رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

۱۰ تا از ترین‌های سامسونگ از نوع گلکسی!

پست های پیشنهاد شده

Galaxy.jpg

همان‌طور که باید در جریان باشید، در بلاگ آی‌تـی‌رسان هر چند وقت، به سراغ یکی از کمپانی‌های نام‌دار و مطرح می‌رویم و ۱۰ تا از “ترین???های آن را، به شما عزیزان معر??ی می‌کنیم. در سری‌های قبل به سراغ کمپانی‌های

سونی و نوکیا ر??تیم و این‌بار قصد داریم، نگاهی هم بر کمپانی تنوع‌طلب و بسیار بزرگ سامسونگ بی‌اندازیم…! پس با ما همراه باشید.

بزرگ‌ترین گلکسی‌!

a11.jpg

در مراسم CES امسال سامسونگ همراه با معر??ی سری PRO از تبلت‌های خود، نسخه‌های ۱۲٫۲ اینچی گلکسی تب و نوت را نیز معر??ی نمود که با چنین سایز نمایشگری باعث شد، بزرگ‌ترین گلکسی‌های این رده‌بندی لقب گیرند!

مگاپیکسلی‌ترین گلکسی!

NX.jpg

دوربین مبتنی بر اندروید Galaxy NX را شاید نتوان چندان گلکسی به حساب آورد، اما به سبب نامی هم که دارد، همراه سنسور ۲۰٫۳ مگاپیکسلی لقب مگاپیکسلی‌ترین دوربین بین گلکسی‌ها را به خود اختصاص می‌دهد!

کمرباریک‌ترین گلکسی!

8.4.jpg

برخلا?? اکثر کمپانی‌ها که معمولاً ترین‌های خود را در تل??ن‌های خود جای می‌دهند، سامسونگ چندتا از آن‌ها را به تبلت‌ها و سایر محصولات خود هم آورده! گلکسی تب‌پرو ۸٫۴ که همین چند روز پیش در CES 2014 معر??ی شد، با ضخامت ۷٫۲ میلی‌متر کمرباریک‌ترین گلکسی سامسونگ به حساب می‌آید!

پر??روش‌ترین گلکسی!

s3.jpg

سامسونگ با عرضه گلکسی اس۴، ادعا نمود که می‌تواند ۱۰۰ میلیون واحد از آن را به ??روش رساند! اما متأس??انه این ادعا به حقیقت نرسید و مجبور هستیم پرچمدار سابق این کمپانی یعنی گلکسی اس۳ را با ۵۰ میلیون نمونه ??روش، به عنوان پر??روش‌ترین گلکسی نام‌گذاری کنیم!

پرامکانات‌ترین گلکسی!

n3.jpg

گلکسی نوت۳ را می‌توان همراه قلم S-PEN و امکانات رنگارنگی که سامسونگ بر روی آن قرار داده، تا به این تاریخ در میان گلکسی‌های سامسونگ پرامکانات‌ترین مدل نامید! اما شاید با نزدیک شدن به عرضه گلکسی اس۵ و معر??ی آن، این جایگاه کمی تغییر کند!

قدیمی‌ترین گلکسی!

i90.jpg

گلکسی اس، مدل i9000، اولین ??رزند گلکسی‌توار بود که در سال ۲۰۱۰ همراه نمایشگر ۴ اینچی SuperAMOLED و اندروید ۲٫۱، متولد گردید! که می‌توان آن را قدیمی‌ترین گلکسی سامسونگ نام نهاد!

باارزش‌ترین گلکسی!

s3s3.jpg

در رده ۹۰۰هزارتومان بازار، هیچ‌یک از گوشی‌های سامسونگ را نمی‌یابید که مثل گلکسی اس۳، نمایشگر ۴٫۸ اینچی HD SuperAMOLED، دوربین بسیار باکی??یت ۸ مگاپیکسلی در کنار پشتیبانی عالی و سخت‌ا??زاری قوی ارائه کند! پس قطعاً این مدل ارزنده‌ترین گلکسی به شمار می‌رود. در آی‌تـی‌رسان نیز چند وقتی است این مدل جزو پیشنهادات خرید قرار گر??ته‌است!

باکی??یت‌ترین “گلکسی???!

w1.jpg

خیلی کم، یا شاید بتوان گ??ت به کل نمی‌بینیم که سامسونگ در تل??ن‌های هوشمند و تبلت‌های خود، حداقل از لحاظ کی??یت ساخت محصول سطح‌بالایی را ارائه کند و معمولاً همگی چه پرچمدار و چه میان‌رده از جنس پلاستیک است??اده می‌کنند! شاید با تولید اس۵ شاهد تهولی باشیم، اما به هر حال در این میان، تنها مدلی که بتوان بین محصولات سامسونگ آن را “باکی??یت‌ترین??? نامید، برادر ناتنی گلکسی‌ها، ویو۳ (Wave3) نام دارد که از بدنه تماماً آلومینیمی ساخته شده!

مت??اوت‌ترین گلکسی!

oiuytr.jpg

گلکسی Round، تا به امروز مت??اوت‌ترین گلکسی تولیدشده توسط سامسونگ است که بصورت بسیار جالبی از یک نمایشگر خمیده ۵٫۷ اینچی از نوع Super Flexible AMOLED بهره می‌برد!

??سقلی‌ترین گلکسی!

GEAR.jpg

گلکسی Gear، بدون شک کوچک‌ترین گلکسی تولید شده به امروز است! این ساعت هوشمند که نام گلکسی را با خود یدک می‌کشد، به یک نمایشگر ۱٫۶ اینچی سوپرامولد در کنار سیستم‌عامل اندروید مجهز شده‌است. itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالیه بازم از این بزار

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...