رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

اولین تریلر بازی Solus منتشر شد | دشمن شما سیاره است!

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]7150[/ATTACH]

 

به تازگی اولین تریلر از بازی جدید Solus منتشر شده است. Solus یک بازی تک ن??ره در سبک exploration and survival است. این بازی اول شخص بوده و توسعه یا??ته توسط موتور بازی سازی Unreal Engine 4 است. شما در ادامه می توانید اولین تریلر این عنوان را مشاهده کرده و با لینک مستقیم دانلود نمایید. داستان بازی Solus در یک سیاره بیگانه و مرموز رخ می دهد. سیاره ای که غیر مسکونی می باشد. سال ها بعد و زمانی که سیاره زمین در آستانه نابودی است شما به همراه تیمتان به سمت سیاره دیگری برای زندگی رهسپار می شوید و بعد از گذشت ۲۰ سال بالاخره به آنجا می رسید٬ اما در هنگام ??رود دچار مشکل می شوید و یک ??رود ??اجعه بار را تجربه می کنید. تمام اعضای تیم شما کشته می شوند و علاوه بر آنها٬ تمام تجهیزات ارتباطی نیز نابود می شوند! تنها شما زنده می مانید.

 

[ATTACH=CONFIG]7151[/ATTACH]

 

برای زنده ماندن در بازی باید اکتشا?? کنید و راهی برای ??رار از اینجا و ارسال کمک از زمین کنید! سیاره دارای اسرار بسیاری است و البته خود سیاره سخت ترین دشمن شماست! شما باید در مقابل بسیاری از ویژگی های سیاره مانند گردبادها، طو??ان ها، آتش??شان ها، شهاب سنگ، نور، تغییرات شدید دما و… مقاومت کنید. سیاره ای که شما در آن هستید یک سیاره کاملا عجیب است٬ سیاره دارای ۲ قمر٬ یکی کوچک و دیگری بزرگ٬ و البته یک خورشید است. جو سیاره مناسب است و دارای آب است اما عمدتا از صخره و سنگ تشکیل شده است.

 

[ATTACH=CONFIG]7152[/ATTACH]

 

همان طور که گ??ته شد تغییرات شدید آب و هوا یکی از عواملی است که باید در مقابل آن مقاوت کنید. در سیاره ای که شما هستید روز های بسیار داغ٬ ۴۰ درجه سانتی گراد و بالاتر٬ و شب های بسیار سرد٬ ۳۵ درجه سانتی گراد و پایین تر را مشاهده می کنید. در سیاره غار ها نیز وجود دارند که بسیار زیاد اند و به سه دسته غار های عادی در بالا٬ غار های یخی در وسط سطح سیاره و البته غار های گدازه ای و آتش??شانی در پایین ترین نقطه سیاره تقسیم می شوند.

این بازی در حال ساخت توسط استودیوی مستقل Teotl Studios است که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و در سوئد واقع شده است. این استودیو در کارنامه خود عنوان زیبای The Ball را دارد که توسط موتور Unreal Engine 3 ساخته شده است. می توانید در زیر اولین تریلر بازی Solus را دانلود کنید.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...