونمایی شدند که اَنچنان نسل بعدی به نظر نمی رسیدند اما در این بین تعدادی بازی بودند که گرا??یکی خارق العاده به نمایش گذاشتند و حد و مرزها را ??راتر برند. در این مقاله سعی داریم به 20 بازی برتر که می توانند بازیکن را متعجب کنند بپردازیم.

12-Deep Downیکی از بازی هایی که در نمایشگاه رونمایی «پلی استیشن 4» به نمایش در اَمد عنوان Deep Down بود که توسط «کپ کام» با موتورگرا??یکی Panta Rhei در دست ساخت می باشد. با توجه به اسکرین شات ها، تریلر ها و نقش اَ??رینی بودن بازی کی??یت بصری بسیار خوب است شاید به نسبت به اَن سر و صدایی که اوایل به راه انداخت چیز خاصی نباشد اما همچنان بین هم عناوین هم سبک خودش یک بازی خارق العاده به نظر می رسد. Deep Down یک عنوان نقش اَ??رینی اَنلاین چند ن??ره است که شما را درون دنیایی تاریک و بزرگ قرار می دهند تا با موجوداتی خطرناک مبارزه کنید. همانطور که می دانید این عنوان به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن 4» در دست ساخت می باشد و با نظارت مستقیم SCE در دست ساخت است. طبق سخنان اَقای Yoshinori Ono که او را با سری «مبارزان خیابانی» می شناسیم موتورگرا??یکی Panta Rhei جانشینی برای MT Framework همان موتورگرا??یکی که نسوخ اخیر Resident Evil با اَن ساخته شد می باشد. Deep Down برای عرضه در تاریخ نامشخصی در سال 2014 برنامه ریزی شده است.

New-screenshots-wallpaper-of-Capcom’s-PS4-exclusive-RPG-Deep-Down-6-1024x576-700x393.jpg

11-Drive Clubعنوان Drive Club یکی از انحصاری های کنسول محبوب سونی یعنی PS4 است که در استودیو Evolution Studios در دست ساخت می باشد، قرار بر این بود که یکی از لانچ تایتل های کنسول «پلی استیشن 4» باشد اما به دلیل ر??ع مشکالت تاخیر خورد و برای عرضه در اوایل سال 2014 در نظر گر??ته شد. از اَن جایی که سونی به یک بازی ریسینگ خوب با کی??یت بصری بسیار عالی نیاز دارد تا بتواند انحصاری خوب رقیب یعنی Forza را شکست دهد بر روی این عنوان حسابی سرمایه گذاری کرده است. از همان روز اول رونمایی Drive Club عده زیادی عاشق بازی شدند.

driveclub4-700x393.jpg

 

10-Titanfall

چندی پیش بود که تیمی از Infinite Ward جدا شدند و برای خود استودیو ای به نام Respawn تشکیل دادند حال این استودیو بازی ای در دست ساخت دارد که جوایز بسیار زیادی برده است و از بهترین های E3 انتخاب شده است و دلیل اصلی مو??قیت این بازی ترکیبی از گیمپلی سریع و گرا??یکی خارق العاده است. از اَن جایی که این عنوان ??قط بخش چند ن??ره دارد شاید خیلی ها جذبش نشوند اما از بازی های شاهکار رونمایی شده می باشد. جالب است که بدانید موتورگرا??یکی بازی Source می باشد، همان موتورگرا??یکی که با اَن عناوین «نیمه جان» توسعه داده شدند. «سقوط تایتان» در تاریخ 13 مارس سال جاری برای پلت??رم های Xbox 360،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

2041893-635381_20130610_001-700x393.jpg

9-Destinyیکی از بزرگان صنعت گیم یعنی بانجی عنوانی با نام «سرنوشت» در دست ساخت دارد که به غیر از ایده های عالی در گیمپلی گرا??یکی خارق العاده را نیز با توجه به وسعتش به نمایش در اَورده است. جالب است که بدانید بازی خیلی وقت است که ایده هایش شکل گر??ته است و در دست ساخت می باشد اولین بار نشان هایی در Halo 3 پدیدار شد و سپس سرانجام چند سال بعد توسط Activision و Bungie رونمایی شد. بازی از موتورگرا??یکی In-house engine و Umbra III بهره می برد. تاریخ انتشار بازی سال 2014 است و پلت??رم های مقصد کنسول های نسل حاضر و نسل بعدی می باشن.

Destiny_31-700x393.png

8-Watch Dogsاز همان روز اولی که Watch Dogs رونمایی شد همه ??همیدیم که با چه عنوان بزرگی طر?? هستیم، یوبی سا??ت برای این بازی و مخصوصا بخش گرا??یکی اَن سنگ تمام گذاشته بود. با توجه به بزرگی بازی جزئیات بی داد می کنند، نسخه نسل بعدی از نظر گرا??یکی یک سر و گردن از هم بازی های هم سبک بالا تر است و بازی همه این ها را مدیون موتورگرا??یکی خارق العاده Disrupt است که احتمالا در اَینده جایگزین Anvil Next یا حتی Dania بشود. بازی تاخیر بسیار طولانی خورد و احتمالا مارس سال جاری تا تابستان عرضه شود.

v89ad4u5c33hjqp6-700x393.jpg

 

7-The Crewیکی از شگ??تی های نسل جدید همین بازی «خدمه» می باشد! وسعت بازی بسیار زیاد است و خیلی از شهر های اَمریکا را شامل می شود، برای نقل مکان از شهری به شهر دیگر ممکن است دو ساعت زمان ببرد اما وسعت زیاد کی??یت گرا??یکی و بصری بازی را پایین نیاورده است. برخی خیابان ها و مکان ها به شکل تعجب اَوری شبیه سازی شده اند که از مزیت های بازی است. تا به این لحظه اطلاعات زیادی منتشر نشده است. «خدمه» در سه ماهه سوم سال جاری برای PS4،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

thecrewfeatured-700x393.jpg

 

6-The Order: 1886

استودیو Ready at Down زیر نظر «سانتا مونیکا» و SCE عنوانی در دست ساخت دارد که طبق نمایش ها و گ??ته های خودشان صنعت گیم را از نظر کی??یت بصری تکان خواهد داد! تا به اینجا تریلر کامل و جامع ای از گیمپلی به انتشار نرسیده است اما با همین اطلاعات محدود و تصاویر منتشر شده می توان پی برد که بخش گرا??یکی این بازی در سبک خودش یک تحول است. این عنوان در انحصاری پلی استیشن 4 خواهد بود و در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد شد.

the-order-610x.jpg

5-Quantum Breakسازنده «مکس پین 1» و «اَلن ویک» انحصاری دیگری برای پلت??رم مایکروسا??ت در دست ساخت دارد که تا به اینجا شگ??ت انگیز ظاهر شده است. موتورگرا??یکی توسعه دهنده بازی Northlight Engine نام دارد. اطلاعاتی از بخش گرا??یکی منتشر نشده است اما تصاویر و تریلر های نمایش داده شده نشان می دهند که یکی از بهترین های رونمایی شده برای نسل بعد است.

Quantum_Screenshot_3-700x393.jpg

4-Infamous: Second Sonانحصاری های سونی تمامی ندارند. «بدنام: پسر دوم» یک بازی دنیای باز است که برای پلت??رم PS4 در استودیو «ساکر پانچ» در دست ساخت می باشد. چهره ها و ا??کت ها بی نظیر به نظر می رسند و شبیه سازی های انجام شده خارق العاده هستند. به عنوان یک انحصاری بازی است که برای اَن بخواهید یک پلی استیشن 4 بخرید. تاریخ عرضه رسمی «بدنام» 21 مارس می باشد.

infamous-second-son-5k-700x393.jpg

 

3-Metal Gear Solid Vمگر می شود کوجیما بازی بسازد و انقلابی در پی اَن نباشد؟ اینبار با یک «متال گیر سالید» کاملا جدید و ساخته شده توسط یک موتورگرا??یکی جدید که «??اکس» نام دارد طر?? هستیم، نورپردازی،جزئیات،تکستچر و همه موارد به بهترین نحو ممکن قرار دارد، البته در نمایشگاه اخیر توکیو کی??یت از نمایش های اولیه پایین تر بود اما اعلام شده است که مشکلات ر??ع خواهد شد. منتظر یک انقلاب هستیم.

mgs25th_shot10-610x400.jpg

 

2-The Withcer 3: Wild Huntبا توجه به تریلر ها و تصاویر «ویچر 3: طبیعت وحشی» به حدی کی??یت بصری زیبایی دارد که می توان ??همید که هنگام بازی بازیکن در دنیای ویچر غرق خواهد شد. جزئیات بسیار زیاد و وسعت بسیار زیاد است و تا به این تاریخ بزرگ ترین نقش اَ??رینی ساخته شده یا در دست ساخت می باشد. موتورگرا??یکی بازی یکی از بهترین های عناوین دنیای باز می باشد یعنی REDengine 3!

the-witcher-3-screenshot-4-700x412.jpg

1-Tom Clancys The Division

به جرئت می توان گ??ت تا به این لحظه بهترین کی??یت بصری در بین بازی های ویدیویی دیده شده است مربوط به این عنوان می باشد جزئیات بیداد می کنند، ??یزیک بازی، تیراندازی،تخریب پذیر، ان??جار ها، نورپردازی در بین بازی های امروزی بهترین است. هر لحظه از تریلر بازی شما به خود میگویید مگر چنین چیزی امکان دارد! در اَخر باید بگویم این عنوان که توسط یوبی سا??ت به انتشار خواهد رسید یک عنوان نسل بعدی واقعی است.Tom-Clancys-The-Division-E3-gameplay-700x377.jpg

 

 

ویرایش شده توسط ali2013

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون. ولی ??ونتها رو یه جوری بزار که خونده بشه. اصلا دیده نمیشه نوشته ها

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود واقان خبرجابی بود راستی به قول دوست عزیزمون ??ونت مطلب رو درست کن :thumbsup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بعد از کپی همۀ مطالب رو select all ) Ctrl+A) کن و رنگ ??ونت رو عوض کن

خبر حالبی بود مرسی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدا کنه ps4 بتونیم بخریم تا بتونیم این بازی ها رو تجربه کنیم خبر جالبی بود داش علی:4:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بعد از کپی همۀ مطالب رو select all ) Ctrl+A) کن و رنگ ??ونت رو عوض کن

خبر حالبی بود مرسی

خواهش میکنم:love:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خدا کنه ps4 بتونیم بخریم تا بتونیم این بازی ها رو تجربه کنیم خبر جالبی بود داش علی:4:

 

کاری نکردم خوشحالم خوشت اومد:biggrin2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درست که این مطلب خوب توی ??روم باید گذاشته بشه ولی برای اینکه حق نویسنده اصلی مطلب ضایع نشه بهتر اسم نویسنده یا منبع مقاله بنویسید . البته نویسنده یکی از دوستان من هستن و با این کار مشکلی ندارن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...